komt niet door jouquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijn
nee, maar naar zoiets blijf ik wel kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijn
Die over die collectanten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook echt een hekel aan die Rode Kruis reclame
YFKE!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook echt een hekel aan die Rode Kruis reclame
Slaap lekker Soempiequote:
En je wilt herinnerd worden als een nummer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2733 was m'n deelnemersnummer bij Idols
daar hebben ze plenty van daaroquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Achtervolgingen en explosies, dat wil ik!
ach ergens wel logischquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee, maar naar zoiets blijf ik wel kijken![]()
stom i know![]()
quote:
ga je echt echt echt slapenquote:
Wie of wat is Yfke?quote:
Als nummer 1 natuurlijk hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En je wilt herinnerd worden als een nummer?
In dit topic leek het me het goede momentquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor iemand daar naar vroeg overigens
die niet kan presenterenquote:
Aha, je hebt er dus op gewacht!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In dit topic leek het me het goede moment
Haha volgens mij irriteert iedereen zich aan dat mensquote:
Ik ben wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net nog even nummer 2733 bekeken, geweldig Tim
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha volgens mij irriteert ergert iedereen zich aan dat mens![]()
Oh ja ik heb het ook gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die niet kan presenterenheb een paar HNTM gekeken maar heb me kapot geergerd
ze leest het echt voor, zo ontzettend nep
je mist er niks aanquote:
Ik weet ook niet wie het isquote:
zie vorige postquote:
zie post voor vorige postquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne, wat is HNTM?
daarom blijf ik ook hangenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Wel mooi als dit topic vol is, dan ga ik ook naar bed
Nevermindquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne, wat is HNTM?
tegenvallerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was vandaag op zoek naar kip-kerrie salade waarvan ik dacht dat ik het had, maar ik kon het niet vinden
Niet gewoon al opgegeten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was vandaag op zoek naar kip-kerrie salade waarvan ik dacht dat ik het had, maar ik kon het niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |