quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
"Zoals ik me nu voel..."... en dan haalt ze haar kinderen erbij. En wat doet ze morgen: ze blijft. Goor kutwijf. Walgelijke achterlijke tyfussnol.
Gore huichelachtige ... beeghh!!
"Ik trap je zo weer hè."
"Anyways"...
"Sjmoel"
Ik hoop dat haar tieten ontploffen. Er zou eens iemand lekker hard in háár buik moeten trappen.
En je bent geen vrouw, Natasia, je bent minder dan een beest.![]()
Regent het daar ook?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef kleinzusje het volgende:
op volgt
Nee ze zijn bang voor Gio!quote:
Wiequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef 2live het volgende:
[..]
Maar Amanda haar extensions zijn ook een optie![]()
Tas had het vandaag vaker over "haar ventje". Daar was ze toch klaar mee?quote:
Mai Taiquote:
Die begreep ik idd ook niet..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tas had het vandaag vaker over "haar ventje". Daar was ze toch klaar mee?
En buiten de kooi trekt de de kop van zijn lijf.... Maar vanmiddag voelde ze zich enorm door hem bedreigd. ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia heeft een hoop meegemaakt, en veel grotere mannen dan Jaap meegemaakt bij de deur, maar voor het eerst van haar leven voelde ze zich vandaag bedreigd.
Vandaar dus die trap.
Niet vanwege haar eigen korte lontje.
scherp opgemerkt van Lieke, betwijfel of Natas het zelf snapt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef scanman01 het volgende:
Lieke zegt dat Natasia het handig heeft gedaan. Het leek erop dat zenog in het huis zat dankzij Jaap. Daarom vroeg ze haar 24 uur aan. Als ze dan toch nog blijft morgen is het haar eigen keuze... en dus niet meer zo zeer dankzij Jaap.
Achjah, de show is toch al kapot.. Mss kan hij met een stok bij Lieke in haar vagina gaan rammen ofzoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:04 schreef schatje het volgende:
Jaap is bij de Febo omdat ie zich kennelijk gefrustreerd voelt en peptalk nodig heeft van zijn favoritiet. Hij zal ook wel meteen instructies krijgen om terror uit te oefenen. Vast op Huub en Lieke.
Ehm, ik wil je niet kleineren, maar Eric geilt op alles...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
OMG volgens mij zit Eric op me te geilen:)
En...........voelt het goed?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ehm, ik wil je niet kleineren, maar Eric geilt op alles...
Smeric? Vraag eens of die hier postquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ehm, ik wil je niet kleineren, maar Eric geilt op alles...
Hij is heel aardig op de messenger maar vertelt voornamelijk dingen die we gewoon kunnen weten van de streams. Wel dat hij de camera's niet echt door had, dat hij het geweldig vond blablabla. Hij is wel aardig..quote:
Wel tof dat je alles gelijk hier neer zet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric en Sylvia hebben elkaar al een paar keer gesproken
En ? vriendjes.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef LoveProfusion het volgende:
Eric en Sylvia hebben elkaar al een paar keer gesproken
maak er gebruik van - zoek uit hoe alles werkt bij de FEBO!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Nogmaals het verzoek om je avonturen op gay.nl in het Eric-topic te melden, of in de SC.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:06 schreef LoveProfusion het volgende:
Dat is een goede, en toch, Eric is best wel een schatje hoor, volgens mij is hij over messenger ook veel minder leuk dan in het echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef tipsch het volgende:
[..]
maak er gebruik van - zoek uit hoe alles werkt bij de FEBO!
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wie![]()
Nog even een screenshotje van Jaap![]()
[afbeelding]
Zow!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Peter6000 het volgende:
Hee, Amanda is gestopt met drinken.
Dat wist zelfs ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |