Jeppe, onder settings en dan website. Ik heb hem nu op de laatste 3 maanden gezet, komt een stuk beter overeen dan mijn complete lijst.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:45 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Kun je dat gewoon bij opties aanvinken? De klanten op 1
bukgeit+1quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:49 schreef bukgeit het volgende:
[..]
Die zangeres moet dan wel van Curve zijn. En de producer is Alan Moulder.
Ik ben in dubio tussen Sorcerer en Nefertitiquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:17 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Kijken of jullie dit weten: op welke cd van Miles staat zij op de cover?
2xquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ben in dubio tussen Sorcerer en Nefertiti. Wel die periode in ieder geval.
Nefertiti?
Dan is de enige mogelijke conclusie dat Miles er teveel vrouwen op nahieldquote:
ESP?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:30 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Je bent wel in de buurt qua periode. Album uit 1968.
Bergvormig, dat dan weer wel. En uitgedoofd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:19 schreef belsen het volgende:
Da's overigens geen berg, maar een vulkaan.
Ah ja, die had ie ook nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Gambolputty het volgende:
Filles de Kilimanjaro
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Gambolputty het volgende:
Filles de Kilimanjaro
Deze mag ook wel in de OP, denk ik...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:10 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Freddie Mercury
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef cafca het volgende:
ja, hoeveel homoseksuele, flamboyante, dode zangers zijn er in Zanzibar geboren?
quote:weet wel hoe ze mensen moet shockeren. Tijdens een interview voor het Amerikaanse blad Spin kraste ze de woorden 'I love Blake', naar haar man Blake Fielder-Civil, in haar buik met een gebroken spiegel.
"Ik zit niet in deze business omdat ik een f***ing rolmodel wil zijn", zei de zangeres."Het kan me allemaal niets schelen en ik heb geen hoge dunk van mezelf. Ik heb een album gemaakt en daar ben ik trots op, that's about it".
Blake kan er ook wat van: hij ergerde zich intussen aan een man aan de bar en zei dat 'ie z'n keel ging doorsnijden. En zo moest bijna de politie komen.
Dat ie dood was had ik er er daarom maar even uitgehaald om het niet al te makkelijk te makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef cafca het volgende:
ja, hoeveel homoseksuele, flamboyante, dode zangers zijn er in Zanzibar geboren?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef bukgeit het volgende:
Amy Winehouse
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |