quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
"Zoals ik me nu voel..."... en dan haalt ze haar kinderen erbij. En wat doet ze morgen: ze blijft. Goor kutwijf. Walgelijke achterlijke tyfussnol.
Gore huichelachtige ... beeghh!!
"Ik trap je zo weer hè."
"Anyways"...
"Sjmoel"
Ik hoop dat haar tieten ontploffen. Er zou eens iemand lekker hard in háár buik moeten trappen.
En je bent geen vrouw, Natasia, je bent minder dan een beest.![]()
Regent het daar ook?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
Nee ze zijn bang voor Gio!quote:
Wiequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar Amanda haar extensions zijn ook een optie![]()
Tas had het vandaag vaker over "haar ventje". Daar was ze toch klaar mee?quote:
Mai Taiquote:
Die begreep ik idd ook niet..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tas had het vandaag vaker over "haar ventje". Daar was ze toch klaar mee?
En buiten de kooi trekt de de kop van zijn lijf.... Maar vanmiddag voelde ze zich enorm door hem bedreigd. ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft een hoop meegemaakt, en veel grotere mannen dan Jaap meegemaakt bij de deur, maar voor het eerst van haar leven voelde ze zich vandaag bedreigd.
Vandaar dus die trap.
Niet vanwege haar eigen korte lontje.
scherp opgemerkt van Lieke, betwijfel of Natas het zelf snapt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat Natasia het handig heeft gedaan. Het leek erop dat zenog in het huis zat dankzij Jaap. Daarom vroeg ze haar 24 uur aan. Als ze dan toch nog blijft morgen is het haar eigen keuze... en dus niet meer zo zeer dankzij Jaap.
Achjah, de show is toch al kapot.. Mss kan hij met een stok bij Lieke in haar vagina gaan rammen ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef schatje het volgende:
Jaap is bij de Febo omdat ie zich kennelijk gefrustreerd voelt en peptalk nodig heeft van zijn favoritiet. Hij zal ook wel meteen instructies krijgen om terror uit te oefenen. Vast op Huub en Lieke.
Ehm, ik wil je niet kleineren, maar Eric geilt op alles...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG volgens mij zit Eric op me te geilen:)
En...........voelt het goed?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ehm, ik wil je niet kleineren, maar Eric geilt op alles...
Smeric? Vraag eens of die hier postquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ehm, ik wil je niet kleineren, maar Eric geilt op alles...
Hij is heel aardig op de messenger maar vertelt voornamelijk dingen die we gewoon kunnen weten van de streams. Wel dat hij de camera's niet echt door had, dat hij het geweldig vond blablabla. Hij is wel aardig..quote:
Wel tof dat je alles gelijk hier neer zet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric en Sylvia hebben elkaar al een paar keer gesproken
En ? vriendjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
maak er gebruik van - zoek uit hoe alles werkt bij de FEBO!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Nogmaals het verzoek om je avonturen op gay.nl in het Eric-topic te melden, of in de SC.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat is een goede, en toch, Eric is best wel een schatje hoor, volgens mij is hij over messenger ook veel minder leuk dan in het echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
maak er gebruik van - zoek uit hoe alles werkt bij de FEBO!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie![]()
Nog even een screenshotje van Jaap![]()
[afbeelding]
Zow!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, Amanda is gestopt met drinken.
Dat wist zelfs ik nog niet.
hij krijgt nu instructies hoe laat hij moet kotsen, waar hij het dan heen moet gooien, wie hij waar op welk moment een duw moet geven en hoe laat hij zijn poep op de wc-bril moet smeren. met daarbij een uitleg waar hij precies moet staan om de beste shots te kunnen maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef ricofromrio het volgende:
waar de fuck is jaap
kerel zit helft van de dag bij de buren
Als Brian dat doet, zegt ze: "Dat is toch niet erg?!"quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
rick@radio538.nl voor al je vragen aan Amanda..ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze bij Brian blijft erwijl hij haar slaat..
Hij zei dat er niet gescript en gestuurd word..ik zei "Oh je hebt nog een contract" hij antwoorde met een glimlach.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
maak er gebruik van - zoek uit hoe alles werkt bij de FEBO!
Ik hoop dat die gasten van 538 de champagne koud hebben staan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Amanda vannacht zwaar bezopen op de radio komt.
Moralistische kutpraat.
quote:
hoe vaak heeft hij haar eigenlijk geslagen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
rick@radio538.nl voor al je vragen aan Amanda..ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze bij Brian blijft erwijl hij haar slaat..
1 keer teveel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe vaak heeft hij haar eigenlijk geslagen?
zit samen met dennis achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef ricofromrio het volgende:
waar de fuck is jaap
kerel zit helft van de dag bij de buren
Waar zit je met hem te praten dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Rick kan heel scherp en to the point zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gasten van 538 de champagne koud hebben staan!
"ik ben slecht"quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Als Brian dat doet, zegt ze: "Dat is toch niet erg?!"
ach het is ontopicquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Maar wel een érg grove post trouwens, van die "blauwe held".![]()
Buiten de kooi had ze waarschijnlijk flink klappen gehad. Dat is een nog veel kutter gevoel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef SiRojK het volgende:
Wat een kutgevoel lijkt me dat dat je niet meer mag/kan drinken omdat je in zo'n dom klotespel zit en omdat iemand je daartoe heeft opgedrongen
ja gek hoor....hij slentert weer wat over het terrein..he zeg, verrassend met de handen in de zakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
Denniks is verdomde alleen als Jaap weg is.
Precies...ook al kan ik haar vaak niet uitstaan...vrouwen moet je niet slaan. Geld ook voor Huub, Jaap, Dennis etc.quote:
Jij vond Eric toch helemaal nix?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
doet ie anders noooooiiiiiitttt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ja gek hoor....hij slentert weer wat over het terrein..he zeg, verrassend met de handen in de zakken![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Elly nog zingen ???
Klopt..maar probeer uitspraken uit hem te krijgen. Ik vind hem walgelijk, maar ik moet toegeven hij is wel heel vriendelijk via gay.nl.... hij gaf ook wel aan dat hij op het type was gecast.quote:
Nee hoor, het was haar eigen keuzequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef De_Moester het volgende:
brian probeert het zo te draaien dat het amanda's eigen keuze was dat ze niet meer zou drinken. Zeker weer vergeten hoe hij haar stond te verordonneren dat ze moest kappen en 3 glazen water drinken
![]()
amanda wilde al weer ergens anders over beginnen, maar brian wil perse z'n verhaal afdraaien..
Heeft hij daarvoor zijn handen uit zijn zakken gehaald ???quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor de OP, ik heb nu ook eindelijk door wie die Andy is.
Dennis gooit inmiddels steentjes in het water.![]()
Jammer dat Dennis niet kan tennissen, hij heeft het wel in zichquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor de OP, ik heb nu ook eindelijk door wie die Andy is.
Dennis gooit inmiddels steentjes in het water.![]()
Dat heeft hij ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies...ook al kan ik haar vaak niet uitstaan...vrouwen moet je niet slaan. Geld ook voor Huub, Jaap, Dennis etc.
Hij was toch ondernemer???quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis wandelt buiten (met zijn handen in zijn zakken).
Andy rost hem de baan af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat Dennis niet kan tennissen, hij heeft het wel in zich![]()
Hahahahahahaquote:
Verbaasd me nietsquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia doet niet eens meer moeite om net te doen of ze morgen weggaat.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia doet niet eens meer moeite om net te doen of ze morgen weggaat.![]()
Mis je niets aan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef F04 het volgende:
Ik ben nog nooit in die PC hoofdstraat geweest.![]()
Ik wel, ik dacht dat er allemaal PC winkels waren, maar het viel erg tegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef F04 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wel, ik dacht dat er allemaal PC winkels waren, maar het viel erg tegen.
Oh sorry had het niet gelezen! Dat plaatje valt ook niet meer op als je het vaak ziet..excuus!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
ATTENTIE LOVEPROFUSION
Eerdere verzoeken zijn niet aangekomen blijkbaar.
Maarre.. die gay.nl - posts die flikker ik weg hoor.
Eric-topic, SC... maar niet hier.
Zal ik je even uitleggen hoe het daar is ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef F04 het volgende:
[..]
Brand los.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik je even uitleggen hoe het daar is ?
Sushiquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef 2live het volgende:
wat zit Amanda zo vies te eten?
Die slaakte zó'n zucht van verlichting, dat ze niet weg hoefde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef 2live het volgende:
[..]
het kutwijf, had ik eindelijk eens lekker kunnen slapen, bederft ze het alsnog.
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh sorry had het niet gelezen! Dat plaatje valt ook niet meer op als je het vaak ziet..excuus!
en vol trots net zei; Ik schopte hem hard he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die slaakte zó'n zucht van verlichting, dat ze niet weg hoefde.
Het meest trieste is dat ze zegt dat ze hem "zo weer trapt".
Want dat mag namelijk als je een vrouw bent.
Jammer dat Cheyenne in Suriname zit, nu heeft ze deze wijze les van haar mama gemist.
Je weet maar nooit, daar hebben ze ook internet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die slaakte zó'n zucht van verlichting, dat ze niet weg hoefde.
Het meest trieste is dat ze zegt dat ze hem "zo weer trapt".
Want dat mag namelijk als je een vrouw bent.
Jammer dat Cheyenne in Suriname zit, nu heeft ze deze wijze les van haar mama gemist.
Gelukkig, ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen zien!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.pchooftstraat.nl/homepage.htm
webcamPC
Het is wel dood daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.pchooftstraat.nl/homepage.htm
webcamPC
Kijk je mee als ik daar fotootjes ga maken iemand in elkaar ga rossen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen zien!
robert bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef MissSomebody het volgende:
Speciaal voor Petertje 2006
[afbeelding]
Trusten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef MissSomebody het volgende:
[afbeelding]
Slaap lekker allemaal en tot morgen.......![]()
![]()
De winkels zijn dichtquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef MissSomebody het volgende:
[afbeelding]
Slaap lekker allemaal en tot morgen.......![]()
![]()
Sukkels mogen schijnbaar niet geschopt worden...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef 2live het volgende:
brian weet nog niet dat natas niet op lieke gaat stemmen, sukkel
Wat is dat nou voor excuusquote:
en daarna samen Huub pakken, want die gaat vast flippen denken ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Brian wil samen met Deniks en Amanda bij de stemming voor Lieke helemaal los gaan, hij knalt haar helemaal af!
Nee niet weer zo,n Huub en Liekebash avond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Brian wil samen met Deniks en Amanda bij de stemming voor Lieke helemaal los gaan, hij knalt haar helemaal af!
Whhaahhahaha, dat doe je dan toch gewoon, kon je er niets aan doen... Ze kunnen sowieso alles verantwoorden achter blijkbaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Desii het volgende:
Volgens Dennis mocht hij niet rotzooien met de groupies op groupiedag... mocht niet van de "buren".
Lieke en Huub lagen helemaal in een deuk.....
L&H: Nee, rotzooien mag niet... je mag wel groupies eruit zetten, bloemen en water naar ze gooien.... maar rotzooien... neuhhh dat zal wel niet mogen.
D: je was niet bij het gesprek... maar het mocht niet.
whahahaha.... het is een echte droplul
Zelfs ik trap er niet in![]()
En wel meeheulen als het gaat om het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zit trots te vertellen dat ie Lieke de tafel over gooide, en dat ze blauw was![]()
dan zou ik niet kijken morgenavond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee niet weer zo,n Huub en Liekebash avond.
Die zijn er nu wel genoeg geweest.
Wat is het toch frustrerend dat je er als kijker niets aan kunt doen. Echt een machteloos gevoel. Walgelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel meeheulen als het gaatom het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.
Wat heerlijk toch dat Dimitri van hem won met armpje-drukken. Ik weet zeker dat Brian daar elke dag wel een keer aan terugdenkt.![]()
hehehequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel meeheulen als het gaat om het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.
Wat heerlijk toch dat Dimitri van hem won met armpje-drukken. Ik weet zeker dat Brian daar elke dag wel een keer aan terugdenkt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef BuffyJan het volgende:
Zo Dennis is zoooo stoer...Hij heeft Brainpower een paar keer ontmoet
Jongen! Koop een taart en ga erop zitten![]()
Dennis voelt zich het mannetjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zei dat hij de stemming nooit aan Lieke had gegeven. Amanda lachen. Brian lachen.
Denk dat het beter is van niet dan.quote:
die kans is behoorlijk groot (helaas)quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef 2live het volgende:
[..]
en daarna samen Huub pakken, want die gaat vast flippen denken ze.
ik ga nu het enige doen wat ik wel kan; gewoon uitzetten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is het toch frustrerend dat je er als kijker niets aan kunt doen. Echt een machteloos gevoel. Walgelijk.
Je bent niet de enige die dat merktquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef riri het volgende:
valt mij op dat amanda nooit iets een ander gunt...ze is alleen maar blij als dingen rechtstreeks haar toekomen
hmm, Jaap stemt vast gewoon voor Lieke op de stoelquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kans is behoorlijk groot (helaas)
Maar Natasja, Japie en Huub stemmen ervoor dat Lieke NIET op de stoel komt.
Natasja, Amanda, Dennis stemmen ervoor dat Brian NIET op de stoel komt.
dus er komt geen stemmingsronde...
Echt een hebberig kutwijfquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat merkt
vies,vuil greedy kutkind. Sorry, hebberig prinsesje van Robert6000![]()
Robert2006quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat merkt
vies,vuil greedy kutkind. Sorry, hebberig prinsesje van Robert6000![]()
Je moet stemmen voor wie er wél op de stoel moet volgens mij. Ze moeten kiezen tussen Brian en Lieke. Dan gaat Natasia echt niet Brian kiezen. Dus Lieke zal wel op de stoel komen alleen wordt ze er nooit unaniem uitgestemd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kans is behoorlijk groot (helaas)
Maar Natasja, Japie en Huub stemmen ervoor dat Lieke NIET op de stoel komt.
Natasja, Amanda, Dennis stemmen ervoor dat Brian NIET op de stoel komt.
dus er komt geen stemmingsronde...
En Natasia vertrouw ik ook voor geen centquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, Jaap stemt vast gewoon voor Lieke op de stoel
Jezus man, wat een lelijke capquote:
Waarschijnlijk ergens tussen 00:00 en 03:00quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe laat zijn ze bij 538 ?
Zit hij nog steeds bijj de Febo? Hij is al zo lang buiten beeld, die oversized aanrander.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Villalux het volgende:
al me al. denk ik nu dat Jaap achter er niet blij mee is en was dat HIJ moest zeggen dat Natas er in mocht blijven, zodat Redactie buiten beeld blijft....................
Wisten wij allang, toch...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef Dark het volgende:
Dennis tegen Natas - Jij gaat morgen toch niet weg! Morgen zeg je weer, ik ga helemaal nergens!
Dank je, kan ik het dus niet beluisteren helaasquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens tussen 00:00 en 03:00
Komt goed lieverd als wij mijn centjes gaan uitgevenquote:
Misschien zit Jaap nou bij de Febo mee te lezen wat ik van hem denk : EEN GORE VIESPEUK.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Dark het volgende:
Elly - Jaap denkt dat ie leuk is.
Wat een kutwijfquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef scanman01 het volgende:
Huub wil 5 minuten neuken maar Lieke wil niet. Ze wil wel 50 minuten.
Lieke: "Is veel gezelliger"
Hij is groot en ik is kleinquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef SiRojK het volgende:
Whahaha, Die natasia is echt blijven hangen in dat geouwehoer van 'ik ben het slachtoffer want Jaap is zo groot'
Radio 538 samen met Liekequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:01 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waar gaat Amanda naartoe?
Hij wil het laten escaleren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Denpis heeft t helemaal gehad met Lieke en Huub.
jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld.... nou daar zitten we op te wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Denpis heeft t helemaal gehad met Lieke en Huub.
PRINSESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
PRINSESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan denk ik dat t doek valt. Voor mij iig een reden om niet meer te kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld.... nou daar zitten we op te wachten.
Och... Huub eruit... is Lieke daarna eruit...
en ik ben klaar met dgk.![]()
Wel lief dat je me zo begroet prinsjequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
PRINSESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapt ie geen seconde minder omquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Jammer dat de gouden kooi is mislukt, kost jonny veel geld![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij Huub tot fysiek geweld wil uitlokken, dan kan hij zichzelf ook niet inhouden. Dat zagen we vannacht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld.... nou daar zitten we op te wachten.
Och... Huub eruit... is Lieke daarna eruit...
en ik ben klaar met dgk.![]()
Alsof je daar iemand mee weg krijgt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld....
tja... en dat levert echt mooooie t.v.-beelden opquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij Huub tot fysiek geweld wil uitlokken, dan kan hij zichzelf ook niet inhouden. Dat zagen we vannacht.
Dus dan is hij er zelf ook uit.
Dan is binnen no time Jaap ook historie, en hebben we alleen BAN nog.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm, je bent ongetwijfeld aardig maar het enige prinsesje is hier the one and only....quote:
Jorge Guillermo was ook ooit op prinses Christina...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
wie is datquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jorge Guillermo was ook ooit op prinses Christina...
www.tinypic.com...quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:14 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
![]()
Ik heb hier een hele mooie (al zeg ik t zelf) painted amanda klaarstaan. Ik kan m alleen niet uploaden bij mijnalbum
![]()
Ach jezus, behalve een verschrikkelijk slechte smaak heb je ook een compleet gebrek aan algemene ontwikkeling....quote:
Doe er ook een fles afwasmiddel bij, dan kan hij ze wassen, de zakkenwasser.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:15 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om Dennis een enorme berg papieren en plastic zakken toe te sturen.
Kan hij op ieder gewenst moment van de dag, zijn handen in een schone zak steken!![]()
Mocht hij daar niet van gediend zijn........heb ik ook nog wel een paar gebruikte stomazakjes voor hem!
Nee hoor, zo keek ze echt. Het beeld is alleen een beetje verticaal uitgerekt... wat haar alleen maar siert met die dikke kop van d'rquote:
Goeie tip!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe er ook een fles afwasmiddel bij, dan kan hij ze wassen, de zakkenwasser.
Dat kan je misschien beter plaatsen in het topic 'waarom ik tijd heb om zoveel naar de streams te kijken'quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:15 schreef Dark het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt om Dennis een enorme berg papieren en plastic zakken toe te sturen.
Kan hij op ieder gewenst moment van de dag, zijn handen in een schone zak steken!![]()
Mocht hij daar niet van gediend zijn........heb ik ook nog wel een paar gebruikte stomazakjes voor hem!
Zelfs de binnenkant van haar koppie is niet bevuild met vieze grijze celletjes, daar zit alleen maar zuiver helder water.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef robert2006 het volgende:
jullie zijn allemaal jaloers op amanda, de enige echte schoonheid van binnen en buiten
Waarom?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:18 schreef voyeur het volgende:
[..]
Dat kan je misschien beter plaatsen in het topic 'waarom ik tijd heb om zoveel naar de streams te kijken'
Wordt het niet eens tijd dat je het Amanda topic gaat vervuilen met je geblaat over die over het paard getilde stoephoer?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:16 schreef robert2006 het volgende:
jullie zijn allemaal jaloers op amanda, de enige echte schoonheid van binnen en buiten
Op dequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:19 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben jij dat? je hebt wel erg oranje haar, ben je clown in een circus
Uh, ik nam aan dat je arbeidsongeschikt was als je niet alleen stoma zakjes nodig hebt, maar ze ook bewaarde na gebruik....quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je het Amanda topic gaat vervuilen met je geblaat over die over het paard getilde stoephoer?
We zitten hier in de COS... een keer een opmerking tussendoor over wat anders kan me weinig schelen, maar ik zie jou helemaal niets meer over de streams posten en alleen maar verkondigen dat die snol een prinses is en wij jaloers....
Het interesseert me geen ruk dat jij het een prinses vindt, wat me wel interesseert is wat er op de streams gebeurt.
Ervaringsdeskundige? Sterkte!quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Uh, ik nam aan dat je arbeidsongeschikt was als je niet alleen stoma zakjes nodig hebt, maar ze ook bewaarde na gebruik....
ben je boos, trek je nachthempje aan doe een slaapmuts op je kop, oogjes dicht en ga snurken, het is bedtijd voor jouquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat je het Amanda topic gaat vervuilen met je geblaat over die over het paard getilde stoephoer?
We zitten hier in de COS... een keer een opmerking tussendoor over wat anders kan me weinig schelen, maar ik zie jou helemaal niets meer over de streams posten en alleen maar verkondigen dat die snol een prinses is en wij jaloers....
Het interesseert me geen ruk dat jij het een prinses vindt, wat me wel interesseert is wat er op de streams gebeurt.
en lelijkquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef LoveProfusion het volgende:
Die Rick is zwaar irri..mijn vriend zet hem altijd af..zeer vrouwonvriendelijk
GVD, Ik begin 's morgens om half vijf en ben 's avonds om een uur of acht klaar en jij gaat hier users die veel posten in een hokje plaatsen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Uh, ik nam aan dat je arbeidsongeschikt was als je niet alleen stoma zakjes nodig hebt, maar ze ook bewaarde na gebruik....
Nóg strenger?! Ze mogen daar nu al niksquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:27 schreef F04 het volgende:
Door RTL worden de regels nog strenger.
Nee ik ben niet boos, ik kots op die eeuwige "prinsesje" opmerkingen van jequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ben je boos, trek je nachthempje aan doe een slaapmuts op je kop, oogjes dicht en ga snurken, het is bedtijd voor jou
Het was een -mislukte- parodie op al die 'wie zijn die loser die ...' opmerkingen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
GVD, Ik begin 's morgens om half vijf en ben 's avonds om een uur of acht klaar en jij gaat hier users die veel posten in een hokje plaatsen.![]()
Ja maar staat goffer nog niet aan, heb al mail gestuurdquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
538 heeft een webcam, zegt Brian. Zelf zie ik hem niet zo snel.
http://www.radio538.nl/radio.html
Hier op de pagina van Rick zelf.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:28 schreef Disana het volgende:
538 heeft een webcam, zegt Brian. Zelf zie ik hem niet zo snel.
http://www.radio538.nl/radio.html
Ik vind het sportief van je dat je het als "mislukt" omschrijft.. In dat geval wens ik iedereen, ook Voyeur, een welterusten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:29 schreef voyeur het volgende:
[..]
Het was een -mislukte- parodie op al die 'wie zijn die loser die ...' opmerkingen.
Uh, het lijkt erop dat je wel vaker iets aanneemt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:21 schreef voyeur het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |