Ik denk dit weekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer wordt de stand weer eens upgedate?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de vraag:
Waarvan kennen we Valerian, Scarlett and Rael?
Dat is niet de Rael die ik zoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Litpho het volgende:
Ik ken alleen maar een Rael van The Lamb.
Hoofdpersonen in conceptalbums?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Valerian (die volgens de burgelijke stand Gary Webb heet).
quote:(born 11 June 1959) is one of Britain's premier alternative rock record producers. A major architect of the modern British rock sound,
has worked with such artists as The Jesus and Mary Chain, Depeche Mode, Ride and My Bloody Valentine, as well as with many American artists, including Nine Inch Nails, The Smashing Pumpkins and Blonde Redhead.
Die zangeres moet dan wel van Curve zijn. En de producer is Alan Moulder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef bartrid het volgende:
Nee. De 2 producers hebben oa Depeche Mode en U2 geproduceerd. De andere band is een duo waarvan de zangeres ook een moppie bij Leftfield heeft gezongen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:07 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk dat het een fatality combo is voor mortal combat. Iig lijkt het me controller gerelateerd.
Mijn zweedse weken he, dus je bent nog in de race.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Als dit geen Scandi's zijn mag je me afknallen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Het is weer Plundra. Ga'k niet raden denk'k.
Helemaal goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Acid House Kings? Die staat in m'n Last.fm lijstje op 26, waar jouw Opgezwolle staat.
Kun je dat gewoon bij opties aanvinken? De klanten op 1quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Bukgeit +1
Ik heb mijn weergave van mijn lijst iets aangepast, aangezien mijn luistergedrag nogal wisselt met de maanden. Anders zie je altijd maar dezelfde namen, ook saai!![]()
Jeppe, onder settings en dan website. Ik heb hem nu op de laatste 3 maanden gezet, komt een stuk beter overeen dan mijn complete lijst.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kun je dat gewoon bij opties aanvinken? De klanten op 1
bukgeit+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die zangeres moet dan wel van Curve zijn. En de producer is Alan Moulder.
Ik ben in dubio tussen Sorcerer en Nefertitiquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie dit weten: op welke cd van Miles staat zij op de cover?
2xquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben in dubio tussen Sorcerer en Nefertiti. Wel die periode in ieder geval.
Nefertiti?
Dan is de enige mogelijke conclusie dat Miles er teveel vrouwen op nahieldquote:
ESP?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Je bent wel in de buurt qua periode. Album uit 1968.
Bergvormig, dat dan weer wel. En uitgedoofd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:19 schreef belsen het volgende:
Da's overigens geen berg, maar een vulkaan.
Ah ja, die had ie ook nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Gambolputty het volgende:
Filles de Kilimanjaro
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Gambolputty het volgende:
Filles de Kilimanjaro
Deze mag ook wel in de OP, denk ik...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Freddie Mercury
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef cafca het volgende:
ja, hoeveel homoseksuele, flamboyante, dode zangers zijn er in Zanzibar geboren?
quote:weet wel hoe ze mensen moet shockeren. Tijdens een interview voor het Amerikaanse blad Spin kraste ze de woorden 'I love Blake', naar haar man Blake Fielder-Civil, in haar buik met een gebroken spiegel.
"Ik zit niet in deze business omdat ik een f***ing rolmodel wil zijn", zei de zangeres."Het kan me allemaal niets schelen en ik heb geen hoge dunk van mezelf. Ik heb een album gemaakt en daar ben ik trots op, that's about it".
Blake kan er ook wat van: hij ergerde zich intussen aan een man aan de bar en zei dat 'ie z'n keel ging doorsnijden. En zo moest bijna de politie komen.
Dat ie dood was had ik er er daarom maar even uitgehaald om het niet al te makkelijk te makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef cafca het volgende:
ja, hoeveel homoseksuele, flamboyante, dode zangers zijn er in Zanzibar geboren?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef bukgeit het volgende:
Amy Winehouse
Beth Ditto. Ook nog maar 25.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:28 schreef Captain_Redbeard het volgende:
zangeres van the gossip ?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:38 schreef bukgeit het volgende:
Shirley Bassey?
Bianca Castafiore.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef bukgeit het volgende:
Hoe heet het personage in Kuifje met het allesverzengende stemgeluid?
Da's snel!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
grandaddy ?
Vancouverquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Canada toch?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef cafca het volgende:
Our Lady Peace(man) natuurlijk
ik dacht al: "ik heb ze wel eens vaker gezien"
da's snel!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef bukgeit het volgende:
Teardrop Explodes
Was er nog netquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tears for Fears
Blood, Sweat & Tears
The Tears
Tears'N'Joy
Cry Babies
The Cry
quote:is een Engels-Italiaanse dance-groep, die vooral in de jaren '80 en '90 van de 20e eeuw populair was.
De naamwerd voor het eerst gebruikt in 1987. Grote man achter
was de Italiaan
. In 1988 scoorde de groep voor het eerst een hit in Engeland met het nummer Bauhaus (Push The Beat). Een jaar later volgde een grotere hit met Heylom Halib. In deze tijd bestond
uit de zanger Ettore Foresti.
Begin jaren '90 scoorden ze nog grotere hits, toen werd Ettore vervangen door de Engelsenen
. De sound evolueerde toen ook van de Acid/New Beat/Hip House stijl naar de later bekend geworden Eurodance stijl. De nummers van
uit die periode werden gekenmerkt door luchtige raps, die afgewisseld werden met een gezongen refrein en deuntjes die vaak met de karakteristieke Roland Juno en Alpha Juno synthesizers zijn gemaakt.
scoorde er haar grootste hits mee.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Cappella (Move On Baby) ?
Heel goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Prima te mixen met 'Dreams' van 2 Brothers On the 4th Floor (beide 131 BPM als ik het goed heb...)![]()
Jij bent toch van de drummerts?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:54 schreef schaap001 het volgende:
Steve Smith?
Chester Thompson?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent toch van de drummerts?
Aangezien ik zo weg moet, a.s. zondag is hij live in Nederland te bewonderen...![]()
Ja, dank je. Zo goed ben ik niet in mijn drummers, maar deze was wel makkelijk zoquote:
Ja, dacht ik dus ook, ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent toch van de drummerts?
Dan mag jij de vraag van Litpho beantwoorden, ik red het niet om een nieuwe vraag te doen zo...quote:
Bill Bruford, dacht ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dank je. Zo goed ben ik niet in mijn drummers, maar deze was wel makkelijk zo.
Welke drummer viel live in bij Genesis toen Phil de microfoon overgenomen had en vóór Chester ingehuurd werd?
Ja, die was ook echt lastigquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef knars het volgende:
Altijd net te laat bij een Genesis vraag. Dit keer kon ik de vervolgvraag zelfs voorspellen![]()
Nee, die is enger.quote:
Echt?quote:
Nee, de naam was wonderlijker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:29 schreef cafca het volgende:
Lemmy?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:37 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Special Patrol Group volgens mij
Uzumaki Naruto +1quote:SPG fathers destruction
SPG mothers corruption
FUCK the SPG!!!
verbeteren please!quote:Dit nummer van the doors: Bonzo's Montreaux Lijkt echt veel op die ene van Muse!
Rip Pig and Panic En Jools Holland ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
noem 3 bands die langs kwamen bij de Young Ones
klopt, maar daar had ik zelf ook overheen gelezen. Ging mij vooral om het door elkaar halen van twee legendarische bands die toch niet helemaal dezelfde sound hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:14 schreef cafca het volgende:
en het in montreux, en geen montreaux. toch?
Jazeker. Vond ik 'vroeger' altijd zo'n mooie hoes. En nog steeds wel eigenlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef ranja het volgende:
Hole - My body the hand grenade
quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:47 schreef knars het volgende:
Iets van Bikini Kill?
Ik vind het wel een erg gave band, beter dan Hole of Babes in Toyland en zeker L7. Vooral dit album. In de baroeg? dat was voor mijn concert-tijd en ver voor ik in Rotterdam kwam wonen. Ik heb wel Kathleen gezien met Le Tigre in Waterfront.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:12 schreef knars het volgende:
nooit zo'n kenner van Bikini Kill geweest. Hebben die niet ooit nog eens in de Baroeg gestaan? Geloof dat er ooit lang geleden wat dames uit onze vriendengroep per se daar heen wilden (en ook gingen) en dat het mij niet zo kon boeien...
Nee, toch niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef ranja het volgende:
of toch The Bangles?
quote:The Queens of Metal, the Female Bon Jovi, however you have hearddescribed, one of the things you will definitely know is that they were one of the most successful female rock bands in the world. Massive hits like
and
heralded their position in the rock charts, and made them a permanent fixture on all the most popular rock compilation albums of the 90s.
Ja, en het schijnt dat ze nog niet zo heel lang geleden een nieuw album hebben uitgebracht...quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:23 schreef ranja het volgende:
Vixen?
beetje wel ja, eerder een punky versie van Babes in Toyland. maar dan rauwer en ongeproduceerderquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:29 schreef knars het volgende:
heb me echt amper in de band verdiept. Vond de bandnaam wel oké, dat dan weer wel. verder weet ik dat die dames uit dat kliekje ook gigantische Courtney Love adepten waren, dus ik nam eigenlijk gemakshalve aan dat het een punky versie van Hole was... is dat heel erg onterecht?
Hé, je verstoort ons feestje!quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef Mark het volgende:
Girlschool?
quote:
* Mark draait Ludichrist - This party sucksquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Hé, je verstoort ons feestje!
MARK + 1
die wist ik ookquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:44 schreef Mark het volgende:
Girlschool?
ranja +1quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef ranja het volgende:
The Pogues - Fiësta
Pink - Get This Party Started
Madonna - Where's The Party?
Leslie Gore - It's My Party
Prince - Partyman
BK was dus al geweest een uur of wat geledenquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:23 schreef bukgeit het volgende:
O, hehe, ik dacht het zeker te weten. Huggy Bear?
Yep, vorig jaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:44 schreef ranja het volgende:
Distillers? of is die gestopt?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:15 schreef MadMaster het volgende:
Marilyn Manson, lees ik net op nu.nl...
Opgezocht en goedquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:42 schreef schaap001 het volgende:
Die van Feargal Sharkey: met A Good Heart erop. Ben de titel even kwijt...
Ik had nog een vraag openstaan van gisteren: WIE is DIT? En het is dus NIET Wattie!quote:
Feargal Sharkeyquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Het je het al opgezocht? Hoe heet die plaat ook alweer?![]()
Ow, self-titled?!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:51 schreef Mark het volgende:
Lijkt ietsjes op Fieldy van korn
Hehe!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:27 schreef bukgeit het volgende:
Bill Ward van Black Sabbath.
Ikzelf kan wel wat verzinnen: maar het antwoord zal wel niet gewoon zijn 'vanwege windows' ...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 13:02 schreef bukgeit het volgende:
De beroemde Bill-tip deed 't 'm.
Waarom moet Bill Gates dood volgens John Vanderslice?
quote:The video for the song features a Spinal Tap-esque style mockumentary where four rappers play the parts of: Lil Jon as
, Xzibit as
, David Banner as
and Snoop Dogg as
. The real
appears at the end of the video as representatives of "Fony Music", complaining about how the music video isn't going to sell because it lacks "bling-bling" and "booty shakin'".
The rappers have jokingly noted in interviews that "It might be a [new] band coming towards you".
Ik zag hem deze week nog op tv (TMF Rockquote:Op vrijdag 29 juni 2007 14:52 schreef bigshadow het volgende:
Ja, die clip was erg grappig.
hasst du etwas zeit fur michquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:40 schreef Mark het volgende:
Nee, het is meer een inhoudelijke vraag
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
hasst du etwas zeit fur mich
ja.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:48 schreef belsen het volgende:
No time to waste van T-Spoon?
Volgens mij niet, maar ik herken hem wel.
Wie zong dit dan op zijn album Que sera sera?quote:Well maybe your Mother never told you
Maybe your Father's too kind
Well I'm gonna tell you baby
I think it's just a waste of time
Oh baby waste my time
Oud gitarist van The New York Dolls, speelde daarna in The Heartbreakers, maar niet die van Tom Petty.quote:
Was dat dan zo moeilijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:14 schreef bukgeit het volgende:
Johnny Thunders dan.
Oftewel: hoe maak ik mij er gemakkelijk vanafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:56 schreef bigshadow het volgende:
The Counting crows
The Black crows
Sheryl Crow
En er zal vast wel een Crow bestaan.
Blame the lazy ones!quote:
Dat lijkt me helemaal correct!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:41 schreef cafca het volgende:
Counting Crows
Eagles
Byrds
Housemartins
Cock Robin
Pigeon Detectives
De zingende nachtegaaltjes
A Flock of Seagulls
The Fabulous Thunderbirds
The Guillemots
Er zijn er genoeg te verzinnen inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik kwam te laat binnen met o.a. Black crows, Eagles of death metal, Revolting cocks, Doves
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef bukgeit het volgende:
Andrew Bird?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Venetian Snares
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:32 schreef lubje25 het volgende:
boris blom, net tijdens het schoonmaken op mijn werk, (horeca) nog even ZZ en de maskers loeihard op gezet. Bijna niemand vind het leuk behalve ik en de bedrijfsleider haha.
ik heb genoeg ik heb genoeg van jou, je blijft me toch niet trouw zingen we dan met zijn tweetjes terwijl 4 a 5 dames zich kapot ergeren haha, nummers die wij tweeen ook leuk vinden en de dames niet: ik ben je prooi van Wolter Kroes en Het werd zomer van Rob de Nijs![]()
]quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:32 schreef lubje25 het volgende:
boris blom, net tijdens het schoonmaken op mijn werk, (horeca) nog even ZZ en de maskers loeihard op gezet. Bijna niemand vind het keuk behalve ik en de bedrijfsleider haha.
ik heb genoeg ik heb genoeg van jou, je blijft me toch niet trouw zingen we dan met zijn tweetjes terwijl 4 a 5 dames zich kapot ergeren haha, nummers die wij tweeen ook leuk vinden en de dames niet: ik ben je prooi van Wolter Kroes en Het werd zomer van Rob de Nijs![]()
Hij lipsyncht heel scheef.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
gister nog een video van Ik Heb Genoeg Van Jou op youtube gezet (uit 1965)
linkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |