is goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens ijs met je gaan eten![]()
![]()
![]()
Dan gaan wij toch lekker ijs etenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens ijs met je gaan eten![]()
![]()
![]()
Voor een schoonheidsslaapje zekerquote:
Ja zo ongeveerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan komt nog niet over waar het om draait
Je haakt halverwege af?
Wat ben je aardig vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een schoonheidsslaapje zeker![]()
Waar is ie voor dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja zo ongeveermaar telkens denk je, aaaah nu issie afgelopen. Neeeee hoor nog keer opnieuw begint ie dan allleen dan met andere zielige kinderen.
![]()
ik houj echt niet van dat soort reclamesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja zo ongeveermaar telkens denk je, aaaah nu issie afgelopen. Neeeee hoor nog keer opnieuw begint ie dan allleen dan met andere zielige kinderen.
![]()
Ja hequote:
Je bent wel op dreef hč.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een schoonheidsslaapje zeker![]()
Nee weet ik, maar ik ben voor korte reclames, een reclame hoeft geen film te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke je bedoelt. Je mag eigenlijk niet zeggen dat het irritant is, maar toch
Ik meen het niet echt hoor Soempiequote:
die van coca cola is welquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik ben voor korte reclames, een reclame hoeft geen film te zijn.
ja dat weet ik dus niet meer, ik zal er op letten in het vervolgquote:
lukt je toch nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet meer, ik zal er op letten in het vervolg
ja maar hey, dan hebben we het ook over toffe effects erin hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die van coca cola is welheel erg gaaf
andersS
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja maar hey, dan hebben we het ook over toffe effects erin he
komt niet door jouquote:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijn
nee, maar naar zoiets blijf ik wel kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijn
Die over die collectanten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook echt een hekel aan die Rode Kruis reclame
YFKE!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Supersheep het volgende:
Ik heb ook echt een hekel aan die Rode Kruis reclame
Slaap lekker Soempiequote:
En je wilt herinnerd worden als een nummer?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
2733 was m'n deelnemersnummer bij Idols
daar hebben ze plenty van daaroquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Achtervolgingen en explosies, dat wil ik!
ach ergens wel logischquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Nesle het volgende:
[..]
nee, maar naar zoiets blijf ik wel kijken![]()
stom i know![]()
quote:
ga je echt echt echt slapenquote:
Wie of wat is Yfke?quote:
Als nummer 1 natuurlijk hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En je wilt herinnerd worden als een nummer?
In dit topic leek het me het goede momentquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Heeft nog lang geduurd voor iemand daar naar vroeg overigens
die niet kan presenterenquote:
Aha, je hebt er dus op gewacht!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:45 schreef Supersheep het volgende:
[..]
In dit topic leek het me het goede moment
Haha volgens mij irriteert iedereen zich aan dat mensquote:
Ik ben wel goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb net nog even nummer 2733 bekeken, geweldig Tim
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Nesle het volgende:
[..]
Haha volgens mij irriteert ergert iedereen zich aan dat mens![]()
Oh ja ik heb het ook gezienquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die niet kan presenterenheb een paar HNTM gekeken maar heb me kapot geergerd
ze leest het echt voor, zo ontzettend nep
je mist er niks aanquote:
Ik weet ook niet wie het isquote:
zie vorige postquote:
zie post voor vorige postquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne, wat is HNTM?
daarom blijf ik ook hangenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Wel mooi als dit topic vol is, dan ga ik ook naar bed
Nevermindquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Enne, wat is HNTM?
tegenvallerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was vandaag op zoek naar kip-kerrie salade waarvan ik dacht dat ik het had, maar ik kon het niet vinden
Niet gewoon al opgegeten?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik was vandaag op zoek naar kip-kerrie salade waarvan ik dacht dat ik het had, maar ik kon het niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |