Andy rost hem de baan af.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jammer dat Dennis niet kan tennissen, hij heeft het wel in zich![]()
Hahahahahahaquote:
Verbaasd me nietsquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia doet niet eens meer moeite om net te doen of ze morgen weggaat.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia doet niet eens meer moeite om net te doen of ze morgen weggaat.![]()
Mis je niets aan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef F04 het volgende:
Ik ben nog nooit in die PC hoofdstraat geweest.![]()
Ik wel, ik dacht dat er allemaal PC winkels waren, maar het viel erg tegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef F04 het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik wel, ik dacht dat er allemaal PC winkels waren, maar het viel erg tegen.
Oh sorry had het niet gelezen! Dat plaatje valt ook niet meer op als je het vaak ziet..excuus!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Gert het volgende:
ATTENTIE LOVEPROFUSION
Eerdere verzoeken zijn niet aangekomen blijkbaar.
Maarre.. die gay.nl - posts die flikker ik weg hoor.
Eric-topic, SC... maar niet hier.
Zal ik je even uitleggen hoe het daar is ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef F04 het volgende:
[..]
Brand los.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zal ik je even uitleggen hoe het daar is ?
Sushiquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef 2live het volgende:
wat zit Amanda zo vies te eten?
Die slaakte zó'n zucht van verlichting, dat ze niet weg hoefde.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef 2live het volgende:
[..]
het kutwijf, had ik eindelijk eens lekker kunnen slapen, bederft ze het alsnog.
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh sorry had het niet gelezen! Dat plaatje valt ook niet meer op als je het vaak ziet..excuus!
en vol trots net zei; Ik schopte hem hard he?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die slaakte zó'n zucht van verlichting, dat ze niet weg hoefde.
Het meest trieste is dat ze zegt dat ze hem "zo weer trapt".
Want dat mag namelijk als je een vrouw bent.
Jammer dat Cheyenne in Suriname zit, nu heeft ze deze wijze les van haar mama gemist.
Je weet maar nooit, daar hebben ze ook internet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Die slaakte zó'n zucht van verlichting, dat ze niet weg hoefde.
Het meest trieste is dat ze zegt dat ze hem "zo weer trapt".
Want dat mag namelijk als je een vrouw bent.
Jammer dat Cheyenne in Suriname zit, nu heeft ze deze wijze les van haar mama gemist.
Gelukkig, ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen zien!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.pchooftstraat.nl/homepage.htm
webcamPC
Het is wel dood daarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef kleinzusje het volgende:
http://www.pchooftstraat.nl/homepage.htm
webcamPC
Kijk je mee als ik daar fotootjes ga maken iemand in elkaar ga rossen ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht dat ik dat nooit zou kunnen zien!
robert bedoel jequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef MissSomebody het volgende:
Speciaal voor Petertje 2006
[afbeelding]
Trusten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef MissSomebody het volgende:
[afbeelding]
Slaap lekker allemaal en tot morgen.......![]()
![]()
De winkels zijn dichtquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef MissSomebody het volgende:
[afbeelding]
Slaap lekker allemaal en tot morgen.......![]()
![]()
Sukkels mogen schijnbaar niet geschopt worden...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef 2live het volgende:
brian weet nog niet dat natas niet op lieke gaat stemmen, sukkel
Wat is dat nou voor excuusquote:
en daarna samen Huub pakken, want die gaat vast flippen denken ze.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Brian wil samen met Deniks en Amanda bij de stemming voor Lieke helemaal los gaan, hij knalt haar helemaal af!
Nee niet weer zo,n Huub en Liekebash avond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Dark het volgende:
Brian wil samen met Deniks en Amanda bij de stemming voor Lieke helemaal los gaan, hij knalt haar helemaal af!
Whhaahhahaha, dat doe je dan toch gewoon, kon je er niets aan doen... Ze kunnen sowieso alles verantwoorden achter blijkbaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Desii het volgende:
Volgens Dennis mocht hij niet rotzooien met de groupies op groupiedag... mocht niet van de "buren".
Lieke en Huub lagen helemaal in een deuk.....
L&H: Nee, rotzooien mag niet... je mag wel groupies eruit zetten, bloemen en water naar ze gooien.... maar rotzooien... neuhhh dat zal wel niet mogen.
D: je was niet bij het gesprek... maar het mocht niet.
whahahaha.... het is een echte droplul
Zelfs ik trap er niet in![]()
En wel meeheulen als het gaat om het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef BuffyJan het volgende:
Brian zit trots te vertellen dat ie Lieke de tafel over gooide, en dat ze blauw was![]()
dan zou ik niet kijken morgenavond.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee niet weer zo,n Huub en Liekebash avond.
Die zijn er nu wel genoeg geweest.
Wat is het toch frustrerend dat je er als kijker niets aan kunt doen. Echt een machteloos gevoel. Walgelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel meeheulen als het gaatom het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.
Wat heerlijk toch dat Dimitri van hem won met armpje-drukken. Ik weet zeker dat Brian daar elke dag wel een keer aan terugdenkt.![]()
hehehequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En wel meeheulen als het gaat om het vrouw-onvriendelijke gedrag van Jaap.
Wat heerlijk toch dat Dimitri van hem won met armpje-drukken. Ik weet zeker dat Brian daar elke dag wel een keer aan terugdenkt.![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef BuffyJan het volgende:
Zo Dennis is zoooo stoer...Hij heeft Brainpower een paar keer ontmoet
Jongen! Koop een taart en ga erop zitten![]()
Dennis voelt zich het mannetjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:40 schreef scanman01 het volgende:
Dennis zei dat hij de stemming nooit aan Lieke had gegeven. Amanda lachen. Brian lachen.
Denk dat het beter is van niet dan.quote:
die kans is behoorlijk groot (helaas)quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef 2live het volgende:
[..]
en daarna samen Huub pakken, want die gaat vast flippen denken ze.
ik ga nu het enige doen wat ik wel kan; gewoon uitzetten.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat is het toch frustrerend dat je er als kijker niets aan kunt doen. Echt een machteloos gevoel. Walgelijk.
Je bent niet de enige die dat merktquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef riri het volgende:
valt mij op dat amanda nooit iets een ander gunt...ze is alleen maar blij als dingen rechtstreeks haar toekomen
hmm, Jaap stemt vast gewoon voor Lieke op de stoelquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kans is behoorlijk groot (helaas)
Maar Natasja, Japie en Huub stemmen ervoor dat Lieke NIET op de stoel komt.
Natasja, Amanda, Dennis stemmen ervoor dat Brian NIET op de stoel komt.
dus er komt geen stemmingsronde...
Echt een hebberig kutwijfquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat merkt
vies,vuil greedy kutkind. Sorry, hebberig prinsesje van Robert6000![]()
Robert2006quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die dat merkt
vies,vuil greedy kutkind. Sorry, hebberig prinsesje van Robert6000![]()
Je moet stemmen voor wie er wél op de stoel moet volgens mij. Ze moeten kiezen tussen Brian en Lieke. Dan gaat Natasia echt niet Brian kiezen. Dus Lieke zal wel op de stoel komen alleen wordt ze er nooit unaniem uitgestemd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Desii het volgende:
[..]
die kans is behoorlijk groot (helaas)
Maar Natasja, Japie en Huub stemmen ervoor dat Lieke NIET op de stoel komt.
Natasja, Amanda, Dennis stemmen ervoor dat Brian NIET op de stoel komt.
dus er komt geen stemmingsronde...
En Natasia vertrouw ik ook voor geen centquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef tipsch het volgende:
[..]
hmm, Jaap stemt vast gewoon voor Lieke op de stoel
Jezus man, wat een lelijke capquote:
Waarschijnlijk ergens tussen 00:00 en 03:00quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:47 schreef kleinzusje het volgende:
Hoe laat zijn ze bij 538 ?
Zit hij nog steeds bijj de Febo? Hij is al zo lang buiten beeld, die oversized aanrander.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Villalux het volgende:
al me al. denk ik nu dat Jaap achter er niet blij mee is en was dat HIJ moest zeggen dat Natas er in mocht blijven, zodat Redactie buiten beeld blijft....................
Wisten wij allang, toch...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:52 schreef Dark het volgende:
Dennis tegen Natas - Jij gaat morgen toch niet weg! Morgen zeg je weer, ik ga helemaal nergens!
Dank je, kan ik het dus niet beluisteren helaasquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:50 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ergens tussen 00:00 en 03:00
Komt goed lieverd als wij mijn centjes gaan uitgevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |