jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld.... nou daar zitten we op te wachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef BuffyJan het volgende:
Denpis heeft t helemaal gehad met Lieke en Huub.
PRINSESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
PRINSESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan denk ik dat t doek valt. Voor mij iig een reden om niet meer te kijkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld.... nou daar zitten we op te wachten.
Och... Huub eruit... is Lieke daarna eruit...
en ik ben klaar met dgk.![]()
Wel lief dat je me zo begroet prinsjequote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef robert2006 het volgende:
[..]
PRINSESJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaapt ie geen seconde minder omquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:03 schreef webextreme.nl het volgende:
Jammer dat de gouden kooi is mislukt, kost jonny veel geld![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij Huub tot fysiek geweld wil uitlokken, dan kan hij zichzelf ook niet inhouden. Dat zagen we vannacht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld.... nou daar zitten we op te wachten.
Och... Huub eruit... is Lieke daarna eruit...
en ik ben klaar met dgk.![]()
Alsof je daar iemand mee weg krijgt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:05 schreef Desii het volgende:
[..]
jah... Dennis wil waarschijnlijk uitlokken tot fysiek geweld....
tja... en dat levert echt mooooie t.v.-beelden opquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als hij Huub tot fysiek geweld wil uitlokken, dan kan hij zichzelf ook niet inhouden. Dat zagen we vannacht.
Dus dan is hij er zelf ook uit.
Dan is binnen no time Jaap ook historie, en hebben we alleen BAN nog.
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hmmm, je bent ongetwijfeld aardig maar het enige prinsesje is hier the one and only....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |