Ze heeft Jaap een paar keer flink getrapt vandaag. We dachten hier allemaal dat ze exit zou gaan ..... maar neeeeeeee........ alleen een OW die voor altijd blijft staan.quote:
Idd, hier zijn geen woorden voor..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:17 schreef Kinga het volgende:
zucht............. geen commentaar
Ik ga het je uitleggen. Geef me even!quote:
Ik deeeeeeenk dat Huub had verwacht dat Jaap hem zou blocken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat zou de reden zijn dat Huub het hem duidelijk eerst zegt dat hij het Brian niet gunt.. En nu toch aan hem geeft?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Zoals ik me nu voel, heb ik even mijn 24 uur aangevraagd.
Er gaat misschien wel iemand weg, morgen.
Quotes van Natasia, ik trek mijn voorspelling dat ze morgen weggaat, bij deze in.
ik voel me helemaal gerustgesteldquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef OudFruit het volgende:
Ahahahahaha, Natasia werpt zich even als Godje op..om iedereen te laten weten dat ze niet voor altijd weg zal zijn
Als je Brian bedoelt jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
dus die sloerie heeft het gekregen? dat verwende wijf?
Oke mag ik even.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godsamme rottige kut en klote dag (dagen) bah Ik ben er schijtziek van van dit klote programma.
Zo moest even.![]()
Zo istie alijtd.. in een bepaald opzicht te soft.... (maar siert ook wel weer, vindt het jammer dat hij niet beseft dat hij toch nix terugkrijgt)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Wat zou de reden zijn dat Huub het hem duidelijk eerst zegt dat hij het Brian niet gunt.. En nu toch aan hem geeft?
Ze hebben toch boetes gekregenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:19 schreef Mika25 het volgende:
Probeert de redaktie met deze stemming de aandacht af te leiden van het feit dat fysiek geweld weer eens getolereerd wordt?
Zo is dat!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef scanman01 het volgende:
Natasia op haar zogenaamd rustige manier... Kotsmisselijk.
Ik ook. Soms denk je dat het niet erger kan, maar het kan altijd erger, dat blijkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
Oke mag ik even.![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een godsamme rottige kut en klote dag (dagen) bah Ik ben er schijtziek van van dit klote programma.
Zo moest even.![]()
Ze heeft Jaap vanmiddag 2 flinke schoppen verkocht. Jaap begon haar te duwen en zij liet zich niet op de kop zitten.quote:
Dat doet hij iedere keer weer als zij een overdreven idiote opmerking maakt tijdens een stemming.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Rudieh het volgende:
hahaha fucking hell..zelfs Brian zie je de laatste tijd heel vaak denken: "wat DOE ik in GODSNAAM met die Amanda?!"
Waar enorm veel duidelijkheid in zit.. dat ze dus niet weggaat..quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef Kinga het volgende:
"Ik heb voor even mijn 24 uur aangevraagd"
DGK quote van het jaar.
heeft z,n pammetjes nog niet gehadquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
Brian ploft bijna.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:18 schreef itsme het volgende:
Oke mag ik even.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo moest even.![]()
wc jongenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Villalux het volgende:
wie is die jongen in dat bruine pakje?
hmm, goede vraag, nooit eerder gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Villalux het volgende:
Ze moesten haar aanbieden om experimenten op uit te voeren. Daar is ze alleen nog goed voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
Ik hoop dat haar tieten ontploffen. Er zou eens iemand lekker hard in háár buik moeten trappen.
En je bent geen vrouw, Natasia, je bent minder dan een beest.![]()
Denniksquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Villalux het volgende:
hij mist wel 1 handquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, goede vraag, nooit eerder gezien
Natasja gaat weg in septembr (beweerd ze), dus dat is een boete geen straf omdat je vantevoren weet dat ze toch geen kans heeft op die jackpot... Kortom, die boete stelt niets voor...quote:
Please....en snel dan graag wil zo gaan slapen...;-)quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
Brian ploft bijna.
Ja hoor nog even zingen voor dat teringwijf ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
mag ik jullie voorgaan in psalm 23![]()
Batsen gehad van Milton denk ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Is Natasia toevallig vroeger aangerand of verkracht ofzo? Omdat ze zo reageerde op Jaap?
denk t wel, en anders verzint ze t welquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Is Natasia toevallig vroeger aangerand of verkracht ofzo? Omdat ze zo reageerde op Jaap?
Geslagen door haar ex.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Hoe wordt je anders zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Precies, als er iemand is die een vrouw zonder respect behandeld, is het Huub welquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:23 schreef Meganog het volgende:
Huub gaat ook nog een moralistisch verhaal ophangen. Over respect voor vrouwen.
Zelden zo'n hypocriet zooitje bij elkaar gezien.
Ze laat wildvreemden aan haar borsten voelen, das nou niet bepaald het gedrag van een slachtoffer van seksueel geweld...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Ophoping van frustratie. Vlak na het incident lag ze ook al te huilen en begon ze over Wilgo en dat ze dacht dat ze er al overheen was.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:24 schreef Kinga het volgende:
Denniks probeert nog achter Jaap te blijven staan. Geen punten voor Denniks.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef daWeasel het volgende:
Haha; Huub gaat dit nu gebruiken om Dennis te pakken, goed spel...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:20 schreef Gert het volgende:
"Zoals ik me nu voel..."... en dan haalt ze haar kinderen erbij. En wat doet ze morgen: ze blijft. Goor kutwijf. Walgelijke achterlijke tyfussnol.
Gore huichelachtige ... beeghh!!
"Ik trap je zo weer hè."
"Anyways"...
"Sjmoel"
Ik hoop dat haar tieten ontploffen. Er zou eens iemand lekker hard in háár buik moeten trappen.
En je bent geen vrouw, Natasia, je bent minder dan een beest.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
denk t wel, en anders verzint ze t wel
Zelfs jij vindt Jaap toch ook zwaar gestoord in zijn gedrag naar vrouwen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef Peter6000 het volgende:
Eric werd neergezet als aanrander, Jaap wordt neergezet als aanrander.
Fijne speltechnieken van Huub en Natasia, al geloven ze er inmiddels zelf in.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah smerige xxx die Natasia, vent met tieten, zwaar agressief zijn omdat iemand je duwt (wat mag!). Afschieten die xxx
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry hoor, ben ondertussen aan t bijlezen. Maar heeft Jaap nou geen boete gekregen?
naah echt niet, pas als er iemand tussen een paar planken het huis uitgedragen wordt zijn er exits te verwachten...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:25 schreef BuffyJan het volgende:
Wat een draam aa weer allemaal. Moet teveel bijlezen nu
Wat heeft die Dennis een pisbek
Waarom is Dennis niet exit trouwens? Vingers breken is toch ook exit?![]()
geen idee... vogelverschrikker?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:21 schreef Villalux het volgende:
Brianquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
IK kom net thuis: wie heeft de stemming gekregen ????
Als huub zich aan zijn woord heeft gehouden niemand.. ben ook wel benieuwdquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
Denniks doet nu maar net alsof hij de helft niet heeft gezien, terwijl hij er met zn handjes in zn zakken bij stond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef Soury het volgende:
Dennis lult zich super klem
Maar de praatjes hierover van Huub en Brian zijn wel heeel hypocriet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs jij vindt Jaap toch ook zwaar gestoord in zijn gedrag naar vrouwen?
Alsjeblieft?
Ben het zowaar een keer met hem eens ja.quote:
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BANquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Bah smerige xxx die Natasia, vent met tieten, zwaar agressief zijn omdat iemand je duwt (wat mag!). Afschieten die xxx
aaaah, da's erger dan de drama's in het huis hoor!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
offtopic... Ellende hier in huis. Hamster van dochter dood. Dus ellende in de villa en ook hier thuis ellende. Wat een ellende.
Ohhhhhhhhhhh lieverd, gecondoleerd met de hamsterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
offtopic... Ellende hier in huis. Hamster van dochter dood. Dus ellende in de villa en ook hier thuis ellende. Wat een ellende.
Nee, maar ik keur het ook niet goed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfs jij vindt Jaap toch ook zwaar gestoord in zijn gedrag naar vrouwen?
Alsjeblieft?
Toch maar Psalm 123 dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
En dat zegt Dennis die Lieke bij haar keel greep en Huub 3 keer sloeg?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Sug4r het volgende:
Dennis heeft wel een punt vind ik.
Vrouw of man, je moet met je handen van elkaar afblijven!!
Ach gossie. die van mij wilde altijd een hamster maar 3 poezen is genoeg. Sterkte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
lol aapiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN BAN
Dat is niet de eerste keer meesterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben het zowaar een keer met hem eens ja.
Stiekum een andere kopen gaat zeker niet meer opquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Aah wat zielig. Knuffel voor je dochterquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
ellende thuis is pas erg, dit moet je straks gewoon uitzetten en klaar d'r mee.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Das niet mooi. Troostknuffel voor julliequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
sterkte... kweet dat de waterlanders behoorlijk kunnen stromen danquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
precies....tis een zwakkelingquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
[..]
En dat zegt Dennis die Lieke bij haar keel greep en Huub 3 keer sloeg?
Ook namens mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Aah wat zielig. Knuffel voor je dochter![]()
zeker te laat.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:32 schreef Kinga het volgende:
Jaap wil geen aanrander imago krijgen natuurlijk.... TE LAAT!
Ach gossie, sterkte gewenst!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:31 schreef kleinzusje het volgende:
maar kunt u mij helpen ?
Welke snol gaat mijn stad bevuilen ?
Ach gos!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Ik geloofde het en ging kijken!!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:33 schreef HiDiHo het volgende:
Jaap is nu ook op RTL7![]()
I'm your friend !
Wanne play ?
Huub was in eerste instantie tegen als Brian de stemming zou krijgen en Amanda als Jaap hem zou krijgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Brian.
En die mag je slaan, want dat is geenVROUW
![]()
Het is dan ook een groot misverstand dat mensen die ineens een hoop geld tot hun beschikking hebben over manieren beschikken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef jacqjacq het volgende:
oe jaap heeft het verbruid, moet eerlijk zeggen dat zijn gedrag naar vrouwen echt ook niet kan, ook zelfs niet in de kooi.
Ze worden als miljonairs neergezet, maar de gedragingen zijn er niet aan.
het gedrag van jaap naar ellie vond ik ook tenenkrommend, gelukkig is die vrouw zelf een taaie, maar jaap laat zich van zijn slechtste kant zien. Dat vind jaap niet leuk, absoluut niet.
Word er niet vrolijk vanquote:
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef jacqjacq het volgende:
oe jaap heeft het verbruid, moet eerlijk zeggen dat zijn gedrag naar vrouwen echt ook niet kan, ook zelfs niet in de kooi.
Ze worden als miljonairs neergezet, maar de gedragingen zijn er niet aan.
het gedrag van jaap naar ellie vond ik ook tenenkrommend, gelukkig is die vrouw zelf een taaie, maar jaap laat zich van zijn slechtste kant zien. Dat vind jaap niet leuk, absoluut niet.
Volgens mij heb je maar recht op één telefoontje...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:36 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dus toch![]()
top, trek mn terror rokje aan, ga eens rap op zoek naar dat sjaaltje. Zal ik dan een apart topic openen met mn verhaal en fotootjes ? Waarin ik niks los laat![]()
![]()
![]()
![]()
Of zal ik het hier melden![]()
Aandacht afleiden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:34 schreef linda25 het volgende:
Wat een gezeur over vrouwen
YWquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef kleinzusje het volgende:
Dank allen voor de antwoorden, anders was ik naar VOL gegaan
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef demins het volgende:
[..]
Volgens mij heb je maar recht op één telefoontje...
heb jij dat geweldige plaatje in de updates gemaakt ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
Dennis durft er niet tussen te gaan zitten.
Dat weet ze niet meer..........quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef mootie het volgende:
Amandaaaaaaaaaaa! Jij bent door je vriend geslagen en gespuugd!
idemquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef MissSomebody het volgende:
Wehkamp boy heeft zich wel op Huub gefocused. Ik hoop dat de popi poll supergoed uitvalt voor Huub...!!
Dan moet je toch dit forum iets beter lezen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Rudieh het volgende:
haah Dennis heeft echt gelijk:
Huub probeert zich altijd te profileren als de ideale schoonzoon terwijl ie dat helemaaaal niet is en hij probeert anderen te betichten van vrouwonvriendelijkheid enzo...
en het erge is: de kijker prikt er juist helemaal niet doorheen...het bewijs is dit forum
Dat kun je hier niet zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ach gossie, Jaap laat een eitje knappen, jaap duwt een XXX, wat een mafkees is het ook...maar wat ze allemaal tegen hém doen..neuh dat is niet erg hij is immers een man van 180 ton, das opeens niet erg. Je moet gewoon van elkaar afblijven óf doen wat toegelaten wordt. Als je dat niet aan kan, dan moet je opzouten!
Nee maar ik zou er wel voor liegen aangezien je zo leuk reageert. Geen flauw idee wie wel. Iedereen bleef hem maar plaatsen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:40 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
heb jij dat geweldige plaatje in de updates gemaakt ?![]()
![]()
zitten we op hetzelfde forum?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:41 schreef Rudieh het volgende:
haah Dennis heeft echt gelijk:
Huub probeert zich altijd te profileren als de ideale schoonzoon terwijl ie dat helemaaaal niet is en hij probeert anderen te betichten van vrouwonvriendelijkheid enzo...
en het erge is: de kijker prikt er juist helemaal niet doorheen...het bewijs is dit forum
volgens mij heeft ie gewoon een dom kapsel van zich zelf hoor ...quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:42 schreef Lobasca het volgende:
Brian wil Dennis imiteren qua kapsel?
Hij nam het op voor Jaap wat het groupiesverhaal betreft.quote:
Of Denniks als hondje van Jaap?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Bedoelde Huub met 'we hebben ook te maken met een staartje' de Febo als het om het wegstemmen van Jaap?
Sterkte ! Ik love animals..mijn hond begeeft het ook zo wat..hele dag aan het overgeven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:28 schreef scanman01 het volgende:
nee , Dennisquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Bedoelde Huub met 'we hebben ook te maken met een staartje' de Febo als het om het wegstemmen van Jaap?
Ook blijven doorgaan met het betasten van borsten als het meisje een paar keer nee zegt?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij nam het op voor Jaap wat het groupiesverhaal betreft.
Die meisjes hadden aan de hand van het telefoongesprek + de DGK beelden kunnen weten wat er te verwachten viel.
Wie weet slaan ze 'm nog dood, net als alle andere vliegenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef noekje het volgende:
Ik word gek van dat ijsberen van die figurant. Het stoort zo. Net een vlieg die maar voor je heen blijft zoemen. Zoveel prikkels kan ik niet aan.
Ze hadden gewoon iets beter moeten nadenken...... toen ze die meisjes zagen was al duidelijk dat het gewoon kindjes waren die graag op tv wilden komen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook blijven doorgaan met het betasten van borsten als het meisje een paar keer nee zegt?
heeft ie dat dan, niks van gemerkt andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Goh hoe voorspelbaar dat Jaap nu opeens spijt heeft van zijn acties tegen de groupies..
Dat deed hij niet bij Natasia, en dus geen excuus voor Natasia Jaap in zijn ballen te trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Ook blijven doorgaan met het betasten van borsten als het meisje een paar keer nee zegt?
Dank peter6000 voor je uitleg, dat helpt me om de verhaallijn weer op te pikkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:43 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij nam het op voor Jaap wat het groupiesverhaal betreft.
Die meisjes hadden aan de hand van het telefoongesprek + de DGK beelden kunnen weten wat er te verwachten viel.
En vergeet de redactie niet. Zij kunnen toch ook ingrijpen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon iets beter moeten nadenken...... toen ze die meisjes zagen was al duidelijk dat het gewoon kindjes waren die graag op tv wilden komen.
In zn andere kleding zit geen zakken....... dus die kan hij niet aan.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef RB.Dean het volgende:
Heeft Dennis maar een pak gekregen in die kooi ofzo?
snap jij dat dan wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Disana het volgende:
Lieke snapt Huub niet, dat ie voor Brian koos in de stemming.
Beterschap gewenst voor je hond....quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Sterkte ! Ik love animals..mijn hond begeeft het ook zo wat..hele dag aan het overgeven.
precedent is inmiddels geschapen, eens. Maar denk je niet dat Brian iets harder beukt dan Huub? Kost het Brian ook maar 1000 / 100.000 om Huub ongelukkig te meppen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:47 schreef Prosac het volgende:
whahahahahahaha.. boete voor Natasia
ik zeg: vanavond allemaal BEUQEN!
Huub het kost je maar 1000 euro en een ton om Brian eens flink te meppen. Sla je slag
he wat, stemmen waarvoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef 2live het volgende:
natas stemt morgen neit voor Lieke; ze blijft dus
oh ik dacht; Wilgo neukt die buitenvrouw ........quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
Op http://www.mamjo.com/index.php?option=com_smf&Itemid=26&topic=97785.0
"Gekke Willie nakt die buitensma van hem waar hij dat kind met heeft van 14 maanden."
This means:
Wilgo heeft nog een kindje van 14 maanden bij een andere vrouw.
Die buitensma ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
"Gekke Willie nakt die buitensma van hem waar hij dat kind met heeft van 14 maanden."
This means:
Ook maar weer 'ns even snuffelen daar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
This means:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
oh ik dacht; Wilgo neukt die buitenvrouw ........![]()
totdat ze dadelijk spreekt met achter.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Natasja zegt nu dat ze tegenstemt bij een stemronde voor Lieke.
Alsof het er iets toe doet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
Natasia heeft d'r 24uurs aan gevraagd maar is al bezig met het er niet uitstemmen van Lieke.
Ze gaat toch wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Pff dit is precies wat Brian bedoelt over Natasia , een beetje aanpappen met hun en achter z'n rug om lullen.
Nounou........ Lieke op de Brian vind ik dan ook weer overdreven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef farceman het volgende:
[..]
totdat ze dadelijk spreekt met achter.
Die willen lieke echt wel op de Brian hebben
Prima filmpje. Het laat zien hoe verwaterd de regels zijn. Eerst wordt Nena eruit gezet vanwege een schop tegen een rat, en Nathanael vanwege het aanpakken van Huub. Nu schoppen ze, slaan ze en gooie ze met elkaar met gebroken vingers en tot bloedens toe opengekrapt vel als gevolg en wordt er een vingertje opgeheven: "Niet meer doen, dat is stout!".quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef akveor het volgende:
Natasia heeft d'r 24uurs aan gevraagd maar is al bezig met het er niet uitstemmen van Lieke.
buitensmaquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef agter het volgende:
This means:
Nee dat denk ik nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef agter het volgende:
[..]
ik dacht wellicht dat ook een reden is dat natasia zowiezo de kooi ingegaan is.
Eens met Brian.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef Dark het volgende:
Brian baalt dat Jaap altijd wil dat er iets voor hem zelf in zit. Vooral hoe hij omgaat met vrouwen.
De enige boodschap die Brian aan Jaap wil geven is, let op hoe je met vrouwen omgaat.
Brian ziet ook, dat Jaap het niet doet bij Brian, Huub of Dennis.
Amanda vindt dat geen grappen als haar 'mamatasia' Lieke niet eruitstemt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Alsof het er iets toe doet.
Huub stemt Lieke er toch niet uit.
Natasia voelt zich buitengesloten van Amanda en Brian, en dwaalt wat rond.
Iets op 538quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Bij welk programma komen Amanda en Lieke?
Prima, maar dan moet Brian ook eens naar zichzelf kijken. Met allerlei slinkse maniertjes Amanda alles laten doen wat hij wil.quote:
Ook waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Prima, maar dan moet Brian ook eens naar zichzelf kijken. Met allerlei slinkse maniertjes Amanda alles laten doen wat hij wil.
Buitenvrouw buitensma 1 pot natquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
oh ik dacht; Wilgo neukt die buitenvrouw ........![]()
Gaan ze zo?quote:
Natasia gaat dus nergens heen morgen. Ze verlulde zich dus nu al.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:50 schreef mootie het volgende:
Natasja zegt nu dat ze tegenstemt bij een stemronde voor Lieke.
ja... sorry voor me late reactie.... maar ik hoorde het hem ook zeggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:44 schreef schatje het volgende:
Had hij die stemming maar tegen gehouden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:56 schreef Kinga het volgende:
Huub is echt een beetje sloom vandaag.
Maar Amanda haar extensions zijn ook een optiequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Gaan ze zo?
Dat is bij mij om de hoek
Als Dennis nou mee zou gaan zou ik m daar opwachten met wat scheermesjes![]()
zeg maartegen je wenkbrauwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |