Wat we eerder in de gameroom zagen was meer dan een gebrek aan durf. Het was alsof hij echt een afkeer had van die vrouwen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.
Ze maakte hem zelf los.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:41 schreef scanman01 het volgende:
Jaap trekt het topje van dat meisje uit. Volgens mij wilde ze dat niet.
Hij ontwijkt het zelfs. Zodra dat meisje wat closer wordt, weet hij niet hoe snel hij ergens anders de aandacht op moet vestigen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:38 schreef BarryK het volgende:
[..]
Ik ben ervan overtuigd dat hij 'de player' wilt zijn. Het is een act, die hij met z'n vrienden buiten makkelijk vol kan houden door een beetje stoer te kijken en af en toe wat te zeggen tegen een meisje (roepend met je vrienden is minder eng). Nu staan de cams aan en zie je dat hij niet echt durft.
oh, die heeft wel pitquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:34 schreef Drenthe_FR het volgende:
OMFG! Ik ken dat meisje met dat pluk haar voor haar gezicht en die grote zilvere oorbellen! Dat is Rita! Die heeft me een keer aangemeld via msn 4 jaar geleden nadat ik bij de Megafestatie in Utrecht was geweest!
!
Omdat Dennis en Jaap het samen niet leuk kunnen maken, met Dimitri erbij lijkt het nog watquote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Waarom is Dimitri nog niet weg?
Ik zit naar de Okura Hotel-verhalen te luisteren tussen Huub en de kok.
Heb je zó'n hekel aan Dimitri, dat je dan zelfs nog liever naar Huub kijkt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:42 schreef Day het volgende:
Waarom is Dimitri nog niet weg?
Ik zit naar de Okura Hotel-verhalen te luisteren tussen Huub en de kok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |