hij krijgt nu instructies hoe laat hij moet kotsen, waar hij het dan heen moet gooien, wie hij waar op welk moment een duw moet geven en hoe laat hij zijn poep op de wc-bril moet smeren. met daarbij een uitleg waar hij precies moet staan om de beste shots te kunnen maken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef ricofromrio het volgende:
waar de fuck is jaap
kerel zit helft van de dag bij de buren
Als Brian dat doet, zegt ze: "Dat is toch niet erg?!"quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
rick@radio538.nl voor al je vragen aan Amanda..ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze bij Brian blijft erwijl hij haar slaat..
Hij zei dat er niet gescript en gestuurd word..ik zei "Oh je hebt nog een contract" hij antwoorde met een glimlach.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
maak er gebruik van - zoek uit hoe alles werkt bij de FEBO!
Ik hoop dat die gasten van 538 de champagne koud hebben staan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef Peter6000 het volgende:
Ik hoop dat Amanda vannacht zwaar bezopen op de radio komt.
Moralistische kutpraat.
quote:
hoe vaak heeft hij haar eigenlijk geslagen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef LoveProfusion het volgende:
rick@radio538.nl voor al je vragen aan Amanda..ik heb al een mailtje gestuurd met de vraag waarom ze bij Brian blijft erwijl hij haar slaat..
1 keer teveel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
hoe vaak heeft hij haar eigenlijk geslagen?
zit samen met dennis achterquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef ricofromrio het volgende:
waar de fuck is jaap
kerel zit helft van de dag bij de buren
Waar zit je met hem te praten dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG volgens mij zit Eric op me te geilen:)
Rick kan heel scherp en to the point zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik hoop dat die gasten van 538 de champagne koud hebben staan!
"ik ben slecht"quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Dark het volgende:
[..]
Als Brian dat doet, zegt ze: "Dat is toch niet erg?!"
ach het is ontopicquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef Gert het volgende:
[..]![]()
Maar wel een érg grove post trouwens, van die "blauwe held".![]()
Buiten de kooi had ze waarschijnlijk flink klappen gehad. Dat is een nog veel kutter gevoel.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef SiRojK het volgende:
Wat een kutgevoel lijkt me dat dat je niet meer mag/kan drinken omdat je in zo'n dom klotespel zit en omdat iemand je daartoe heeft opgedrongen
ja gek hoor....hij slentert weer wat over het terrein..he zeg, verrassend met de handen in de zakkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef 2live het volgende:
Denniks is verdomde alleen als Jaap weg is.
Precies...ook al kan ik haar vaak niet uitstaan...vrouwen moet je niet slaan. Geld ook voor Huub, Jaap, Dennis etc.quote:
Jij vond Eric toch helemaal nix?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric en Sylvia hebben elkaar al een paar keer gesproken
doet ie anders noooooiiiiiitttt!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef De_Moester het volgende:
[..]
ja gek hoor....hij slentert weer wat over het terrein..he zeg, verrassend met de handen in de zakken![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef kleinzusje het volgende:
Gaat Elly nog zingen ???
Klopt..maar probeer uitspraken uit hem te krijgen. Ik vind hem walgelijk, maar ik moet toegeven hij is wel heel vriendelijk via gay.nl.... hij gaf ook wel aan dat hij op het type was gecast.quote:
Nee hoor, het was haar eigen keuzequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef De_Moester het volgende:
brian probeert het zo te draaien dat het amanda's eigen keuze was dat ze niet meer zou drinken. Zeker weer vergeten hoe hij haar stond te verordonneren dat ze moest kappen en 3 glazen water drinken
![]()
amanda wilde al weer ergens anders over beginnen, maar brian wil perse z'n verhaal afdraaien..
Heeft hij daarvoor zijn handen uit zijn zakken gehaald ???quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor de OP, ik heb nu ook eindelijk door wie die Andy is.
Dennis gooit inmiddels steentjes in het water.![]()
Jammer dat Dennis niet kan tennissen, hij heeft het wel in zichquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Peter6000 het volgende:
Complimenten voor de OP, ik heb nu ook eindelijk door wie die Andy is.
Dennis gooit inmiddels steentjes in het water.![]()
Dat heeft hij ook nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Precies...ook al kan ik haar vaak niet uitstaan...vrouwen moet je niet slaan. Geld ook voor Huub, Jaap, Dennis etc.
Hij was toch ondernemer???quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis wandelt buiten (met zijn handen in zijn zakken).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |