precedent is inmiddels geschapen, eens. Maar denk je niet dat Brian iets harder beukt dan Huub? Kost het Brian ook maar 1000 / 100.000 om Huub ongelukkig te meppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
whahahahahahaha.. boete voor Natasia
ik zeg: vanavond allemaal BEUQEN!
Huub het kost je maar 1000 euro en een ton om Brian eens flink te meppen. Sla je slag
he wat, stemmen waarvoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef 2live het volgende:
natas stemt morgen neit voor Lieke; ze blijft dus
oh ik dacht; Wilgo neukt die buitenvrouw ........quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
Op http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=97785.0
"Gekke Willie nakt die buitensma van hem waar hij dat kind met heeft van 14 maanden."
This means:
Wilgo heeft nog een kindje van 14 maanden bij een andere vrouw.
Die buitensma ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
"Gekke Willie nakt die buitensma van hem waar hij dat kind met heeft van 14 maanden."
This means:
Ook maar weer 'ns even snuffelen daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
This means:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
oh ik dacht; Wilgo neukt die buitenvrouw ........![]()
totdat ze dadelijk spreekt met achter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Natasja zegt nu dat ze tegenstemt bij een stemronde voor Lieke.
Alsof het er iets toe doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
Natasia heeft d'r 24uurs aan gevraagd maar is al bezig met het er niet uitstemmen van Lieke.
Ze gaat toch wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff dit is precies wat Brian bedoelt over Natasia , een beetje aanpappen met hun en achter z'n rug om lullen.
Nounou........ Lieke op de Brian vind ik dan ook weer overdreven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef farceman het volgende:
[..]
totdat ze dadelijk spreekt met achter.
Die willen lieke echt wel op de Brian hebben
Prima filmpje. Het laat zien hoe verwaterd de regels zijn. Eerst wordt Nena eruit gezet vanwege een schop tegen een rat, en Nathanael vanwege het aanpakken van Huub. Nu schoppen ze, slaan ze en gooie ze met elkaar met gebroken vingers en tot bloedens toe opengekrapt vel als gevolg en wordt er een vingertje opgeheven: "Niet meer doen, dat is stout!".quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
Natasia heeft d'r 24uurs aan gevraagd maar is al bezig met het er niet uitstemmen van Lieke.
buitensmaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
This means:
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef agter het volgende:
[..]
ik dacht wellicht dat ook een reden is dat natasia zowiezo de kooi ingegaan is.
Eens met Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
Brian baalt dat Jaap altijd wil dat er iets voor hem zelf in zit. Vooral hoe hij omgaat met vrouwen.
De enige boodschap die Brian aan Jaap wil geven is, let op hoe je met vrouwen omgaat.
Brian ziet ook, dat Jaap het niet doet bij Brian, Huub of Dennis.
Amanda vindt dat geen grappen als haar 'mamatasia' Lieke niet eruitstemt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alsof het er iets toe doet.
Huub stemt Lieke er toch niet uit.
Natasia voelt zich buitengesloten van Amanda en Brian, en dwaalt wat rond.
Iets op 538quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Bij welk programma komen Amanda en Lieke?
Prima, maar dan moet Brian ook eens naar zichzelf kijken. Met allerlei slinkse maniertjes Amanda alles laten doen wat hij wil.quote:
Ook waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet Brian ook eens naar zichzelf kijken. Met allerlei slinkse maniertjes Amanda alles laten doen wat hij wil.
Buitenvrouw buitensma 1 pot natquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
oh ik dacht; Wilgo neukt die buitenvrouw ........![]()
Gaan ze zo?quote:
Natasia gaat dus nergens heen morgen. Ze verlulde zich dus nu al.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Natasja zegt nu dat ze tegenstemt bij een stemronde voor Lieke.
ja... sorry voor me late reactie.... maar ik hoorde het hem ook zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Bedoelde Huub met 'we hebben ook te maken met een staartje' de Febo als het om het wegstemmen van Jaap?
Had hij die stemming maar tegen gehouden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt een beetje sloom vandaag.
Maar Amanda haar extensions zijn ook een optiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Gaan ze zo?
Dat is bij mij om de hoek
Als Dennis nou mee zou gaan zou ik m daar opwachten met wat scheermesjes![]()
zeg maartegen je wenkbrauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |