Ik denk dit weekend.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:51 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
waneer wordt de stand weer eens upgedate?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef MadMaster het volgende:
En daar is de vraag:
Waarvan kennen we Valerian, Scarlett and Rael?
Dat is niet de Rael die ik zoek.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:31 schreef Litpho het volgende:
Ik ken alleen maar een Rael van The Lamb.
Hoofdpersonen in conceptalbums?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Valerian (die volgens de burgelijke stand Gary Webb heet).
quote:(born 11 June 1959) is one of Britain's premier alternative rock record producers. A major architect of the modern British rock sound,
has worked with such artists as The Jesus and Mary Chain, Depeche Mode, Ride and My Bloody Valentine, as well as with many American artists, including Nine Inch Nails, The Smashing Pumpkins and Blonde Redhead.
Die zangeres moet dan wel van Curve zijn. En de producer is Alan Moulder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:26 schreef bartrid het volgende:
Nee. De 2 producers hebben oa Depeche Mode en U2 geproduceerd. De andere band is een duo waarvan de zangeres ook een moppie bij Leftfield heeft gezongen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:07 schreef bigshadow het volgende:
Ik denk dat het een fatality combo is voor mortal combat. Iig lijkt het me controller gerelateerd.
Mijn zweedse weken he, dus je bent nog in de race.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:20 schreef bukgeit het volgende:
Als dit geen Scandi's zijn mag je me afknallen.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:24 schreef bukgeit het volgende:
Het is weer Plundra. Ga'k niet raden denk'k.
Helemaal goedquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:30 schreef bukgeit het volgende:
Acid House Kings? Die staat in m'n Last.fm lijstje op 26, waar jouw Opgezwolle staat.
Kun je dat gewoon bij opties aanvinken? De klanten op 1quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:35 schreef bigshadow het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Bukgeit +1
Ik heb mijn weergave van mijn lijst iets aangepast, aangezien mijn luistergedrag nogal wisselt met de maanden. Anders zie je altijd maar dezelfde namen, ook saai!![]()
Jeppe, onder settings en dan website. Ik heb hem nu op de laatste 3 maanden gezet, komt een stuk beter overeen dan mijn complete lijst.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kun je dat gewoon bij opties aanvinken? De klanten op 1
bukgeit+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die zangeres moet dan wel van Curve zijn. En de producer is Alan Moulder.
Ik ben in dubio tussen Sorcerer en Nefertitiquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie dit weten: op welke cd van Miles staat zij op de cover?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |