quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
denk t wel, en anders verzint ze t wel
Zelfs jij vindt Jaap toch ook zwaar gestoord in zijn gedrag naar vrouwen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Eric werd neergezet als aanrander, Jaap wordt neergezet als aanrander.
Fijne speltechnieken van Huub en Natasia, al geloven ze er inmiddels zelf in.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah smerige xxx die Natasia, vent met tieten, zwaar agressief zijn omdat iemand je duwt (wat mag!). Afschieten die xxx
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry hoor, ben ondertussen aan t bijlezen. Maar heeft Jaap nou geen boete gekregen?
naah echt niet, pas als er iemand tussen een paar planken het huis uitgedragen wordt zijn er exits te verwachten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef BuffyJan het volgende:
Wat een draam aa weer allemaal. Moet teveel bijlezen nu
Wat heeft die Dennis een pisbek
Waarom is Dennis niet exit trouwens? Vingers breken is toch ook exit?![]()
geen idee... vogelverschrikker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Villalux het volgende:
wie is die jongen in dat bruine pakje?
Brianquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
IK kom net thuis: wie heeft de stemming gekregen ????
Als huub zich aan zijn woord heeft gehouden niemand.. ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
IK kom net thuis: wie heeft de stemming gekregen ????
Denniks doet nu maar net alsof hij de helft niet heeft gezien, terwijl hij er met zn handjes in zn zakken bij stond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
Dennis lult zich super klem
Maar de praatjes hierover van Huub en Brian zijn wel heeel hypocriet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs jij vindt Jaap toch ook zwaar gestoord in zijn gedrag naar vrouwen?
Alsjeblieft?
Ben het zowaar een keer met hem eens ja.quote:
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BANquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah smerige xxx die Natasia, vent met tieten, zwaar agressief zijn omdat iemand je duwt (wat mag!). Afschieten die xxx
aaaah, da's erger dan de drama's in het huis hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
offtopic... Ellende hier in huis. Hamster van dochter dood. Dus ellende in de villa en ook hier thuis ellende. Wat een ellende.
Ohhhhhhhhhhh lieverd, gecondoleerd met de hamsterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
offtopic... Ellende hier in huis. Hamster van dochter dood. Dus ellende in de villa en ook hier thuis ellende. Wat een ellende.
Nee, maar ik keur het ook niet goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs jij vindt Jaap toch ook zwaar gestoord in zijn gedrag naar vrouwen?
Alsjeblieft?
Toch maar Psalm 123 dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
En dat zegt Dennis die Lieke bij haar keel greep en Huub 3 keer sloeg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Sug4r het volgende:
Dennis heeft wel een punt vind ik.
Vrouw of man, je moet met je handen van elkaar afblijven!!
Ach gossie. die van mij wilde altijd een hamster maar 3 poezen is genoeg. Sterkte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
lol aapiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |