Die AKQ letters vielen me in het voorbij scrollen al op, meestal let ik niet zo op de OPquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, d'r zijn hier echt maar een paar man goed wakker hè
Nog niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
oke, wat heb je aanstaan?
geloof het nietquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 161 Oud geworden door jong te blijven
ik kijk over mijn schouder en zie veronica geloof ik
quote:
Op Veronica is Day Break, met een domme muts die makker gemaakt wil worden door een neger met een baardje en een mobiele telefoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 161 Oud geworden door jong te blijven
ik kijk over mijn schouder en zie veronica geloof ik
d'r is ook helemaal niks leuks opquote:
gewoon al die image-urls uit de wiki vervangen door één url hèquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Etcetera het volgende:
hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan
ik heb gewoon sheeps plaatje er een paar keer ingekeild
dan nietquote:
en ik had het nog wel gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in het begin van dat topic gepost maar heb die kudde schapen echt nooit gezien
ik vind daybreak stomquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Veronica is Day Break, met een domme muts die makker gemaakt wil worden door een neger met een baardje en een mobiele telefoon
Maar dat is nu afgelopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie Wimbledonzooi
truequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een kwal, maar dan nog, je kunt lullen wat je wilt... hij is één van de weinige showhosts die goed Engels kan spreken en ook nog spraakmakende gasten in z'n show krijgt...
het spijt mequote:
Maar hoe krijgen we dit topic dan zo snel vol?quote:[..]
ik vind daybreak stomniet mijn serie iig
en ik denk dat ik op bed ga
doen ze vakerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Soempie het volgende:
iets van de leukste thuis op animal planet
geeft nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Supersheep het volgende:
[..]
het spijt me
[..]
Maar hoe krijgen we dit topic dan zo snel vol?
Weet ik, maar het is toch wel prettig om er een te hebben. En ik heb geld teruggekregen van de belasting dus het geld is het probleem niet echtquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die zijn duur joh. Die van mij zo'n twee maanden geleden gehaald... zomaar ¤ 75,- kwijt. En al die mensen met goede ogen hebben gewoon vijf verschillende brillen van een tientje per stuk... en die beginnen dan te zeiken 'nou jij hebt ook altijd dezelfde zonnebril op!'. Ja, kunst, duts
Maar dat is dan ook allesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is een kwal, maar dan nog, je kunt lullen wat je wilt... hij is één van de weinige showhosts die goed Engels kan spreken en ook nog spraakmakende gasten in z'n show krijgt...
Nee man, bij mij staat de tv 's avonds alleen maar op CC. Geweldige programma'squote:Op woensdag 27 juni 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n zaadzender hè..
Maar dat is met meer shows zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:11 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook alles
En zijn redactie is 10x beter dan hijzelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |