Ze heeft Jaap een paar keer flink getrapt vandaag. We dachten hier allemaal dat ze exit zou gaan ..... maar neeeeeeee........ alleen een OW die voor altijd blijft staan.quote:
Idd, hier zijn geen woorden voor..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
zucht............. geen commentaar
Ik ga het je uitleggen. Geef me even!quote:
Ik deeeeeeenk dat Huub had verwacht dat Jaap hem zou blocken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat zou de reden zijn dat Huub het hem duidelijk eerst zegt dat hij het Brian niet gunt.. En nu toch aan hem geeft?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals ik me nu voel, heb ik even mijn 24 uur aangevraagd.
Er gaat misschien wel iemand weg, morgen.
Quotes van Natasia, ik trek mijn voorspelling dat ze morgen weggaat, bij deze in.
ik voel me helemaal gerustgesteldquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef OudFruit het volgende:
Ahahahahaha, Natasia werpt zich even als Godje op..om iedereen te laten weten dat ze niet voor altijd weg zal zijn
Als je Brian bedoelt jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
dus die sloerie heeft het gekregen? dat verwende wijf?
Oke mag ik even.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godsamme rottige kut en klote dag (dagen) bah Ik ben er schijtziek van van dit klote programma.
Zo moest even.![]()
Zo istie alijtd.. in een bepaald opzicht te soft.... (maar siert ook wel weer, vindt het jammer dat hij niet beseft dat hij toch nix terugkrijgt)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat zou de reden zijn dat Huub het hem duidelijk eerst zegt dat hij het Brian niet gunt.. En nu toch aan hem geeft?
Ze hebben toch boetes gekregenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Probeert de redaktie met deze stemming de aandacht af te leiden van het feit dat fysiek geweld weer eens getolereerd wordt?
Zo is dat!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia op haar zogenaamd rustige manier... Kotsmisselijk.
Ik ook. Soms denk je dat het niet erger kan, maar het kan altijd erger, dat blijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
dus die sloerie heeft het gekregen? dat verwende wijf?
Oke mag ik even.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godsamme rottige kut en klote dag (dagen) bah Ik ben er schijtziek van van dit klote programma.
Zo moest even.![]()
Ze heeft Jaap vanmiddag 2 flinke schoppen verkocht. Jaap begon haar te duwen en zij liet zich niet op de kop zitten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |