Ik ben moe en blijf maar heel evenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Halloooooo!![]()
Ik ben moe en blijf maar heel even.
Amsterdam.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef Soury het volgende:
Dan heb ik ook een vraagje ... Welk gedeelte van Nederland woon je, je bent wel 24 uur met dieren bezig. Ben gewoon nieuwsierig .. Lijkt me wel wat
haiquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Halloooooo!![]()
Ik ben moe en blijf maar heel even.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben moe en blijf maar heel even
Zucht![]()
Zo vaak komt het ook weer niet te sprakenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:48 schreef Lobasca het volgende:
Met dom bedoelde ik meer dat je het waarschijnlijk al 100 keer verteld hebt, maar ik lees de SC nooit terug.
En nee, domme vragen bestaan niet, domme antwoorden daarintegen..
Ik vind paarden ook pracht dieren, woon sinds 2 jaar in een dorp waar een manege is, misschien moet ik ook 'ns een uurtje in de week gaan 'lessen'.
Een paar jaar geleden ben ik met een vriendin op Texel gaan paardrijden door een bos, onder begeleiding, vond het echt geweldig.![]()
Maar je telt voor 10!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik ben geen groepie, ik ben in m'n uppie?
D'r staat hier nog ene brommer klaar hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Talitha het volgende:![]()
Ik heb slecht geslapen afgelopen nacht in dat weiland. Had eigenlijk gehoopt dat Eend me zou komen zoeken, maar helaas....![]()
![]()
Gewoon in mijn stadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:55 schreef Veulen het volgende:
[..]
Amsterdam.
Ik ben er niet 24 uur per dag mee bezig. Ik zou het wel willen, Maar er is geschat voor elke 100 mbo opgeleide dierverzorger (wat ik ben) maar 1 baan beschikbaar.
Plus dat de factor goedkope 'amateurs' heel hoog is.
Bezin eer u begint![]()
Ik heb me de ziekte gezochtquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
Ik heb slecht geslapen afgelopen nacht in dat weiland. Had eigenlijk gehoopt dat Eend me zou komen zoeken, maar helaas....![]()
![]()
Als ik het ga doen, is het echt voor mijn plezier. De geur van zo'n paardenstal... mmmmmm..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo vaak komt het ook weer niet te spraken
Lessen is leuk, maar verwacht niet dat je anky word... Hoe ouder je word hoe lastiger er het is om heeeel goed te worden. Mar voor hobby is het echt super. Er zijn gewoon nog mensen van 70 die rijden en beweren er fit door te blijven
Het is alleen zo slecht voor je figuur als je het veel doet![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:58 schreef Soury het volgende:
Eend is naar jou op zoek denk ik en zit ergens in een pretpark zich vol te vreten aan de left overs
van de bewoners
Ik ben halverwege gestrand.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Veulen het volgende:
[..]
D'r staat hier nog ene brommer klaar hoor![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef Soury het volgende:
Gewoon in mijn stadJemig dacht dat je ergens in Drente ofzo zat
![]()
Ik probeerde te slapen in een koud en bobbelig weiland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb me de ziekte gezocht
Waar was je nou![]()
Vroeger dacht ik alitjd dat ik de enige was die dat heerlijk vond. Tot ik een jaar of 14 / 15 was en me toen 6 jarige neefje me paardentas vond. Vol met borstels, handschoentjes, en dat soort dingen. Hij hing er boven te snuiven en vond het heerlijk ruikenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef Lobasca het volgende:
Als ik het ga doen, is het echt voor mijn plezier. De geur van zo'n paardenstal... mmmmmm..![]()
ARme jij, eenzaam en alleen in zo'n koud en winderig nat weilandjequote:
IK heb hetzelfde probleem. Hij heeft me gewoon aan me lot overgelaten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:56 schreef Talitha het volgende:
[..]![]()
![]()
Was het nou echt zoveel moeite om een stukie door te rijden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik probeerde te slapen in een koud en bobbelig weiland.![]()
![]()
Ach wie niet.... Allemaal pullettjes slachtofferhulp formulier invullenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb hetzelfde probleem. Hij heeft me gewoon aan me lot overgelaten.![]()
Ik dacht dat jij opgepakt wasquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef petraa het volgende:
[..]
IK heb hetzelfde probleem. Hij heeft me gewoon aan me lot overgelaten.![]()
En niet voor Talithaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Vorige zomer fietste ik 3 a 4 keer in de week langs een weiland waar 2 shetlanders stonden, ik werd altijd zo vrolijk van die beestjes. Na een tijdje nam ik zelfs broodjes voor ze mee.![]()
ja....snif......quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:11 schreef Veulen het volgende:
[..]
ARme jij, eenzaam en alleen in zo'n koud en winderig nat weilandje![]()
Broodje watte ....En toen gingen ze dood ? !?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Vorige zomer fietste ik 3 a 4 keer in de week langs een weiland waar 2 shetlanders stonden, ik werd altijd zo vrolijk van die beestjes. Na een tijdje nam ik zelfs broodjes voor ze mee.![]()
M'n band was lek, de brug stond open en de kat had m'n huiswerk opgegeten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:15 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was het nou echt zoveel moeite om een stukie door te rijden?
Zat die daar dan vorige zomer ook al?quote:
De snorren pliesiequote:
Is zo leuk om te doen. Paardjes voeren offe in mijn geval hertjes voerenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:14 schreef Lobasca het volgende:
Gewoon sneetje brood. Nee, ze leven nog steeds, alleen ben ik van werkplek veranderd en fiets ik er bijna nooit meer langs..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Broodje watte ....En toen gingen ze dood ? !?!
Slaap ze meis .....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
ik ga me bed in, ben moe![]()
, stomme eend.
![]()
meen ik neit hoor![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gewoon sneetje brood. Nee, ze leven nog steeds, alleen ben ik van werkplek veranderd en fiets ik er bijna nooit meer langs..![]()
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' (quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:19 schreef Veulen het volgende:
[..]
Is zo leuk om te doen. Paardjes voeren offe in mijn geval hertjes voeren![]()
Jammer alleen dat eigenaren er niet zo blij van worden. Shetties worden zelfs van de lucht nog dik namelijk.
Trustequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
, stomme eend.
![]()
meen ik neit hoor![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' () VERBODEN TE VOEREN
Ik weet niet eens of ik Eend toen al kende! Misschien alleen bewonderend van een afstandje?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:18 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zat die daar dan vorige zomer ook al?
Man wat verwaarloos jij je groupies![]()
Trusten Petraaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:22 schreef petraa het volgende:
, stomme eend.
![]()
meen ik neit hoor![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' () VERBODEN TE VOEREN
Neuh....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:31 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jaah, muizemeis, dat hebben ze in de stad niet hé?!![]()
Kijk, weer wat geleerd. Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat ze daar gingen 'paren'.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
In een dekstation oogsten ze spermaMelken noemen ze dat.
Paarden worden meestal gedekt door KI en dat word dus daar voorbereid.
Die hengsten doen vaak ook dingen in de sport en zijn dus meestal op een streng dieet.
Echte dekingen gebeuren haast nooit meer. Het is te duur om hengsten of merrie's constante heen een weer te slepen naar stallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:33 schreef Lobasca het volgende:
Kijk, weer wat geleerd. Ik dacht eigenlijk dat het de bedoeling was dat ze daar gingen 'paren'.![]()
Zoiets als... voor de leeuwen gooien?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Nou ik zou wel als ik ooit rijk zou zijn ........me opwerpen voor dieren.. Maar ik ben een stadswatje maar dat zou ik wel onbetaald willen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |