quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' () VERBODEN TE VOEREN
Sorry.. kon het niet latenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
In een dekstation oogsten ze spermaMelken noemen ze dat.
Paarden worden meestal gedekt door KI en dat word dus daar voorbereid.
Die hengsten doen vaak ook dingen in de sport en zijn dus meestal op een streng dieet.
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Nou ik zou wel als ik ooit rijk zou zijn ........me opwerpen voor dieren.. Maar ik ben een stadswatje maar dat zou ik wel onbetaald willen doen.
O.k. dan nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.
Was al niet meer nodig dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Ola ... Leandra . was in gedachte voor mijn tweede super SC![]()
Lea d'r SC zijn altijd goed jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
Komt ff een SC proppen Tjeeemeeemig
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef JohnFoK het volgende:
kunnnen we een capje krijgen van haar borsten ?
Wat een flits actie van Leandraquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
Anders is de "melk" niet goed meer![]()
[..]
[..]
Sorry.. kon het niet laten![]()
Hi & bye all![]()
![]()
Ja maar ik wilde nog een keerquote:
SC ... weg...quote:
Nou ik hield je niet echt voor een opgever.quote:
*Geeft Eend een potje*quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef PC eend het volgende:
Mijn groupies zijn al weg![]()
Wie moet ik nou dekken op dit station
Of snap ik de OP niet helemaal![]()
Mot ik het opsturenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Geeft Eend een potje*
Vies blaadje er bij?![]()
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ik hield je niet echt voor een opgever.
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doetquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.
Dit is niet erg welkom hoor
Ja o.k.... ben nou eenmaal een dom mensquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doet![]()
Ik haat die kutbeestenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doet![]()
Ze zoeken nog iemand bij de slagerij aan de overkantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |