theedoekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niets over een clubhuis, vliegend servies, naaktfoto's... tssk!
geeeen ideequote:
wat een lelijke headerquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De OP heeft er ook wel eens beter uit gezien
Van de SC? Denk niet dat het veel zal schelen in ieder gevalquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat er ooit wel es een topic sneller vol is gekomen
alles er uitcopyen, een punt posten, weer editten en er goed in zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Copy/paste-foutje, en nu kan ik niet meer editten
En dat moet ik geloven?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Copy/paste-foutje, en nu kan ik niet meer editten
ywquote:
De AKQ letters zijn nog steeds niet goed, dat plaatje bovenaan maakt me niet uitquote:
Hoe heb je dat zo snel gevonden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AKQ Slowchat #47: Snel inenten voor de meet! had 5 uur en 33 minuten nodig, maar dat was incl georganiseerde spamactie
Dat is hét topic op Fok! waarin ik het meest gepost heb, en een tijdje terug keek ik waarom. Dat was dus voor die spamactie, en dat topic had dus goede kans om het snelst vol te zijnquote:
quote:
Lieve modjes hebben we tochquote:
ik weet niet meer precies waaromquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet eens je eigen avatar? Valse bescheidenheid
Ik denk het ook niet, maar het is natuurlijk te proberenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
na 13 minuten al over 10% van het topic, maar dat gaat vast niet zo door
En dat heb ik gemist?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geloof ik een OP veranderd met sheepplaatjes ooitniet zo heel lang geleden
Die AKQ letters vielen me in het voorbij scrollen al op, meestal let ik niet zo op de OPquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, d'r zijn hier echt maar een paar man goed wakker hč
Nog niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
oke, wat heb je aanstaan?
geloof het nietquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 161 Oud geworden door jong te blijven
ik kijk over mijn schouder en zie veronica geloof ik
quote:
Op Veronica is Day Break, met een domme muts die makker gemaakt wil worden door een neger met een baardje en een mobiele telefoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 161 Oud geworden door jong te blijven
ik kijk over mijn schouder en zie veronica geloof ik
d'r is ook helemaal niks leuks opquote:
gewoon al die image-urls uit de wiki vervangen door één url hčquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Etcetera het volgende:
hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan
ik heb gewoon sheeps plaatje er een paar keer ingekeild
dan nietquote:
en ik had het nog wel gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in het begin van dat topic gepost maar heb die kudde schapen echt nooit gezien
ik vind daybreak stomquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Veronica is Day Break, met een domme muts die makker gemaakt wil worden door een neger met een baardje en een mobiele telefoon
Maar dat is nu afgelopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie Wimbledonzooi
truequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een kwal, maar dan nog, je kunt lullen wat je wilt... hij is één van de weinige showhosts die goed Engels kan spreken en ook nog spraakmakende gasten in z'n show krijgt...
het spijt mequote:
Maar hoe krijgen we dit topic dan zo snel vol?quote:[..]
ik vind daybreak stomniet mijn serie iig
en ik denk dat ik op bed ga
doen ze vakerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
iets van de leukste thuis op animal planet
geeft nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
het spijt me
[..]
Maar hoe krijgen we dit topic dan zo snel vol?
Weet ik, maar het is toch wel prettig om er een te hebben. En ik heb geld teruggekregen van de belasting dus het geld is het probleem niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zijn duur joh. Die van mij zo'n twee maanden geleden gehaald... zomaar ¤ 75,- kwijt. En al die mensen met goede ogen hebben gewoon vijf verschillende brillen van een tientje per stuk... en die beginnen dan te zeiken 'nou jij hebt ook altijd dezelfde zonnebril op!'. Ja, kunst, duts
Maar dat is dan ook allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een kwal, maar dan nog, je kunt lullen wat je wilt... hij is één van de weinige showhosts die goed Engels kan spreken en ook nog spraakmakende gasten in z'n show krijgt...
Nee man, bij mij staat de tv 's avonds alleen maar op CC. Geweldige programma'squote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n zaadzender hč..
Maar dat is met meer shows zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook alles
En zijn redactie is 10x beter dan hijzelf
quote:
I agree, behalve The Office US. De UK versie vind ik gewoon veel beter en dan valt deze maar tegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
South Park
The Office (US)
Scrubs
That 70's Show
ik ga met je meequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oeh oeh oeh! Jouw vrouw mijn vrouw op tv!
Acteurs, schrijvers, grappen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat is precies het verschil tussen UK en US?
alles dusquote:
Het is een geniaal programma hoor!quote:
Achter de UK versie (de originele versie) zit Ricky Gervaisquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat is precies het verschil tussen UK en US?
van 14.00 - 17.00 uur en ik moet om 17.00 uur ook werken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Hoe laat heb je tentamen, Soemp?
De titel is vrijwel hetzelfdequote:
Ik ben verslaafd aan het introdeuntje http://www.youtube.com/watch?v=2OiPMsuMCHIquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die serie moet ik ook nog eens gaan kijken ja... veel over gehoord.
de 'oeh oeh oeh' deed 't hemquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een geniaal programma hoor!
Goede instelling om mee aan je tentamen te beginnen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
van 14.00 - 17.00 uur en ik moet om 17.00 uur ook werken.Dus ik heb tot 15.30 uur
![]()
Pff ik doe ook es blij zegquote:
Ik ook maar ik mag nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet eigenlijk weer es naar de kapper, maar heb er ook weer niet zoveel zin in
Ik vind deze net zo goed, ookal is ie behoorlijk anders natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef erkel het volgende:
[..]
I agree, behalve The Office US. De UK versie vind ik gewoon veel beter en dan valt deze maar tegen.
ik zeg toch niet dat het verkeerd isquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff ik doe ook es blij zeg![]()
Soempie roept altijd "Iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!" als er iets aan de hand is (ze kan jongleren of er zit een insect)
Tijdje terug had ik iets gelezen wat echt verdomd handig kon als alternatief voor schapen scheren: je bond schapen een net om en daarna spoot je er een goedje in waar de wol spontaan van uit viel, en dan had je gelijk netten vol wol!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan ga je nu al naar bed? Wil je morgenochtend nog last minute fanatiek aan het werk ofzo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie roept altijd "Iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!" als er iets aan de hand is (ze kan jongleren of er zit een insect)
Ik bedoelde het niet gemeen hoor Etceteraquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het verkeerd is
ik vind het gewoon grappig
nou boe hoor![]()
404tjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
"Pesten op het werk"
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07263/Pestenophetwerk.jpg]afbeelding][/url]
Wie moet er gepest worden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
"Pesten op het werk"
okquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet gemeen hoor Etcetera
Laten we het houden op een gevalletje miscommunicatie
Kijk, dat is wat voor mij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik iets gelezen wat echt verdomd handig kon als alternatief voor schapen scheren: je bond schapen een net om en daarna spoot je er een goedje in waar de wol spontaan van uit viel, en dan had je gelijk netten vol wol!![]()
Jij pest graag of word je gepest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
"Pesten op het werk"
dat op bed gaan gaat goed met ons hequote:
Het is pas 23:21!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat op bed gaan gaat goed met ons he
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat op bed gaan gaat goed met ons he
quote:
quote:
Wil je hiermee zeggen dat je je tanden al gepoetst hebt?quote:
ik moet morgen met de bus van 10quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
nee, dat ik er uit zie als een prakjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat je je tanden al gepoetst hebt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, dat ik er uit zie als een prakje![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet morgen met de bus van 10dus om 9u eruit
dus om 8.30 de wekker
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Pagina 3 bij mijquote:
Only in America hčquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de gezinnen van Jouw vrouw mijn vrouw woont in een boomhuis
quote:
hoe heb jij de instellingen dan?quote:
Ik heb altijd 299 posts op 1 pagina en dan heb ik op de 2e pagina de slotpost..quote:
alles is 4quote:
Die ouders vinden het ook nodig om de kinderen zelf les te geven, thuis!quote:
waarom in godesnaamquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik heb altijd 299 posts op 1 pagina en dan heb ik op de 2e pagina de slotpost..![]()
75 posts per pagina, ik denk er over om er 100 op een pagina te zettenquote:
mij lukt het nog steedsquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
jezus, 't tempo.
Ik kan het niet bijhouden. Ik word oud.![]()
Tim heeft 75 posts per paginaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat
![]()
[..]
hoe heb jij de instellingen dan?
da's veul te lang vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
75 posts per pagina, ik denk er over om er 100 op een pagina te zetten
Sorry..quote:
Je bent jong voor je leeftijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
jezus, 't tempo.
Ik kan het niet bijhouden. Ik word oud.![]()
Tenminste... hóe oud was je ook weer?quote:
moet ik hier nu blij mee zijn of niet?quote:
Dat dat toegestaan is, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Weinig interactie met leeftijdsgenoten en en de kinderen lopen een kennisachterstand op, lijkt mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ouders vinden het ook nodig om de kinderen zelf les te geven, thuis!
23quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tenminste... hóe oud was je ook weer?
Vind ik niet!quote:
zou ik wel doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
moet ik hier nu blij mee zijn of niet?![]()
In de vorige aflevering die ik zag woonde een gezin al twee jaar in een bus! Die kinderen waren echt heel blij toen ze weer een week in een gewoon huis konden wonenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat dat toegestaan is, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Weinig interactie met leeftijdsgenoten en en de kinderen lopen een kennisachterstand op, lijkt mij![]()
24quote:
Altijd uitgaan van het bestequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
moet ik hier nu blij mee zijn of niet?![]()
ja dat was mijn 2de gokquote:
ze zag er nog heel goed uit hoor de 23stequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het aftakelingsproces begint zichtbare vormen aan te nemen...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Die aflevering heb ik ook wel eens gezien. Tsjah...Amerika hč, land van de onbegrensde mogelijkheden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de vorige aflevering die ik zag woonde een gezin al twee jaar in een bus! Die kinderen waren echt heel blij toen ze weer een week in een gewoon huis konden wonen
They’re not Pants they”re trousers.quote:
inderdaad...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het aftakelingsproces begint zichtbare vormen aan te nemen...
It's not burned it's flame grilled!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
They’re not Pants they”re trousers.
Maar juni nog niequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
gelukkig is mei alweer voorbij
Maar waar blijft de zomerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
gelukkig is mei alweer voorbij
Ik heb ook een half neppe tand, maar die zit er nog prima aanquote:
Je weet niet wat er in 4 dagen kan gebeuren..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze zag er nog heel goed uit hoor de 23ste
ik geloof soemp eerder dan jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helemaal opgekalefaterd voor één dag... je hebt je gewoon in de luren laten leggen
een dramaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
JC!
ik begin te lezen op pagina 1 en ik f5 en ze zijn alweer op pagina 4! wat is dit!
ik zal je nog eens helpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in 4 dagen kan gebeuren..![]()
![]()
Quickchat!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
JC!
ik begin te lezen op pagina 1 en ik f5 en ze zijn alweer op pagina 4! wat is dit!
quote:
En dan komt nog niet over waar het om draaitquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Er is sinds kort zon irritant lange reclame erop, vast iets met ontwikkelingshulp ofzo omdat ik allemaal zielige kindertjes zie maar hij is zoooooooooooo irritant lang.
die is niet tof neequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Centraal Beheer gevangenis-reclame is er weer op, niet hun beste vind ik
Ik vond die Consument & Veiligheid reclames met die vallende baby's echt vreselijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Er is sinds kort zon irritant lange reclame erop, vast iets met ontwikkelingshulp ofzo omdat ik allemaal zielige kindertjes zie maar hij is zoooooooooooo irritant lang.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg Soemp, als je nou crčme gaat gebruiken die je er 10 jaar jonger uit laat zien en je gaat Breezers drinken heb je zo een date van je eigen leeftijd!
bedankt hč.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg Soemp, als je nou crčme gaat gebruiken die je er 10 jaar jonger uit laat zien en je gaat Breezers drinken heb je zo een date van je eigen leeftijd!
ik ken wel 1 van ze met theequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond die Consument & Veiligheid reclames met die vallende baby's echt vreselijk
Volgens mij weet ik welke je bedoelt. Je mag eigenlijk niet zeggen dat het irritant is, maar tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Speedboot?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die is niet tof nee
in die met die speedboot (lang lang lang geleden) deden ze de groeten aan stadskanaal gleoof ik
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zal nog eens ijs met je gaan etenquote:
Die vind ik wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken wel 1 van ze met thee
die is wel stoer
jah, een enge bruine man in een speedbootquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speedboot?
Ik weet die wesp bij de koordeenwieler nog wel
ik wil ook eigenlijkquote:
is goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens ijs met je gaan eten![]()
![]()
![]()
Dan gaan wij toch lekker ijs etenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens ijs met je gaan eten![]()
![]()
![]()
Voor een schoonheidsslaapje zekerquote:
Ja zo ongeveerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan komt nog niet over waar het om draait
Je haakt halverwege af?
Wat ben je aardig vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een schoonheidsslaapje zeker![]()
Waar is ie voor dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja zo ongeveermaar telkens denk je, aaaah nu issie afgelopen. Neeeee hoor nog keer opnieuw begint ie dan allleen dan met andere zielige kinderen.
![]()
ik houj echt niet van dat soort reclamesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja zo ongeveermaar telkens denk je, aaaah nu issie afgelopen. Neeeee hoor nog keer opnieuw begint ie dan allleen dan met andere zielige kinderen.
![]()
Ja hequote:
Je bent wel op dreef hč.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een schoonheidsslaapje zeker![]()
Nee weet ik, maar ik ben voor korte reclames, een reclame hoeft geen film te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke je bedoelt. Je mag eigenlijk niet zeggen dat het irritant is, maar toch
Ik meen het niet echt hoor Soempiequote:
die van coca cola is welquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik ben voor korte reclames, een reclame hoeft geen film te zijn.
ja dat weet ik dus niet meer, ik zal er op letten in het vervolgquote:
lukt je toch nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet meer, ik zal er op letten in het vervolg
ja maar hey, dan hebben we het ook over toffe effects erin hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die van coca cola is welheel erg gaaf
andersS
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja maar hey, dan hebben we het ook over toffe effects erin he
komt niet door jouquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijn
nee, maar naar zoiets blijf ik wel kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijn
Die over die collectanten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook echt een hekel aan die Rode Kruis reclame
YFKE!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook echt een hekel aan die Rode Kruis reclame
Slaap lekker Soempiequote:
En je wilt herinnerd worden als een nummer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2733 was m'n deelnemersnummer bij Idols
daar hebben ze plenty van daaroquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Achtervolgingen en explosies, dat wil ik!
ach ergens wel logischquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee, maar naar zoiets blijf ik wel kijken![]()
stom i know![]()
quote:
ga je echt echt echt slapenquote:
Wie of wat is Yfke?quote:
Als nummer 1 natuurlijk hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En je wilt herinnerd worden als een nummer?
In dit topic leek het me het goede momentquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor iemand daar naar vroeg overigens
die niet kan presenterenquote:
Aha, je hebt er dus op gewacht!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In dit topic leek het me het goede moment
Haha volgens mij irriteert iedereen zich aan dat mensquote:
Ik ben wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net nog even nummer 2733 bekeken, geweldig Tim
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha volgens mij irriteert ergert iedereen zich aan dat mens![]()
Oh ja ik heb het ook gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die niet kan presenterenheb een paar HNTM gekeken maar heb me kapot geergerd
ze leest het echt voor, zo ontzettend nep
je mist er niks aanquote:
Ik weet ook niet wie het isquote:
zie vorige postquote:
zie post voor vorige postquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne, wat is HNTM?
daarom blijf ik ook hangenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Wel mooi als dit topic vol is, dan ga ik ook naar bed
Nevermindquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne, wat is HNTM?
tegenvallerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was vandaag op zoek naar kip-kerrie salade waarvan ik dacht dat ik het had, maar ik kon het niet vinden
Niet gewoon al opgegeten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was vandaag op zoek naar kip-kerrie salade waarvan ik dacht dat ik het had, maar ik kon het niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |