Vancouverquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Canada toch?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef cafca het volgende:
Our Lady Peace(man) natuurlijk
ik dacht al: "ik heb ze wel eens vaker gezien"
da's snel!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:17 schreef bukgeit het volgende:
Teardrop Explodes
Was er nog netquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:24 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Tears for Fears
Blood, Sweat & Tears
The Tears
Tears'N'Joy
Cry Babies
The Cry
quote:is een Engels-Italiaanse dance-groep, die vooral in de jaren '80 en '90 van de 20e eeuw populair was.
De naamwerd voor het eerst gebruikt in 1987. Grote man achter
was de Italiaan
. In 1988 scoorde de groep voor het eerst een hit in Engeland met het nummer Bauhaus (Push The Beat). Een jaar later volgde een grotere hit met Heylom Halib. In deze tijd bestond
uit de zanger Ettore Foresti.
Begin jaren '90 scoorden ze nog grotere hits, toen werd Ettore vervangen door de Engelsenen
. De sound evolueerde toen ook van de Acid/New Beat/Hip House stijl naar de later bekend geworden Eurodance stijl. De nummers van
uit die periode werden gekenmerkt door luchtige raps, die afgewisseld werden met een gezongen refrein en deuntjes die vaak met de karakteristieke Roland Juno en Alpha Juno synthesizers zijn gemaakt.
scoorde er haar grootste hits mee.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef MadMaster het volgende:
Cappella (Move On Baby) ?
Heel goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef MadMaster het volgende:
Prima te mixen met 'Dreams' van 2 Brothers On the 4th Floor (beide 131 BPM als ik het goed heb...)![]()
Jij bent toch van de drummerts?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:54 schreef schaap001 het volgende:
Steve Smith?
Chester Thompson?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent toch van de drummerts?
Aangezien ik zo weg moet, a.s. zondag is hij live in Nederland te bewonderen...![]()
Ja, dank je. Zo goed ben ik niet in mijn drummers, maar deze was wel makkelijk zoquote:
Ja, dacht ik dus ook, ja...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:56 schreef MadMaster het volgende:
Jij bent toch van de drummerts?
Dan mag jij de vraag van Litpho beantwoorden, ik red het niet om een nieuwe vraag te doen zo...quote:
Bill Bruford, dacht ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja, dank je. Zo goed ben ik niet in mijn drummers, maar deze was wel makkelijk zo.
Welke drummer viel live in bij Genesis toen Phil de microfoon overgenomen had en vóór Chester ingehuurd werd?
Ja, die was ook echt lastigquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef knars het volgende:
Altijd net te laat bij een Genesis vraag. Dit keer kon ik de vervolgvraag zelfs voorspellen![]()
Nee, die is enger.quote:
Echt?quote:
Nee, de naam was wonderlijker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:29 schreef cafca het volgende:
Lemmy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |