Mijn zweedse weken he, dus je bent nog in de race.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Als dit geen Scandi's zijn mag je me afknallen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Het is weer Plundra. Ga'k niet raden denk'k.
Helemaal goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Acid House Kings? Die staat in m'n Last.fm lijstje op 26, waar jouw Opgezwolle staat.
Kun je dat gewoon bij opties aanvinken? De klanten op 1quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Bukgeit +1
Ik heb mijn weergave van mijn lijst iets aangepast, aangezien mijn luistergedrag nogal wisselt met de maanden. Anders zie je altijd maar dezelfde namen, ook saai!![]()
Jeppe, onder settings en dan website. Ik heb hem nu op de laatste 3 maanden gezet, komt een stuk beter overeen dan mijn complete lijst.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kun je dat gewoon bij opties aanvinken? De klanten op 1
bukgeit+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die zangeres moet dan wel van Curve zijn. En de producer is Alan Moulder.
Ik ben in dubio tussen Sorcerer en Nefertitiquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie dit weten: op welke cd van Miles staat zij op de cover?
2xquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben in dubio tussen Sorcerer en Nefertiti. Wel die periode in ieder geval.
Nefertiti?
Dan is de enige mogelijke conclusie dat Miles er teveel vrouwen op nahieldquote:
ESP?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Je bent wel in de buurt qua periode. Album uit 1968.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |