Dat is niet de eerste keer meesterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben het zowaar een keer met hem eens ja.
Stiekum een andere kopen gaat zeker niet meer opquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
offtopic... Ellende hier in huis. Hamster van dochter dood. Dus ellende in de villa en ook hier thuis ellende. Wat een ellende.
Aah wat zielig. Knuffel voor je dochterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
offtopic... Ellende hier in huis. Hamster van dochter dood. Dus ellende in de villa en ook hier thuis ellende. Wat een ellende.
ellende thuis is pas erg, dit moet je straks gewoon uitzetten en klaar d'r mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Das niet mooi. Troostknuffel voor julliequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
sterkte... kweet dat de waterlanders behoorlijk kunnen stromen danquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
precies....tis een zwakkelingquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat zegt Dennis die Lieke bij haar keel greep en Huub 3 keer sloeg?
Ook namens mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Aah wat zielig. Knuffel voor je dochter![]()
zeker te laat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
Jaap wil geen aanrander imago krijgen natuurlijk.... TE LAAT!
Ach gossie, sterkte gewenst!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
maar kunt u mij helpen ?
Welke snol gaat mijn stad bevuilen ?
Ach gos!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloofde het en ging kijken!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap is nu ook op RTL7![]()
I'm your friend !
Wanne play ?
Huub was in eerste instantie tegen als Brian de stemming zou krijgen en Amanda als Jaap hem zou krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
IK kom net thuis: wie heeft de stemming gekregen ????
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian.
En die mag je slaan, want dat is geenVROUW
![]()
Het is dan ook een groot misverstand dat mensen die ineens een hoop geld tot hun beschikking hebben over manieren beschikken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef jacqjacq het volgende:
oe jaap heeft het verbruid, moet eerlijk zeggen dat zijn gedrag naar vrouwen echt ook niet kan, ook zelfs niet in de kooi.
Ze worden als miljonairs neergezet, maar de gedragingen zijn er niet aan.
het gedrag van jaap naar ellie vond ik ook tenenkrommend, gelukkig is die vrouw zelf een taaie, maar jaap laat zich van zijn slechtste kant zien. Dat vind jaap niet leuk, absoluut niet.
Word er niet vrolijk vanquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef jacqjacq het volgende:
oe jaap heeft het verbruid, moet eerlijk zeggen dat zijn gedrag naar vrouwen echt ook niet kan, ook zelfs niet in de kooi.
Ze worden als miljonairs neergezet, maar de gedragingen zijn er niet aan.
het gedrag van jaap naar ellie vond ik ook tenenkrommend, gelukkig is die vrouw zelf een taaie, maar jaap laat zich van zijn slechtste kant zien. Dat vind jaap niet leuk, absoluut niet.
Volgens mij heb je maar recht op één telefoontje...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus toch![]()
top, trek mn terror rokje aan, ga eens rap op zoek naar dat sjaaltje. Zal ik dan een apart topic openen met mn verhaal en fotootjes ? Waarin ik niks los laat![]()
![]()
![]()
![]()
Of zal ik het hier melden![]()
Aandacht afleiden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef linda25 het volgende:
Wat een gezeur over vrouwen
YWquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
Dank allen voor de antwoorden, anders was ik naar VOL gegaan
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij heb je maar recht op één telefoontje...
heb jij dat geweldige plaatje in de updates gemaakt ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Dennis durft er niet tussen te gaan zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |