ik moet morgen met de bus van 10quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
nee, dat ik er uit zie als een prakjequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wil je hiermee zeggen dat je je tanden al gepoetst hebt?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
nee, dat ik er uit zie als een prakje![]()
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik moet morgen met de bus van 10dus om 9u eruit
dus om 8.30 de wekker
[..]
[..]
[..]
[..]
![]()
Pagina 3 bij mijquote:
Only in America hèquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een van de gezinnen van Jouw vrouw mijn vrouw woont in een boomhuis
quote:
hoe heb jij de instellingen dan?quote:
Ik heb altijd 299 posts op 1 pagina en dan heb ik op de 2e pagina de slotpost..quote:
alles is 4quote:
Die ouders vinden het ook nodig om de kinderen zelf les te geven, thuis!quote:
waarom in godesnaamquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik heb altijd 299 posts op 1 pagina en dan heb ik op de 2e pagina de slotpost..![]()
75 posts per pagina, ik denk er over om er 100 op een pagina te zettenquote:
mij lukt het nog steedsquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
jezus, 't tempo.
Ik kan het niet bijhouden. Ik word oud.![]()
Tim heeft 75 posts per paginaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]wat
![]()
[..]
hoe heb jij de instellingen dan?
da's veul te lang vind ikquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
75 posts per pagina, ik denk er over om er 100 op een pagina te zetten
Sorry..quote:
Je bent jong voor je leeftijdquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Soempie het volgende:
jezus, 't tempo.
Ik kan het niet bijhouden. Ik word oud.![]()
Tenminste... hóe oud was je ook weer?quote:
moet ik hier nu blij mee zijn of niet?quote:
Dat dat toegestaan is, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Weinig interactie met leeftijdsgenoten en en de kinderen lopen een kennisachterstand op, lijkt mijquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die ouders vinden het ook nodig om de kinderen zelf les te geven, thuis!
23quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tenminste... hóe oud was je ook weer?
Vind ik niet!quote:
zou ik wel doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
moet ik hier nu blij mee zijn of niet?![]()
In de vorige aflevering die ik zag woonde een gezin al twee jaar in een bus! Die kinderen waren echt heel blij toen ze weer een week in een gewoon huis konden wonenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Dat dat toegestaan is, dat vind ik echt onbegrijpelijk. Weinig interactie met leeftijdsgenoten en en de kinderen lopen een kennisachterstand op, lijkt mij![]()
24quote:
Altijd uitgaan van het bestequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
moet ik hier nu blij mee zijn of niet?![]()
ja dat was mijn 2de gokquote:
ze zag er nog heel goed uit hoor de 23stequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het aftakelingsproces begint zichtbare vormen aan te nemen...
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Etcetera het volgende:[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
Die aflevering heb ik ook wel eens gezien. Tsjah...Amerika hè, land van de onbegrensde mogelijkheden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In de vorige aflevering die ik zag woonde een gezin al twee jaar in een bus! Die kinderen waren echt heel blij toen ze weer een week in een gewoon huis konden wonen
They’re not Pants they”re trousers.quote:
inderdaad...quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het aftakelingsproces begint zichtbare vormen aan te nemen...
It's not burned it's flame grilled!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]
They’re not Pants they”re trousers.
Maar juni nog niequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
gelukkig is mei alweer voorbij
Maar waar blijft de zomerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:31 schreef Etcetera het volgende:
gelukkig is mei alweer voorbij
Ik heb ook een half neppe tand, maar die zit er nog prima aanquote:
Je weet niet wat er in 4 dagen kan gebeuren..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze zag er nog heel goed uit hoor de 23ste
ik geloof soemp eerder dan jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helemaal opgekalefaterd voor één dag... je hebt je gewoon in de luren laten leggen
een dramaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
JC!
ik begin te lezen op pagina 1 en ik f5 en ze zijn alweer op pagina 4! wat is dit!
ik zal je nog eens helpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in 4 dagen kan gebeuren..![]()
![]()
Quickchat!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
JC!
ik begin te lezen op pagina 1 en ik f5 en ze zijn alweer op pagina 4! wat is dit!
quote:
En dan komt nog niet over waar het om draaitquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Er is sinds kort zon irritant lange reclame erop, vast iets met ontwikkelingshulp ofzo omdat ik allemaal zielige kindertjes zie maar hij is zoooooooooooo irritant lang.
die is niet tof neequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Centraal Beheer gevangenis-reclame is er weer op, niet hun beste vind ik
Ik vond die Consument & Veiligheid reclames met die vallende baby's echt vreselijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Er is sinds kort zon irritant lange reclame erop, vast iets met ontwikkelingshulp ofzo omdat ik allemaal zielige kindertjes zie maar hij is zoooooooooooo irritant lang.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg Soemp, als je nou crème gaat gebruiken die je er 10 jaar jonger uit laat zien en je gaat Breezers drinken heb je zo een date van je eigen leeftijd!
bedankt hè.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg Soemp, als je nou crème gaat gebruiken die je er 10 jaar jonger uit laat zien en je gaat Breezers drinken heb je zo een date van je eigen leeftijd!
ik ken wel 1 van ze met theequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond die Consument & Veiligheid reclames met die vallende baby's echt vreselijk
Volgens mij weet ik welke je bedoelt. Je mag eigenlijk niet zeggen dat het irritant is, maar tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Speedboot?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die is niet tof nee
in die met die speedboot (lang lang lang geleden) deden ze de groeten aan stadskanaal gleoof ik
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zal nog eens ijs met je gaan etenquote:
Die vind ik wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken wel 1 van ze met thee
die is wel stoer
jah, een enge bruine man in een speedbootquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speedboot?
Ik weet die wesp bij de koordeenwieler nog wel
ik wil ook eigenlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |