TT uitleg:Brain gaat met Dennis mee boodschappen doen in de PC hoofdstraat in Amsterdam. Velen hier denken dat dat heel luxe is, maar dat valt best mee hoor. OP dit moment wordt er een stukje aan de weg gewerkt en is het vondelpark een bouwput. Zo doende ligt er veel zand.
Dennis en Brain hebben gelukkig een goede smaak qua kleding en ze verkopen daar sjaaltjes in alle kleuren en maten. Dus dat gaat goed komen.
Verder nieuws:Natasja buit haat vrouwslaan verhaal een beetje uit en gelukkig ziet Dennis dit in en probeert zijn tegenargumenten op tafel te leggen. Maar niemand luistert.
![]()
Natasja heeft haar 24 uur aangevraagd, maar het is 99 % zeker dat ze niet gaat. Door de lessen van de vrouw met de handsieraden heb ik extra op haar gelaat gelet en zag dat ze loog. ( alsof ik een kind was)
Mooiste quote uit de eerdere COS van mijn blauwe held
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Gert het volgende:"Zoals ik me nu voel..."... en dan haalt ze haar kinderen erbij. En wat doet ze morgen: ze blijft. Goor kutwijf. Walgelijke achterlijke tyfussnol.
![]()
Gore huichelachtige ... beeghh!!
"Ik trap je zo weer hè."
"Anyways"...
"Sjmoel"
Ik hoop dat haar tieten ontploffen. Er zou eens iemand lekker hard in háár buik moeten trappen.
En je bent geen vrouw, Natasia, je bent minder dan een beest.
Verder nieuws: de cavia van de dochter van Scan is dood en LP heeft een doodzieke hond. Dus wil je deze users steunen dan kan dat in de SC
[DGK SC # 166] Verboden te voederen...Andy is door
![]()
( maar dat terzijde)
[ Bericht 54% gewijzigd door kleinzusje op 27-06-2007 23:09:14 ]