Lijkt me sterk dat CE en MC er niet op zullen staan.quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef kweek89 het volgende:
Een aantal tracks? DE! Tracks zijn gesneuveldMaar goed dat het nog niet geconfirmed is!
Mee eens - het zijn niet de minste tracks. Toch kijk ik erg naar deze release uit!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:22 schreef kweek89 het volgende:
Een aantal tracks? DE! Tracks zijn gesneuveldMaar goed dat het nog niet geconfirmed is!
dat zijn precies de twee vetste nummers van muse!quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 22:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat CE en MC er niet op zullen staan.
Toch?![]()
Dat was super inderdaad. Matthew was die avond ook erg enthousiast bezig en improviseerde er weer 'ns lekker op los tussen de nummers door he? Had het voor geen goud willen missen in ieder geval; het haalt 't net niet bij Wembley maar 't scheelde niet veelquote:Op dinsdag 6 november 2007 12:17 schreef YellowBanana het volgende:
Iemand nog op Pinkpop geweest? Dat was pas gaaf
Nooooooooquote:Op woensdag 7 november 2007 20:26 schreef Innuendo het volgende:
Slecht nieuws over de DVD trouwens. Deze schijnt 'uitgesteld' te zijn naar februari 2008. Nog even wachten dus(Muselive.com)
quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:47 schreef soul114 het volgende:
Ze hebben Fury gedaan in Perth.. hoe tof!
Dec: 04. Saybia 06. Arctic Monkeysquote:Op zondag 11 november 2007 02:16 schreef soul114 het volgende:
Staat op MuseLive
Ot: Heb er zin in!! Moet mijn sig trouwens nog updaten ga ook nog naar: Editors & Queens of the Stone Age beide in de HMH.
ik heb dr 1 teveel gekopieerd, Saybia ken ik nietquote:Op zondag 11 november 2007 14:31 schreef soul114 het volgende:
YouTube filmpje van Fury @ Perht (slechte kwaliteit!).
@ nijnja: AM ook niet??
Valt mee hoor....quote:Op zondag 11 november 2007 16:28 schreef nijnja het volgende:
Maar heb ik het goed dat iedereen hier heel veel concerten van Muse afgaat, ook in't buitenland?
Of mag ik hierom nou niet meer hier verschijnenquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef nijnja het volgende:
Ah ja, naja ik dus alleen in Den Bosch maar wil er zeker nog een keer naartoe.. Ik ben alleen altijd erg laat met het weten wanneer de concerten zijn
Australie, datum in Bangkok en over een tijdje in Zuid-Afrika, niet echt in de buurt dusquote:Op zondag 11 november 2007 16:46 schreef nijnja het volgende:
Ah ja, naja ik dus alleen in Den Bosch maar wil er zeker nog een keer naartoe.. Ik ben alleen altijd erg laat met het weten wanneer de concerten zijn
quote:Op maandag 12 november 2007 22:38 schreef nijnja het volgende:
Live zijn ze nog beter dan op plaat, vind ik
quote:
Das jammer ,met tekst istie nog vetter, maar tochquote:Op donderdag 15 november 2007 01:34 schreef soul114 het volgende:
Gaat lekker daar in Australie......
01 - Take a bow
02 - Map of the Problematique
03 - New Born
04 - Butterflies and Hurricanes
05. SMBH (with Map Of Your Head mini teaser!!)
06 - Citizen Erased
07 - Ruled by Secrecy
08 - Feeling Good
09 - Sunburn
10 - Hysteria
11 - Fury
12 - Starlight
13 - The Groove (instrumental)
14 - Time Is Running Out
15 - Stockholm Syndrome + outro (Dead Star & Hyper Music riffs)
----
16 - Plug In Baby
17 - Knights of Cydonia
Scheisse, net te laatquote:Op zondag 18 november 2007 13:36 schreef rena het volgende:
NU OP CANVAS, belgie, Muse live from Abbey road. Heel tof![]()
![]()
Hij is ook wel ergens te downloaden heur. Tis wel een leuke docuquote:
Had ze al een keer gezien..quote:Op zondag 18 november 2007 13:51 schreef rena het volgende:
http://nl.youtube.com/results?search_query=Muse+abbey+road Hier is een hoop er van te zien![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |