Je bent niet de enige die dat merktquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef riri het volgende:
valt mij op dat amanda nooit iets een ander gunt...ze is alleen maar blij als dingen rechtstreeks haar toekomen
hmm, Jaap stemt vast gewoon voor Lieke op de stoelquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kans is behoorlijk groot (helaas)
Maar Natasja, Japie en Huub stemmen ervoor dat Lieke NIET op de stoel komt.
Natasja, Amanda, Dennis stemmen ervoor dat Brian NIET op de stoel komt.
dus er komt geen stemmingsronde...
Echt een hebberig kutwijfquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat merkt
vies,vuil greedy kutkind. Sorry, hebberig prinsesje van Robert6000![]()
Robert2006quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat merkt
vies,vuil greedy kutkind. Sorry, hebberig prinsesje van Robert6000![]()
Je moet stemmen voor wie er wél op de stoel moet volgens mij. Ze moeten kiezen tussen Brian en Lieke. Dan gaat Natasia echt niet Brian kiezen. Dus Lieke zal wel op de stoel komen alleen wordt ze er nooit unaniem uitgestemd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kans is behoorlijk groot (helaas)
Maar Natasja, Japie en Huub stemmen ervoor dat Lieke NIET op de stoel komt.
Natasja, Amanda, Dennis stemmen ervoor dat Brian NIET op de stoel komt.
dus er komt geen stemmingsronde...
En Natasia vertrouw ik ook voor geen centquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, Jaap stemt vast gewoon voor Lieke op de stoel
Jezus man, wat een lelijke capquote:
Waarschijnlijk ergens tussen 00:00 en 03:00quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe laat zijn ze bij 538 ?
Zit hij nog steeds bijj de Febo? Hij is al zo lang buiten beeld, die oversized aanrander.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Villalux het volgende:
al me al. denk ik nu dat Jaap achter er niet blij mee is en was dat HIJ moest zeggen dat Natas er in mocht blijven, zodat Redactie buiten beeld blijft....................
Wisten wij allang, toch...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef Dark het volgende:
Dennis tegen Natas - Jij gaat morgen toch niet weg! Morgen zeg je weer, ik ga helemaal nergens!
Dank je, kan ik het dus niet beluisteren helaasquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens tussen 00:00 en 03:00
Komt goed lieverd als wij mijn centjes gaan uitgevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |