hasst du etwas zeit fur michquote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:40 schreef Mark het volgende:
Nee, het is meer een inhoudelijke vraag
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:41 schreef Captain_Redbeard het volgende:
[..]
hasst du etwas zeit fur mich
ja.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:48 schreef belsen het volgende:
No time to waste van T-Spoon?
Volgens mij niet, maar ik herken hem wel.
Wie zong dit dan op zijn album Que sera sera?quote:Well maybe your Mother never told you
Maybe your Father's too kind
Well I'm gonna tell you baby
I think it's just a waste of time
Oh baby waste my time
Oud gitarist van The New York Dolls, speelde daarna in The Heartbreakers, maar niet die van Tom Petty.quote:
Was dat dan zo moeilijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:14 schreef bukgeit het volgende:
Johnny Thunders dan.
Oftewel: hoe maak ik mij er gemakkelijk vanafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:56 schreef bigshadow het volgende:
The Counting crows
The Black crows
Sheryl Crow
En er zal vast wel een Crow bestaan.
Blame the lazy ones!quote:
Dat lijkt me helemaal correct!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:41 schreef cafca het volgende:
Counting Crows
Eagles
Byrds
Housemartins
Cock Robin
Pigeon Detectives
De zingende nachtegaaltjes
A Flock of Seagulls
The Fabulous Thunderbirds
The Guillemots
Er zijn er genoeg te verzinnen inderdaadquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:52 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik kwam te laat binnen met o.a. Black crows, Eagles of death metal, Revolting cocks, Doves
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:31 schreef bukgeit het volgende:
Andrew Bird?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:32 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
Venetian Snares
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:32 schreef lubje25 het volgende:
boris blom, net tijdens het schoonmaken op mijn werk, (horeca) nog even ZZ en de maskers loeihard op gezet. Bijna niemand vind het leuk behalve ik en de bedrijfsleider haha.
ik heb genoeg ik heb genoeg van jou, je blijft me toch niet trouw zingen we dan met zijn tweetjes terwijl 4 a 5 dames zich kapot ergeren haha, nummers die wij tweeen ook leuk vinden en de dames niet: ik ben je prooi van Wolter Kroes en Het werd zomer van Rob de Nijs![]()
]quote:Op zaterdag 30 juni 2007 05:32 schreef lubje25 het volgende:
boris blom, net tijdens het schoonmaken op mijn werk, (horeca) nog even ZZ en de maskers loeihard op gezet. Bijna niemand vind het keuk behalve ik en de bedrijfsleider haha.
ik heb genoeg ik heb genoeg van jou, je blijft me toch niet trouw zingen we dan met zijn tweetjes terwijl 4 a 5 dames zich kapot ergeren haha, nummers die wij tweeen ook leuk vinden en de dames niet: ik ben je prooi van Wolter Kroes en Het werd zomer van Rob de Nijs![]()
Hij lipsyncht heel scheef.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:52 schreef Uzumaki_Naruto het volgende:
[..]
gister nog een video van Ik Heb Genoeg Van Jou op youtube gezet (uit 1965)
linkje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |