Ow ja, dat dus!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is onze geheime code![]()
Ze wil weer geile sexchat met me![]()
![]()
Oh o.k. die geheime dingen wil ik niet wetenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:03 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat is onze geheime code![]()
Ze wil weer geile sexchat met me![]()
![]()
Tis omdat eend zo'n plaatje isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Wat hebben ze tegen jou Eendjuh in de COS ?
Ik weet het nietquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef petraa het volgende:
Wat hebben ze tegen jou Eendjuh in de COS ?
Als ik het niet meer trek kom ik hier mijn liefde wel even opladenquote:
zuchtquote:
Hee die Peet... Tis hier leeg en hol.quote:
Ja aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Saai Liefquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:16 schreef petraa het volgende:
ja saai en hoestie met jou Soury
Geen ideequote:
Hoi hoi.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:26 schreef Lobasca het volgende:
Avond!
Ik denk dat ze een feessie hebben en ons er niet bij wilde hebben.quote:
En veulens ... Olaquote:
Pfffff bouwen we ons eigen feesiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een feessie hebben en ons er niet bij wilde hebben.![]()
Valt wel mee, ben even saai as usual...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:28 schreef Soury het volgende:
Oi Lobascaaaaaaa...................... Leven in de brouwery............... Toch![]()
Ahhhh. Wat lief.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
Ik heb gewoon gezellig opgepast. Toen ik weg ging lag er een piep piep klein ezel veulentje te slapen naast z'n mama![]()
Jij zou dus een soort van op het feessie van Jaap en Dennis passen ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Valt wel mee, ben even saai as usual...![]()
Zijn er niet genoeg ezels op de wereldquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef Veulen het volgende:
Ik heb gewoon gezellig opgepast. Toen ik weg ging lag er een piep piep klein ezel veulentje te slapen naast z'n mama![]()
Zo liefquote:
Ik zou waarschijnlijk in mijn eentje buiten op het terras gaan zitten. Maar wel genieten.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Jij zou dus een soort van op het feessie van Jaap en Dennis passen ?![]()
Mmm lijkt me ook wel wat, niet in de kooi dan hoor, maar gewoon ergens anders!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik zou waarschijnlijk in mijn eentje buiten op het terras gaan zitten. Maar wel genieten.
Een glaasje, hapje en rokertje erbij, ik vermaak me dan prima.![]()
Misschien een domme vraag, maar heb/ hou jij zelf paarden?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zo lief
Is eergisteren geboren. Maar mama heeft geen melk genoeg dus nu krijgt ze elke 2 uur ongeveer een flesje.![]()
Herken dat, en een beetje rondsnuffelenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef Lobasca het volgende:
Ik zou waarschijnlijk in mijn eentje buiten op het terras gaan zitten. Maar wel genieten.
Een glaasje, hapje en rokertje erbij, ik vermaak me dan prima.![]()
Oink Oink ....quote:
Domme vragen bestaan niet (ja cliche maar zo waar).quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:39 schreef Lobasca het volgende:
Misschien een domme vraag, maar heb/ hou jij zelf paarden?
Het is een varkenquote:
Dan heb ik ook een vraagje ... Welk gedeelte van Nederland woon je, je bent wel 24 uur met dieren bezig. Ben gewoon nieuwsierig .. Lijkt me wel watquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet (ja cliche maar zo waar).
Ik heb zelf geen paard helaas. Geen geld voor, ik heb geen vast baan. Ik heb wel een aantal oppasklanten met paarden waar ik veeeel kom. En verder heb ik een soort verzorg knuffel waar ik 2 of 3x in de week op rij. En ik rij ook nog manege paarden.![]()
Oh ja tis BALK BALK... nou ja een stadse troela mag je dat niet kwalijk nemenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:43 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is een varken
Het enige dier ongeveer in de wereld waar ik maar heeel weinig mee heb. Zeker niet omdat ik er al een paar keer door in de poten ben gebeten.![]()
Met dom bedoelde ik meer dat je het waarschijnlijk al 100 keer verteld hebt, maar ik lees de SC nooit terug.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:41 schreef Veulen het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet (ja cliche maar zo waar).
Ik heb zelf geen paard helaas. Geen geld voor, ik heb geen vast baan. Ik heb wel een aantal oppasklanten met paarden waar ik veeeel kom. En verder heb ik een soort verzorg knuffel waar ik 2 of 3x in de week op rij. En ik rij ook nog manege paarden.![]()
Heeee nog een groepie van de SCquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:50 schreef Talitha het volgende:
Halloooooo!![]()
Ik ben moe en blijf maar heel even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |