theedoekenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niets over een clubhuis, vliegend servies, naaktfoto's... tssk!
geeeen ideequote:
wat een lelijke headerquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De OP heeft er ook wel eens beter uit gezien
Van de SC? Denk niet dat het veel zal schelen in ieder gevalquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik denk dat er ooit wel es een topic sneller vol is gekomen
alles er uitcopyen, een punt posten, weer editten en er goed in zettenquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Copy/paste-foutje, en nu kan ik niet meer editten
En dat moet ik geloven?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Copy/paste-foutje, en nu kan ik niet meer editten
ywquote:
De AKQ letters zijn nog steeds niet goed, dat plaatje bovenaan maakt me niet uitquote:
Hoe heb je dat zo snel gevonden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AKQ Slowchat #47: Snel inenten voor de meet! had 5 uur en 33 minuten nodig, maar dat was incl georganiseerde spamactie
Dat is hét topic op Fok! waarin ik het meest gepost heb, en een tijdje terug keek ik waarom. Dat was dus voor die spamactie, en dat topic had dus goede kans om het snelst vol te zijnquote:
quote:
Lieve modjes hebben we tochquote:
ik weet niet meer precies waaromquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Niet eens je eigen avatar? Valse bescheidenheid
Ik denk het ook niet, maar het is natuurlijk te proberenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:00 schreef Supersheep het volgende:
na 13 minuten al over 10% van het topic, maar dat gaat vast niet zo door
En dat heb ik gemist?quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:58 schreef Etcetera het volgende:
ik heb geloof ik een OP veranderd met sheepplaatjes ooitniet zo heel lang geleden
Die AKQ letters vielen me in het voorbij scrollen al op, meestal let ik niet zo op de OPquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef Mikkie het volgende:
Whehe, d'r zijn hier echt maar een paar man goed wakker hč
Nog niksquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Soempie het volgende:
oke, wat heb je aanstaan?
geloof het nietquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 161 Oud geworden door jong te blijven
ik kijk over mijn schouder en zie veronica geloof ik
quote:
Op Veronica is Day Break, met een domme muts die makker gemaakt wil worden door een neger met een baardje en een mobiele telefoonquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:02 schreef Etcetera het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 161 Oud geworden door jong te blijven
ik kijk over mijn schouder en zie veronica geloof ik
d'r is ook helemaal niks leuks opquote:
gewoon al die image-urls uit de wiki vervangen door één url hčquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:03 schreef Etcetera het volgende:
hoe heb je dat voorelkaar gekregen dan
ik heb gewoon sheeps plaatje er een paar keer ingekeild
dan nietquote:
en ik had het nog wel gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Ik heb in het begin van dat topic gepost maar heb die kudde schapen echt nooit gezien
ik vind daybreak stomquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op Veronica is Day Break, met een domme muts die makker gemaakt wil worden door een neger met een baardje en een mobiele telefoon
Maar dat is nu afgelopenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:07 schreef Supersheep het volgende:
Ik zie Wimbledonzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |