Jij bent toch van de drummerts?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:54 schreef schaap001 het volgende:
Steve Smith?
Chester Thompson?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent toch van de drummerts?
Aangezien ik zo weg moet, a.s. zondag is hij live in Nederland te bewonderen...![]()
Ja, dank je. Zo goed ben ik niet in mijn drummers, maar deze was wel makkelijk zoquote:
Ja, dacht ik dus ook, ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent toch van de drummerts?
Dan mag jij de vraag van Litpho beantwoorden, ik red het niet om een nieuwe vraag te doen zo...quote:
Bill Bruford, dacht ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dank je. Zo goed ben ik niet in mijn drummers, maar deze was wel makkelijk zo.
Welke drummer viel live in bij Genesis toen Phil de microfoon overgenomen had en vóór Chester ingehuurd werd?
Ja, die was ook echt lastigquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef knars het volgende:
Altijd net te laat bij een Genesis vraag. Dit keer kon ik de vervolgvraag zelfs voorspellen![]()
Nee, die is enger.quote:
Echt?quote:
Nee, de naam was wonderlijker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:29 schreef cafca het volgende:
Lemmy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |