Er is iets mis met hem t.o.v. vrouwen. Ik zei het een paar uur geleden al, en ik denk het steeds meer. Hoeft niet eens homoseksualiteit te zijn, kan ook zijn dat hij het meest van zichzelf houdt... of vrouwen vies vindt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is geen homo.
Als dat zo zou zijn, zou hij heus niet in DGK zijn gegaan, hij snapt echt wel dat het dan toch uitkomt.
Wil niet lullig doen, maar Dennis lijkt met die bril wel onwijs op de ava van Ian Nick.quote:
hij is denk ik ondanks zijn player-gedrag heel erg verlegen en onzeker, kan ook te maken hebben met zijn lengtequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is geen homo.
Als dat zo zou zijn, zou hij heus niet in DGK zijn gegaan, hij snapt echt wel dat het dan toch uitkomt.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:59 schreef DaanDobber het volgende:
Ik geweldig dit, ik vind Jaap een pracht vind, echt, dat gezeur van jullie zeg
quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Peter6000 het volgende:
Dennis is geen homo.
Het word triester en triester...quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef BarryK het volgende:
Dat meisje kruipt in Dennis z'n nek... begint Dennis over "wat is de volgende battle tegen.."
--> kleingeschapen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is iets mis met hem t.o.v. vrouwen. Ik zei het een paar uur geleden al, en ik denk het steeds meer. Hoeft niet eens homoseksualiteit te zijn, kan ook zijn dat hij het meest van zichzelf houdt... of vrouwen vies vindt.
Ik laat aan jou over voor wie dat de grootste belediging isquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar Dennis lijkt met die bril wel onwijs op de ava van Ian Nick.![]()
Dat heb ik eerder ook al bedachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil niet lullig doen, maar Dennis lijkt met die bril wel onwijs op de ava van Ian Nick.![]()
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Er is iets mis met hem t.o.v. vrouwen. Ik zei het een paar uur geleden al, en ik denk het steeds meer. Hoeft niet eens homoseksualiteit te zijn, kan ook zijn dat hij het meest van zichzelf houdt... of vrouwen vies vindt.
Hij wil de angst in zijn ogen verbergenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:35 schreef Mika25 het volgende:
De lampen van DGK moeten daar wel fijn schijnen...
(of denkt Dennis dat die zonnebril hem cool staat?)
Nou, als jij het alleen daarvan moet hebbenquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
--> kleingeschapen.
Mannen die een grote hebben zijn veel zelfverzekerder. Daarom ga ik altijd recht op mijn doel af:) lol
Bedekt zijn lelijke smoelquote:
Dimitri in DGK ole olequote:Op woensdag 27 juni 2007 00:36 schreef rooie3 het volgende:
Dimitri wil Brian fucken.
Goede gozer die Dimitri.
Wat we eerder in de gameroom zagen was meer dan een gebrek aan durf. Het was alsof hij echt een afkeer had van die vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.
Ze maakte hem zelf los.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Jaap trekt het topje van dat meisje uit. Volgens mij wilde ze dat niet.
Hij ontwijkt het zelfs. Zodra dat meisje wat closer wordt, weet hij niet hoe snel hij ergens anders de aandacht op moet vestigen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.
oh, die heeft wel pitquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Drenthe_FR het volgende:
OMFG! Ik ken dat meisje met dat pluk haar voor haar gezicht en die grote zilvere oorbellen! Dat is Rita! Die heeft me een keer aangemeld via msn 4 jaar geleden nadat ik bij de Megafestatie in Utrecht was geweest!
!
Omdat Dennis en Jaap het samen niet leuk kunnen maken, met Dimitri erbij lijkt het nog watquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Waarom is Dimitri nog niet weg?
Ik zit naar de Okura Hotel-verhalen te luisteren tussen Huub en de kok.
Heb je zó'n hekel aan Dimitri, dat je dan zelfs nog liever naar Huub kijkt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Waarom is Dimitri nog niet weg?
Ik zit naar de Okura Hotel-verhalen te luisteren tussen Huub en de kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |