truequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een kwal, maar dan nog, je kunt lullen wat je wilt... hij is één van de weinige showhosts die goed Engels kan spreken en ook nog spraakmakende gasten in z'n show krijgt...
het spijt mequote:
Maar hoe krijgen we dit topic dan zo snel vol?quote:[..]
ik vind daybreak stomniet mijn serie iig
en ik denk dat ik op bed ga
doen ze vakerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
iets van de leukste thuis op animal planet
geeft nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
het spijt me
[..]
Maar hoe krijgen we dit topic dan zo snel vol?
Weet ik, maar het is toch wel prettig om er een te hebben. En ik heb geld teruggekregen van de belasting dus het geld is het probleem niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zijn duur joh. Die van mij zo'n twee maanden geleden gehaald... zomaar ¤ 75,- kwijt. En al die mensen met goede ogen hebben gewoon vijf verschillende brillen van een tientje per stuk... en die beginnen dan te zeiken 'nou jij hebt ook altijd dezelfde zonnebril op!'. Ja, kunst, duts
Maar dat is dan ook allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een kwal, maar dan nog, je kunt lullen wat je wilt... hij is één van de weinige showhosts die goed Engels kan spreken en ook nog spraakmakende gasten in z'n show krijgt...
Nee man, bij mij staat de tv 's avonds alleen maar op CC. Geweldige programma'squote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n zaadzender hč..
Maar dat is met meer shows zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook alles
En zijn redactie is 10x beter dan hijzelf
quote:
I agree, behalve The Office US. De UK versie vind ik gewoon veel beter en dan valt deze maar tegen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Supersheep het volgende:
[..]
South Park
The Office (US)
Scrubs
That 70's Show
ik ga met je meequote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oeh oeh oeh! Jouw vrouw mijn vrouw op tv!
Acteurs, schrijvers, grappen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat is precies het verschil tussen UK en US?
alles dusquote:
Het is een geniaal programma hoor!quote:
Achter de UK versie (de originele versie) zit Ricky Gervaisquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Wat is precies het verschil tussen UK en US?
van 14.00 - 17.00 uur en ik moet om 17.00 uur ook werken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Mikkie het volgende:
Hoe laat heb je tentamen, Soemp?
De titel is vrijwel hetzelfdequote:
Ik ben verslaafd aan het introdeuntje http://www.youtube.com/watch?v=2OiPMsuMCHIquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die serie moet ik ook nog eens gaan kijken ja... veel over gehoord.
de 'oeh oeh oeh' deed 't hemquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is een geniaal programma hoor!
Goede instelling om mee aan je tentamen te beginnen!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
van 14.00 - 17.00 uur en ik moet om 17.00 uur ook werken.Dus ik heb tot 15.30 uur
![]()
Pff ik doe ook es blij zegquote:
Ik ook maar ik mag nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik moet eigenlijk weer es naar de kapper, maar heb er ook weer niet zoveel zin in
Ik vind deze net zo goed, ookal is ie behoorlijk anders natuurlijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef erkel het volgende:
[..]
I agree, behalve The Office US. De UK versie vind ik gewoon veel beter en dan valt deze maar tegen.
ik zeg toch niet dat het verkeerd isquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pff ik doe ook es blij zeg![]()
Soempie roept altijd "Iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!" als er iets aan de hand is (ze kan jongleren of er zit een insect)
Tijdje terug had ik iets gelezen wat echt verdomd handig kon als alternatief voor schapen scheren: je bond schapen een net om en daarna spoot je er een goedje in waar de wol spontaan van uit viel, en dan had je gelijk netten vol wol!quote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En dan ga je nu al naar bed? Wil je morgenochtend nog last minute fanatiek aan het werk ofzo?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Soempie roept altijd "Iiiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeee!" als er iets aan de hand is (ze kan jongleren of er zit een insect)
Ik bedoelde het niet gemeen hoor Etceteraquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zeg toch niet dat het verkeerd is
ik vind het gewoon grappig
nou boe hoor![]()
404tjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
"Pesten op het werk"
[[url=http://xs116.xs.to/xs116/07263/Pestenophetwerk.jpg]afbeelding][/url]
Wie moet er gepest worden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
"Pesten op het werk"
okquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet gemeen hoor Etcetera
Laten we het houden op een gevalletje miscommunicatie
Kijk, dat is wat voor mij!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdje terug had ik iets gelezen wat echt verdomd handig kon als alternatief voor schapen scheren: je bond schapen een net om en daarna spoot je er een goedje in waar de wol spontaan van uit viel, en dan had je gelijk netten vol wol!![]()
Jij pest graag of word je gepest?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:19 schreef Mikkie het volgende:
"Pesten op het werk"
dat op bed gaan gaat goed met ons hequote:
Het is pas 23:21!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat op bed gaan gaat goed met ons he
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:17 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat op bed gaan gaat goed met ons he
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |