Dat weet ze niet meer..........quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
Amandaaaaaaaaaaa! Jij bent door je vriend geslagen en gespuugd!
idemquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef MissSomebody het volgende:
Wehkamp boy heeft zich wel op Huub gefocused. Ik hoop dat de popi poll supergoed uitvalt voor Huub...!!
Dan moet je toch dit forum iets beter lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Rudieh het volgende:
haah Dennis heeft echt gelijk:
Huub probeert zich altijd te profileren als de ideale schoonzoon terwijl ie dat helemaaaal niet is en hij probeert anderen te betichten van vrouwonvriendelijkheid enzo...
en het erge is: de kijker prikt er juist helemaal niet doorheen...het bewijs is dit forum
Dat kun je hier niet zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ach gossie, Jaap laat een eitje knappen, jaap duwt een XXX, wat een mafkees is het ook...maar wat ze allemaal tegen hém doen..neuh dat is niet erg hij is immers een man van 180 ton, das opeens niet erg. Je moet gewoon van elkaar afblijven óf doen wat toegelaten wordt. Als je dat niet aan kan, dan moet je opzouten!
Nee maar ik zou er wel voor liegen aangezien je zo leuk reageert. Geen flauw idee wie wel. Iedereen bleef hem maar plaatsen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb jij dat geweldige plaatje in de updates gemaakt ?![]()
![]()
zitten we op hetzelfde forum?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Rudieh het volgende:
haah Dennis heeft echt gelijk:
Huub probeert zich altijd te profileren als de ideale schoonzoon terwijl ie dat helemaaaal niet is en hij probeert anderen te betichten van vrouwonvriendelijkheid enzo...
en het erge is: de kijker prikt er juist helemaal niet doorheen...het bewijs is dit forum
volgens mij heeft ie gewoon een dom kapsel van zich zelf hoor ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Dennis imiteren qua kapsel?
Hij nam het op voor Jaap wat het groupiesverhaal betreft.quote:
Of Denniks als hondje van Jaap?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Bedoelde Huub met 'we hebben ook te maken met een staartje' de Febo als het om het wegstemmen van Jaap?
Sterkte ! Ik love animals..mijn hond begeeft het ook zo wat..hele dag aan het overgeven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
offtopic... Ellende hier in huis. Hamster van dochter dood. Dus ellende in de villa en ook hier thuis ellende. Wat een ellende.
nee , Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Bedoelde Huub met 'we hebben ook te maken met een staartje' de Febo als het om het wegstemmen van Jaap?
Ook blijven doorgaan met het betasten van borsten als het meisje een paar keer nee zegt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij nam het op voor Jaap wat het groupiesverhaal betreft.
Die meisjes hadden aan de hand van het telefoongesprek + de DGK beelden kunnen weten wat er te verwachten viel.
Wie weet slaan ze 'm nog dood, net als alle andere vliegenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Ik word gek van dat ijsberen van die figurant. Het stoort zo. Net een vlieg die maar voor je heen blijft zoemen. Zoveel prikkels kan ik niet aan.
Ze hadden gewoon iets beter moeten nadenken...... toen ze die meisjes zagen was al duidelijk dat het gewoon kindjes waren die graag op tv wilden komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook blijven doorgaan met het betasten van borsten als het meisje een paar keer nee zegt?
heeft ie dat dan, niks van gemerkt andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Goh hoe voorspelbaar dat Jaap nu opeens spijt heeft van zijn acties tegen de groupies..
Dat deed hij niet bij Natasia, en dus geen excuus voor Natasia Jaap in zijn ballen te trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook blijven doorgaan met het betasten van borsten als het meisje een paar keer nee zegt?
Dank peter6000 voor je uitleg, dat helpt me om de verhaallijn weer op te pikkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij nam het op voor Jaap wat het groupiesverhaal betreft.
Die meisjes hadden aan de hand van het telefoongesprek + de DGK beelden kunnen weten wat er te verwachten viel.
En vergeet de redactie niet. Zij kunnen toch ook ingrijpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon iets beter moeten nadenken...... toen ze die meisjes zagen was al duidelijk dat het gewoon kindjes waren die graag op tv wilden komen.
In zn andere kleding zit geen zakken....... dus die kan hij niet aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef RB.Dean het volgende:
Heeft Dennis maar een pak gekregen in die kooi ofzo?
snap jij dat dan wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Lieke snapt Huub niet, dat ie voor Brian koos in de stemming.
Beterschap gewenst voor je hond....quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sterkte ! Ik love animals..mijn hond begeeft het ook zo wat..hele dag aan het overgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |