Ik heb ook een half neppe tand, maar die zit er nog prima aanquote:
Je weet niet wat er in 4 dagen kan gebeuren..quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ze zag er nog heel goed uit hoor de 23ste
ik geloof soemp eerder dan jouquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Helemaal opgekalefaterd voor één dag... je hebt je gewoon in de luren laten leggen
een dramaquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
JC!
ik begin te lezen op pagina 1 en ik f5 en ze zijn alweer op pagina 4! wat is dit!
ik zal je nog eens helpenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je weet niet wat er in 4 dagen kan gebeuren..![]()
![]()
Quickchat!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:33 schreef Nesle het volgende:
JC!
ik begin te lezen op pagina 1 en ik f5 en ze zijn alweer op pagina 4! wat is dit!
quote:
En dan komt nog niet over waar het om draaitquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Er is sinds kort zon irritant lange reclame erop, vast iets met ontwikkelingshulp ofzo omdat ik allemaal zielige kindertjes zie maar hij is zoooooooooooo irritant lang.
die is niet tof neequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
De Centraal Beheer gevangenis-reclame is er weer op, niet hun beste vind ik
Ik vond die Consument & Veiligheid reclames met die vallende baby's echt vreselijkquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Er is sinds kort zon irritant lange reclame erop, vast iets met ontwikkelingshulp ofzo omdat ik allemaal zielige kindertjes zie maar hij is zoooooooooooo irritant lang.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg Soemp, als je nou crčme gaat gebruiken die je er 10 jaar jonger uit laat zien en je gaat Breezers drinken heb je zo een date van je eigen leeftijd!
bedankt hč.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zeg Soemp, als je nou crčme gaat gebruiken die je er 10 jaar jonger uit laat zien en je gaat Breezers drinken heb je zo een date van je eigen leeftijd!
ik ken wel 1 van ze met theequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik vond die Consument & Veiligheid reclames met die vallende baby's echt vreselijk
Volgens mij weet ik welke je bedoelt. Je mag eigenlijk niet zeggen dat het irritant is, maar tochquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Nesle het volgende:
Speedboot?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die is niet tof nee
in die met die speedboot (lang lang lang geleden) deden ze de groeten aan stadskanaal gleoof ik
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik zal nog eens ijs met je gaan etenquote:
Die vind ik wel leukquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ken wel 1 van ze met thee
die is wel stoer
jah, een enge bruine man in een speedbootquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Speedboot?
Ik weet die wesp bij de koordeenwieler nog wel
ik wil ook eigenlijkquote:
is goedquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens ijs met je gaan eten![]()
![]()
![]()
Dan gaan wij toch lekker ijs etenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal nog eens ijs met je gaan eten![]()
![]()
![]()
Voor een schoonheidsslaapje zekerquote:
Ja zo ongeveerquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:36 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan komt nog niet over waar het om draait
Je haakt halverwege af?
Wat ben je aardig vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een schoonheidsslaapje zeker![]()
Waar is ie voor dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja zo ongeveermaar telkens denk je, aaaah nu issie afgelopen. Neeeee hoor nog keer opnieuw begint ie dan allleen dan met andere zielige kinderen.
![]()
ik houj echt niet van dat soort reclamesquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja zo ongeveermaar telkens denk je, aaaah nu issie afgelopen. Neeeee hoor nog keer opnieuw begint ie dan allleen dan met andere zielige kinderen.
![]()
Ja hequote:
Je bent wel op dreef hč.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Voor een schoonheidsslaapje zeker![]()
Nee weet ik, maar ik ben voor korte reclames, een reclame hoeft geen film te zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:37 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik welke je bedoelt. Je mag eigenlijk niet zeggen dat het irritant is, maar toch
Ik meen het niet echt hoor Soempiequote:
die van coca cola is welquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
Nee weet ik, maar ik ben voor korte reclames, een reclame hoeft geen film te zijn.
ja dat weet ik dus niet meer, ik zal er op letten in het vervolgquote:
lukt je toch nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja dat weet ik dus niet meer, ik zal er op letten in het vervolg
ja maar hey, dan hebben we het ook over toffe effects erin hequote:Op woensdag 27 juni 2007 23:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
die van coca cola is welheel erg gaaf
andersS
dat zou betekenen dat zieligekindjesreclames met toffe effects wel de moeite waard zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:42 schreef Nesle het volgende:
[..]
ja maar hey, dan hebben we het ook over toffe effects erin he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |