quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hier op het dorp staan ook bordjes bij het 'dekstation' () VERBODEN TE VOEREN
Sorry.. kon het niet latenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
In een dekstation oogsten ze spermaMelken noemen ze dat.
Paarden worden meestal gedekt door KI en dat word dus daar voorbereid.
Die hengsten doen vaak ook dingen in de sport en zijn dus meestal op een streng dieet.
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Soury het volgende:
Nou ik zou wel als ik ooit rijk zou zijn ........me opwerpen voor dieren.. Maar ik ben een stadswatje maar dat zou ik wel onbetaald willen doen.
O.k. dan nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.
Was al niet meer nodig dusquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Soury het volgende:
Ola ... Leandra . was in gedachte voor mijn tweede super SC![]()
Lea d'r SC zijn altijd goed jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:44 schreef Soury het volgende:
Komt ff een SC proppen Tjeeemeeemig
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef JohnFoK het volgende:
kunnnen we een capje krijgen van haar borsten ?
Wat een flits actie van Leandraquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Leandra het volgende:
Anders is de "melk" niet goed meer![]()
[..]
[..]
Sorry.. kon het niet laten![]()
Hi & bye all![]()
![]()
Ja maar ik wilde nog een keerquote:
SC ... weg...quote:
Nou ik hield je niet echt voor een opgever.quote:
*Geeft Eend een potje*quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:48 schreef PC eend het volgende:
Mijn groupies zijn al weg![]()
Wie moet ik nou dekken op dit station
Of snap ik de OP niet helemaal![]()
Mot ik het opsturenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
*Geeft Eend een potje*
Vies blaadje er bij?![]()
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou ik hield je niet echt voor een opgever.
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doetquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:53 schreef Soury het volgende:
Denk dat de dierenwereld iets te veel mensen hebben die zich voor ze opwerpen. De mensen die het doen op dit moment begrijpen zelf erg weinig van dieren en vinden iets te veel zielig.
Dit is niet erg welkom hoor
Ja o.k.... ben nou eenmaal een dom mensquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doet![]()
Ik haat die kutbeestenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
Meer een waarschuwing van weet waar je aan begint en wat je doet![]()
Ze zoeken nog iemand bij de slagerij aan de overkantquote:
Dat zei ik toch nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:55 schreef Soury het volgende:
Ja o.k.... ben nou eenmaal een dom mens
Verkopen ze daar toevallig ook pauw?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ze zoeken nog iemand bij de slagerij aan de overkant![]()
Weet ik .... kwam een beetje fluttig over (Maar de omschrijving hier klopt wel)quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:00 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat zei ik toch niet![]()
Gewoon lief, en de meeste echte pro-dierverzorgers zijn alles behalve lief.
Meestal zijn ze aardig taai en scherp van tong (met een zacht kantje) en kunnen ze verdraait hard schoppen als nodig.
Maak jij even grapjes over dat beestquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef Soury het volgende:
Eeet ik .... kwam een beetje fluttig over (Maar de omschrijving hier klopt wel)
Meen het hoor ...Thanksquote:
Ellen is een ras trut ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:08 schreef Veulen het volgende:
Ik erger me ook een beetje aan hoe mensen hier reageren op fries. En ik erger me ook aan ellen omdat ze dat steeds weer versterkt.
Dat wist ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Maak jij even grapjes over dat beest![]()
Ik heb er gvd 3 jaar voor gezorgt, vanaf dat die 6 maanden oud was![]()
Ja ja ....quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:15 schreef Lobasca het volgende:
Ben ik weer, moest even een wasje wegwerken..
We zijn wel hard maar niet ongevoelig. D'r ligt een beest voor je voeten dat half vertrapt is. Je zit pezen lopen onder de huid en bloedende stukken vel. De wei ligt vol veren. En dat klote beest leeft nogquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:14 schreef PC eend het volgende:
Dat wist ik niet![]()
Maar omdat de meeste echte pro-dierverzorgers zijn alles behalve lief zijn.
En meestal zijn ze aardig taai en scherp van tong (met een zacht kantje) en kunnen ze verdraait hard schoppen als nodig.
Dacht om je te helpen een pro te worden even een grapje te kunnen maken![]()
Maar dat schoppen had je nog niet vertelt
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dan niet....Was stiekum naar het dekstation...![]()
Dat dacht ik al. Volgens mij lust jij er wel pap vanquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:22 schreef Lobasca het volgende:
Dan niet....Was stiekum naar het dekstation...![]()
Kolere chill the fuck downquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:17 schreef Veulen het volgende:
Ik schop me paard wel eens, en niet zachtjes ook hoor. Die 'pismerrie' (woord voor chagerijnige merrie's) kan soms vreselijk zuur doen. Ik zeg 1 keer nee en de 2de keer volgt er of een mep of als ze echt klierig is schop ik gewoon met schoenen of me knie in d'r maag.
En verdomd, ze begrijpt het best hoor, want dat is rangorde taal. Ik vertel d'r heel simpel, ik ben de baas en als je niet nu meteen naar me luistert trap ik je me kudde uit. En dat is wat paarden en andere dieren onder mekaar doen.
En ik doe gerust gekke dingen op d'r rug. Bv aanloopje nemen van een afstand en dan zo op d'r rug springen. Kan ze hebben hoor, zelfs al weeg ik 80 kilo. Zij weegt er nog altijd 400.
Ik ben a-seksueel, en dat bevalt me prima...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat dacht ik al. Volgens mij lust jij er wel pap van![]()
En ik wil jou wel eens van dat houten bierkratje uit de jaren 70 zien strompelen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kolere chill the fuck down![]()
En als jij 80 kilo weegt wil ik je wel eens op met een aanloopje op een paard zien springen![]()
![]()
Vroeger tot een jaar (rekent even snel terug) of 4 terug sprong ik zelfs in galop nog op paarden. Ik zeg niet dat het er zo soepel uit zag als de link die ik vanmiddag in de COS gooide. Maar ik kon het.quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
Kolere chill the fuck down![]()
En als jij 80 kilo weegt wil ik je wel eens op met een aanloopje op een paard zien springen![]()
![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:27 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben a-seksueel, en dat bevalt me prima...![]()
Uhhh... Wie lust er nou pap van...?!quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Vroeger tot een jaar (rekent even snel terug) of 4 terug sprong ik zelfs in galop nog op paarden. Ik zeg niet dat het er zo soepel uit zag als de link die ik vanmiddag in de COS gooide. Maar ik kon het.
Nu ben ik stijf en krakkemikkig... Ga nooit onder een paard liggen, dat kom je niet zo makkelijk te boven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |