Sukkels mogen schijnbaar niet geschopt worden...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef 2live het volgende:
brian weet nog niet dat natas niet op lieke gaat stemmen, sukkel
Wat is dat nou voor excuusquote:
en daarna samen Huub pakken, want die gaat vast flippen denken ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Brian wil samen met Deniks en Amanda bij de stemming voor Lieke helemaal los gaan, hij knalt haar helemaal af!
Nee niet weer zo,n Huub en Liekebash avond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Brian wil samen met Deniks en Amanda bij de stemming voor Lieke helemaal los gaan, hij knalt haar helemaal af!
Whhaahhahaha, dat doe je dan toch gewoon, kon je er niets aan doen... Ze kunnen sowieso alles verantwoorden achter blijkbaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Desii het volgende:
Volgens Dennis mocht hij niet rotzooien met de groupies op groupiedag... mocht niet van de "buren".
Lieke en Huub lagen helemaal in een deuk.....
L&H: Nee, rotzooien mag niet... je mag wel groupies eruit zetten, bloemen en water naar ze gooien.... maar rotzooien... neuhhh dat zal wel niet mogen.
D: je was niet bij het gesprek... maar het mocht niet.
whahahaha.... het is een echte droplul
Zelfs ik trap er niet in![]()
En wel meeheulen als het gaat om het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zit trots te vertellen dat ie Lieke de tafel over gooide, en dat ze blauw was![]()
dan zou ik niet kijken morgenavond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee niet weer zo,n Huub en Liekebash avond.
Die zijn er nu wel genoeg geweest.
Wat is het toch frustrerend dat je er als kijker niets aan kunt doen. Echt een machteloos gevoel. Walgelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel meeheulen als het gaatom het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.
Wat heerlijk toch dat Dimitri van hem won met armpje-drukken. Ik weet zeker dat Brian daar elke dag wel een keer aan terugdenkt.![]()
hehehequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel meeheulen als het gaat om het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.
Wat heerlijk toch dat Dimitri van hem won met armpje-drukken. Ik weet zeker dat Brian daar elke dag wel een keer aan terugdenkt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef BuffyJan het volgende:
Zo Dennis is zoooo stoer...Hij heeft Brainpower een paar keer ontmoet
Jongen! Koop een taart en ga erop zitten![]()
Dennis voelt zich het mannetjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zei dat hij de stemming nooit aan Lieke had gegeven. Amanda lachen. Brian lachen.
Denk dat het beter is van niet dan.quote:
die kans is behoorlijk groot (helaas)quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef 2live het volgende:
[..]
en daarna samen Huub pakken, want die gaat vast flippen denken ze.
ik ga nu het enige doen wat ik wel kan; gewoon uitzetten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is het toch frustrerend dat je er als kijker niets aan kunt doen. Echt een machteloos gevoel. Walgelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |