Ik help het je hopen, maar ik verwacht van niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef F04 het volgende:
Het is toch Focking niet normaal dat Natasia de big Jaap een trap heeft verkocht!
Zozeker was het niet zomaar een trap, maar een trap die een grote rode plek achter liet op Jaaps been.
Dus vanavond kunnen we zeker een exit verwachten.
Hoezo 1? Twee zelfs, en de eerste was volgens mij toch wel degelijk rechtstreeks bedoeld voor zijn kruis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef F04 het volgende:
Het is toch Focking niet normaal dat Natasia de big Jaap een trap heeft verkocht!
Zozeker was het niet zomaar een trap, maar een trap die een grote rode plek achter liet op Jaaps been.
Dus vanavond kunnen we zeker een exit verwachten.
hij heeft iets te verbergen dat kan niet andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:45 schreef farscapevr6 het volgende:
die gek SLAAPT zelfs met een hand in z n zak
Sjon en Fons bellen elkaar nu echt meerdere malen per dag. De invloed van RTL is er al duidelijk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of dit per direct ingaat, die overname bedoel ik.
Cool!! Als iemand terror op me uitvoert dan roep ik beveiliging en dan kom jij...!!!quote:
Mijn quote, wat doe je? Ik snap mezelf niet meer!quote:
Heb je vanacht gekeken? Daar word je ook best wel moe van... zeker als bewoner.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:49 schreef waxmask het volgende:
Dus nu slapen Brian, Amanda, Huub, Lieke en Dennis... Gezellig...Vraag me toch af hoe die mensen in het dagelijks leven waren toen ze nog werkten enzo. In DGK doen ze geen reet en toch al zo oververmoeid, stelletje luie flikkers zijn het.
Toch denk ik dat het een boete zal worden, waar Natasia niet warm of koud van wordt. Al geven ze haar een boete van 500.000¤, ze gaat toch binnenkort weg en zal niet meedingen naar de hoofdprijs. En met haar borg komt het wel goed, die krijgt ze wel terug (denk ik).quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Die argumenten kunnen de streamers niet gebruiken, want die schuiven ze zo van de baan met de opmerking dat de regels sindsdien heel erg zijn veranderd. De Nena en Nathanael exit is dus geen argument helaas. Maar wat Natasia deed was té erg en dan ook nog 2 keer. Dat kunnen ze gewoon niet enkel gaan bestraffen met een boete.
en dan zijn er mensen die dit leuk vinden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef Ning het volgende:
Stukje van Klootzaak Jaap zijn log
2 lamme groupies van Dennis lieten we blijven. Er kwam weinig uit. Topjes wilden ze niet uit doen, dus ik besloot de bikini van de niet-stoephoer maar zelf los te trekken, af te pakken en weg te gooien. Tieten had ze niet, stijve tepels wel. Ze zei dat ze me wel met haar tepels wilde scheren. Ja daggggg, te inferieur jij amateur groupie.
Misschien is het wel op RTL-boulevard te zien vanavondquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
De berichtgeving op de TIEN site gaat toch echt alle perken te buiten. En daar kun je als streamer dus echt geen zak aan doen. Hoezo frustrerend. Om gek van te worden. Je hoopt toch gewoon dat het programma helemaal kapot gaat na vandaag.
Meen jij dat echt Scan??????????????????????quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
De berichtgeving op de TIEN site gaat toch echt alle perken te buiten. En daar kun je als streamer dus echt geen zak aan doen. Hoezo frustrerend. Om gek van te worden. Je hoopt toch gewoon dat het programma helemaal kapot gaat na vandaag.
Mail actie naar RTL Boulevardquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Bij de NOS heb je op teletekst pag. 316 de 'ergenissen', misschien als er daar massaal naar gebeld en gemaild wordt..quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
zit ie naar de streams te kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:51 schreef farscapevr6 het volgende:
hehehe t lijkt net of jaap zit te rukken achter de pc:))
Ja en de redactie druk aan het vergaderen, en na de berichten gelezen te hebben vreest daar bij DGK-Redactie iedereen voor zijn baan. Voor hetzelfde geld stuur Fonske zijn eigen mensen om de show te runnen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef TiNo_Flo het volgende:
BIjna iedereen ligt te maffen daar in het huis![]()
K'hou niet van dikke konten......ik heb nou 3/4 jaar tegen die vette reet van Natasia aan lopen kijken, Godzijdank als die vanavond met roodbetraande ogen en na een hartverscheurende afscheidsspeech DGK moet verlaten.......en dat ze levenslang met dat vette uit de maat gegroeide straie-schort moet blijven lopen.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat ga jij nou negatief noemen?![]()
SBS6 of 5 in het landquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:54 schreef toneelhaak1 het volgende:
Bij de NOS heb je op teletekst pag. 316 de 'ergenissen', misschien als er daar massaal naar gebeld en gemaild wordt..
invloed van rtl is al te zienquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:54 schreef dgk_fan het volgende:
Ah de tuinman !! Eindelijk actie in beeld
Als ze Natasia er niet uitgooien vanavond, JA . Laat dan het programma maar kapot gaan, want dan valt het niet meer serieus te nemen. Tot nu toe ging het nog redelijk, maar er zijn grenzen volgens mij. En die overschrijden ze een heel eind als ze natasia gewoon lekker laten zitten. Natasia zegt nota bene vanmiddag gewoon dat ze hem de volgende keer weer verrot trapt als hij weer zo 'bedreigend' tegen haar doet. Je kunt je afvragen wie er bedreigend was trouwens. Het was Natasia die op Jaap afkwam in de tuin.... en dat wil niemand meemaken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:52 schreef FdW het volgende:
[..]
Meen jij dat echt Scan??????????????????????![]()
Helemaal geen gek idee als ze Tas erin laten. Die 2 passen wel bij elkaar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:55 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
invloed van rtl is al te zien
nico van eigen huis en tuin isd de 8e bewoner![]()
Ja, die van Lieke is ongeveer zoiets als die kont van Natasia ja.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:54 schreef Gigageil het volgende:
[..]
K'hou niet van dikke konten......ik heb nou 3/4 jaar tegen die vette reet van Natasia aan lopen kijken,
Dacht het niet.... Heb pas nog voor een maand betaaldquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat je beter aangifte kan doen van mishandeling, oh nee dat doen ze hiernaast welquote:
Goed onderbouwd, helemaal eensch.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze Natasia er niet uitgooien vanavond, JA . Laat dan het programma maar kapot gaan, want dan valt het niet meer serieus te nemen. Tot nu toe ging het nog redelijk, maar er zijn grenzen volgens mij. En die overschrijden ze een heel eind als ze natasia gewoon lekker laten zitten. Natasia zegt nota bene vanmiddag gewoon dat ze hem de volgende keer weer verrot trapt als hij weer zo 'bedreigend' tegen haar doet. Je kunt je afvragen wie er bedreigend was trouwens. Het was Natasia die op Jaap afkwam in de tuin.... en dat wil niemand meemaken.
Bij 'een trap' ja. Maar dit waren er twee of zelfs drie... en Jaap ging zelfs tegen de vlakte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:55 schreef Prospera het volgende:
Het is al eerder gezegd door Pc eend: bij een trap volgt er mogelijk een exit.
Maw.: het is geheel aan de redactie om te bepalen of iemand eruit mag.
En die redactie besluit dat Natasia mag blijven, zo is het spel en zo zijn de regels.
Als de format verkocht isquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef linda25 het volgende:
Stopt de Goudenkooi in december?
dat meeeen je niet??quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef Gigageil het volgende:
Wat een ontzettende dooie lul is Dennis eigenlijk.......![]()
Als BAN erin blijft veel eerder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef linda25 het volgende:
Stopt de Goudenkooi in december?
Ik weet niet hoe het kan, maar hetgeen dat bij jou als quote staat, heb ik niet geschreven, maar iemand die mij quotte.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:58 schreef Prospera het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter aangifte kan doen van mishandeling, oh nee dat doen ze hiernaast wel![]()
![]()
Kunnen we niet ff een mail-actie op touw zetten ? De mailservers van TIEN ff overstuur helpen met zo'n 400.000 keer "NATASIA ERUIT ! "quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:55 schreef Prospera het volgende:
Het is al eerder gezegd door Pc eend: bij een trap volgt er mogelijk een exit.
Maw.: het is geheel aan de redactie om te bepalen of iemand eruit mag.
En die besluit dat Natasia mag blijven, zo is het spel en zo zijn de regels.
Ik ook, maar ik heb dan ook geld zat en vind het niet zo'n probleemquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dacht het niet.... Heb pas nog voor een maand betaald
Is volgens mij al lang verkocht. De winst is al binnenquote:
Als het Lieke was geweest, kreeg ze een exit, maar Natas heeft een extra waarde voor het programma, omdat ze zwart is én de diva in het huis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij 'een trap' ja. Maar dit waren er twee of zelfs drie... en Jaap ging zelfs tegen de vlakte.
Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is volgens mij al lang verkocht. De winst is al binnen
Maar Sjon zou het heel graag naar nog een aantal landen verkopen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker als ze ligt.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, die van Lieke is ongeveer zoiets als die kont van Natasia ja.
Ik verwacht dat die Amerikanen een bepaald einde van het programma willen zien eer ze de volle mep gaan betalen. Sneu is wel dat ze daar dus al helemaal geen sjoege hebben van wat er echt in DGK is gebeurd.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja hoor gaat dus weer de saaie kant opquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef Gigageil het volgende:
'Gouden Kooi blijft, maar binnen fatsoenskaders RTL'
GPD | Gepubliceerd op 27 juni 2007, 11:36
Laatst bijgewerkt op 27 juni 2007, 11:38
Hilversum -
De samenwerking tussen RTL en Tien is een feit. RTL-baas Fons van Westerloo vertelt wat dat gaat betekenen voor de programma's van Tien. Na zes maanden onderhandelen, konden de mediamagnaten Fons van Westerloo en John de Mol gisteren eindelijk de details over hun langverwachte samenwerking bekendmaken.
„Linda de Mol komt naar RTL, Beau van Erven Dorens is welkom op het oude nest, evenals Gordon en ‘de sportjongens' van Tien", zegt Van Westerloo. „Jack Spijkerman zal eerst een pilot gaan maken van een compleet nieuw programma, Caroline Tensen stapt over naar de NCRV", vervolgt de RTL-baas. „Met de overige presentatoren van Tien gaan we gesprekken voeren over een mogelijke overstap. We hebben vanaf augustus nog zat mensen nodig."
Verder zal RTL de succesnummers van Tien gaan uitzenden, waaronder Gooische Vrouwen, Expeditie Robinson, Deal or no deal en een aantal dramaseries. De Gouden Kooi wordt tot eind dit jaar uitgezonden op RTL5. Van Westerloo: „Maar wel binnen de fatsoenskaders die wij voor onze zenders hanteren. Het programma gaat soms wel erg ver, maar het is niet slim om het programma stop te zetten nu De Mol onderhandelt over verkoop van het programma aan het buitenland."
Scan ik ben het helemaal met je eens hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze Natasia er niet uitgooien vanavond, JA . Laat dan het programma maar kapot gaan, want dan valt het niet meer serieus te nemen. Tot nu toe ging het nog redelijk, maar er zijn grenzen volgens mij. En die overschrijden ze een heel eind als ze natasia gewoon lekker laten zitten. Natasia zegt nota bene vanmiddag gewoon dat ze hem de volgende keer weer verrot trapt als hij weer zo 'bedreigend' tegen haar doet. Je kunt je afvragen wie er bedreigend was trouwens. Het was Natasia die op Jaap afkwam in de tuin.... en dat wil niemand meemaken.
Het is al wel verkocht aan de VSquote:
Volgens mij is dat echt een misverstand. Ze voegt al tijden niets meer toe. Als Natasia er niet is valt dat niet eens op.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Prospera het volgende:
Zonder haar wordt het programma moeilijker te verkopen, dus als alles in de doofpot gaat heeft 10 een betere onderhandelingspositie.
Ahhh okquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef linda25 het volgende:
[..]
Het is al wel verkocht aan de VS
Verkocht aan buitenland
De Gouden Kooi van productiebedrijf Talpa Media is op 2 februari 2007 doorverkocht aan de Amerikaanse zender ABC. Het is nog niet bekend of ABC ook daadwerkelijk De Gouden Kooi gaat uitzenden.
Dat zie ik toch anders. Er zijn wat speelse tikjes uitgedeeld en er is veel geduwd en getrokken. Allemaal veel minder dan deze twee trappen van Natasia. Zo zie ik het tenminste.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:06 schreef Elounda het volgende:
[..]
Scan ik ben het helemaal met je eens hoor.
Maar dan mogen ze er allemaal wel uit, want sinds het trapje van Nena is iedereen wel eens in een handgemeen met iedereen terecht gekomen, en is duwen, schoppen en slaan heel gewoon geworden.
Ze zitten er allemaal nog in, dus Tasia blijft ook gewoon zitten waar ze zit.
Fuck Tien
Daar hadden JohnDope en ik het vanmorgen al over, dat wordt weer een gezellig programma volgens het RTL 4 familie-format.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoor gaat dus weer de saaie kant op
Ja, ja, dat klopt. Dit waren duidelijk twee trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Er zijn wat speelse tikjes uitgedeeld en er is veel geduwd en getrokken. Allemaal veel minder dan deze twee trappen van Natasia. Zo zie ik het tenminste.
Ze moest het een paar weken rustig aandoen ivm haar borsten, maar vandaag heeft ze laten zien weer terug te zijn. Na 6 weken mocht ze weer los gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een misverstand. Ze voegt al tijden niets meer toe. Als Natasia er niet is valt dat niet eens op.
D'r witte, veels te strakke broek, is anders nog smetteloos wit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef 2live het volgende:
als Natas het heeft over het gras slingeren, bedoelt ze dan wat op de filmpjes [ niet] te zien is?
Bron 10?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef sander89 het volgende:
BREAKING NEWS, ze verzwijgen het toch niet 100%
Natasia gaat nog even verhaal halen bij Jaap. Je moet een vrouw gewoon niet bedreigen. Je gebruikt je lengte en je gewicht en dat is je wapen, steekt ze van wal. Mijn wapen is mijn mond, en dat ik je de tyfus schop als je mij bedreigt. Moet ik dat pikken? Jij bent een man, groter en zwaarder, legt ze uit. Jaap begrijpt er allemaal weinig van. Misschien zit ik fout mijn wapen is: kom niet aan me want ik maak je af, buldert de diva verder. Dus dat. Dan weet je waarom ik gereageerd heb zoals ik deed. Jaap denkt van haar af te zijn, maar hij heeft het mis. Je bent gewoon een domme sukkel. Ik ben een sterke speler, en jij bent een domme sukkel. Ik loop voor niemand weg. En jij bent dom. Jij gaat trouwen! Dat ga je niet redden, Jaap! Morgen drink ik f*cking zes tequila op je! Jaap is niet onder de indruk van het betoog. Voor zichzelf herhaalt hij de tirade van Natasia en schiet in de lach.
Jammer van die laatste zin, die haalt de lading er weer vanaf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef sander89 het volgende:
BREAKING NEWS, ze verzwijgen het toch niet 100%
Natasia gaat nog even verhaal halen bij Jaap. Je moet een vrouw gewoon niet bedreigen. Je gebruikt je lengte en je gewicht en dat is je wapen, steekt ze van wal. Mijn wapen is mijn mond, en dat ik je de tyfus schop als je mij bedreigt. Moet ik dat pikken? Jij bent een man, groter en zwaarder, legt ze uit. Jaap begrijpt er allemaal weinig van. Misschien zit ik fout mijn wapen is: kom niet aan me want ik maak je af, buldert de diva verder. Dus dat. Dan weet je waarom ik gereageerd heb zoals ik deed. Jaap denkt van haar af te zijn, maar hij heeft het mis. Je bent gewoon een domme sukkel. Ik ben een sterke speler, en jij bent een domme sukkel. Ik loop voor niemand weg. En jij bent dom. Jij gaat trouwen! Dat ga je niet redden, Jaap! Morgen drink ik f*cking zes tequila op je! Jaap is niet onder de indruk van het betoog. Voor zichzelf herhaalt hij de tirade van Natasia en schiet in de lach.
dus dat is gewoon niet gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D'r witte, veels te strakke broek, is anders nog smetteloos wit.
Dat vind ik echt onzin....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het Lieke was geweest, kreeg ze een exit, maar Natas heeft een extra waarde voor het programma, omdat ze zwart is én de diva in het huis.
Zonder haar wordt het programma moeilijker te verkopen, dus als alles in de doofpot gaat heeft 10 een betere onderhandelingspositie.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
Ik ben geen specifieke kontenman, maar die van Lieke is een ultiem kunstwerk, een gave gods.
amanda en lieke gaan vanaaf naar 538quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef eeff het volgende:
Waar gaan Huub en Lieke heen vanavond?
thxquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef lorence1 het volgende:
[..]
amanda en lieke gaan vanaaf naar 538
Ik snap het ook niet helemaal watvoor toegevoegde waarde ze heeftquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin....
Iedereen heeft de pest aan haar.
Ze voegt niks meer toe.
Ze loopt te zeuren.
Het kost nog geld ook, en waarvoor ? ( drie weken een revaliderende vette pens op bed trekt mij niet zio iig) ( krijg je dat ze weken haar buik en ballen in gaat lopen vetten voor de cams )
De geloofwaardigheid van DGK-REDACTIE staat op het spel.
Die kids hebben hun moeder nodig.
Ik denk dat het het beste is wat DGK kan overkomen, dat Nasty vanavond huilend de poort uit LOOPT.......![]()
![]()
Denk ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin....
Iedereen heeft de pest aan haar.
Ze voegt niks meer toe.
Ze loopt te zeuren.
Het kost nog geld ook, en waarvoor ? ( drie weken een revaliderende vette pens op bed trekt mij niet zo iig) ( krijg je dat ze weken haar buik en ballen in gaat lopen vetten voor de cams )
De geloofwaardigheid van DGK-REDACTIE staat op het spel.
Die kids hebben hun moeder nodig.
Ik denk dat het het beste is wat DGK kan overkomen, dat Nasty vanavond huilend de poort uit LOOPT.......![]()
![]()
Asjebieft jonguh!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
amanda is zo dom nog niet
Lees dat even terug en zeg het dan nog eens..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lees dat even terug en zeg het dan nog eens..
Dat kind is zo dom als het achterend van een varken
Wat niet wil zeggen dat ze geen discussie kan voeren....
Amanda is heel erg dom. Ze verafschuwd Huub z'n houding naar vrouwen maar ze vindt 't daarintegen heerlijk om zich te laten slaan en bespugen door d'r eigen vriendje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
Ze trapt iiig niet in die lulkoek van huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
For Sale!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb steeds de indruk dat Natasia met haar tieten buiten haar truitje loopt.....moet dat ?![]()
Maar die van LLLocoyote is nog veel erger.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef linda25 het volgende:
[..]
Ze trapt iiig niet in die lulkoek van huub![]()
Hij staat met zijn handen in zijn haarquote:
Ja, je bent diva of je bent het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb steeds de indruk dat Natasia met haar tieten buiten haar truitje loopt.....moet dat ?![]()
Idd, Amanda is recht door zee en heeft Huub lik op stuk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda is misschien dom maar ze heeft toch gewoon gelijk? Huub is toch ook gewoon hypokriet , met z'n kankerhoer dit kankerhoer dat.
PVGG (Praatjes Vullen Geen Gaatjes)quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef riri het volgende:
Mr Wehkamp...mooie naam voor Dennis
Amanda ook 2 ton boete ?! Ik heb nogal wat gemist als ik het zo hoor....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef riri het volgende:
Amanda is er goed in...iemand anders iets verwijten wat ze zelf doet...
Is mevrouw vergeten waarom ze zelf een boete heeft gekregen van ¤200.000?
Doe es onderbouwe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is heel erg dom. Ze verafschuwd Huub z'n houding naar vrouwen maar ze vindt 't daarintegen heerlijk om zich te laten slaan en bespugen door d'r eigen vriendje.
Een Amanda-fan zegt tegen iemand: "Doe es onderbouwe"quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Doe es onderbouwe.
Is gewoon niet waar.
Het is een hele tijd een issue tussen Brian en Amanda geweest.
Een MOFO-bijlmer sletje die zich met jong heeft laten schoppen door een crimineel sujetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, je bent diva of je bent het niet.![]()
Dat diva gedoe is haar ook alleen maar allemaal aangepraat en opgelegd, want zo'n diva vind ik het niet, het is gewoon een ordinair kreng. De sla-bek uit Almere is een beter benaming.
quote:
Amanda heeft helemaal gelijk wat betreft huub...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is heel erg dom. Ze verafschuwd Huub z'n houding naar vrouwen maar ze vindt 't daarintegen heerlijk om zich te laten slaan en bespugen door d'r eigen vriendje.
Doe es onderbouwe dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een Amanda-fan zegt tegen iemand: "Doe es onderbouwe"![]()
Klopt. De duwtjes van Jaap, die Natasia nu beschrijft als 'door de hele tuin geslingerd' stelden niks voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
Jaap was met Lieke veel erger dat wat die vanmiddag tegen Natas deed.
Had ze het over Wilgo of Felter?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Meganog het volgende:
Nou Tas weer janken.
Boehoehoehoe.....quote:
Ik kan ook niet even wat anders doen of er voltrekt zich alweer een complete Dallas of Dynastyquote:
En dat weet hij van zichzelf. Jammer dan de andere niet is nadenken, maar dat zal wel te hoog gegrepen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal gelijk wat betreft huub...
En daarom liep hij ook snel weg toen Amanda over hem begon...hij weet dat het zo is
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alvast het afscheid? Zou natasia het al weten?![]()
Waarom vind ik dat moeilijk om te gelovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:25 schreef Gigageil het volgende:
EN TOCH vermoed ik dat Natasia er op zinspeelt om eruit gezet te worden......ze wil haar kids achterna naar SU . Ze had het toch helemaal gehad met DGK, zei ze van de week....![]()
Amanda laat zich slaan en bespugen door de vriendje en zou haar kritiek dus beter eerst op hem kunnen richten. Daarom vind ik Amanda erg dom en hypocriet.quote:
Alleen al het risico dat ze nam om Jaap in zijn noten te trappen, als dat al niet de bedoeling was.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef rooie3 het volgende:
Hup Natas eruit.
Nena deed het veel minder hard.
Die vergelijking geeft DGK teveel eerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook niet even wat anders doen of er voltrekt zich alweer een complete Dallas of Dynasty![]()
Toch mooi dat je altijd Huub de schuld kan geven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig is het allemaal weer Huub zijn schuld![]()
ja en daar had BAN zoveel schik om!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
Jaap was met Lieke veel erger dat wat die vanmiddag tegen Natas deed.
nee anders had ze het wel gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alvast het afscheid? Zou natasia het al weten?![]()
Ben je naief ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat moeilijk om te geloven
Natasia gedraagt zich anders wel als zo'n wandelend cliche van een 'diva' uit zo'n serie. Fake dramatiekquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die vergelijking geeft DGK teveel eer![]()
En nu is het ongelooflijk dat Jaap een vrouw bedreigt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en daar had BAN zoveel schik om!
Leg dan maar geen dure fles erinquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef FdW het volgende:
Ik leg even een fles champagne in de koeler, want je weet maar nooit.![]()
Is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda laat zich slaan en bespugen door de vriendje en zou haar kritiek dus beter eerst op hem kunnen richten. Daarom vind ik Amanda erg dom en hypocriet.
Dat is toch gewoon in de lijn van 'ik vind het niet eerlijk als iemand door meer mensen tegelijk getagged wordt' (in het begin mbt Jaap) en dan vervolgens met z'n vieren Lieke taggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en daar had BAN zoveel schik om!
Jij denkt echt dat N het zat is? Weer terug naar haar kinderen.. ze moeten opvoeden enzo? Denk dat ze nog wel even blijftquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef patist het volgende:
*schakelt in.... natas exit?
En jij hebt last van een Amandadoctrinequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Je kunt de hele boel wel bij elkaar fantaseren om het te passen in de Sint Huubdoctrine, maar dit is gewoon niet waar.
Het is ook nog steeds een teer onderwerp tussen Brian en Amanda.
Maar dit terzijde.
Amanda zag het weer vlijmnscherp.
Huub is de meest agressieve persoon in de villa en ze zette hem knalhard op zijn plaats.
Zoals gewoonlijk droop Huub weer scheldend af. Hij heeft namelijk heel veel respect voor vrouwen.
No problem.......6 golfplaten en een lading sloophout en je hebt een echt oud-Surinaams stulpje....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft helemaal geen thuis!!!!
Dat zou kunnen. Slechts een klein deel van de hoerenlopers zal DGK volgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
N ik stond helemaal te shaken ik voelde me zo bedreigd (werkt bij de beveiligiing HAHAHAHAHAH)
Die kan het aan de deur staan verder wel vergeten. Ze kan nog wel de hoer spelen![]()
Spugen en slaan/duwen is niet waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Je kunt de hele boel wel bij elkaar fantaseren om het te passen in de Sint Huubdoctrine, maar dit is gewoon niet waar.
Lul niet. Brian is daar niet eerlijk in. En Amanda wil hem niet kwijt, en laat het dus maar zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
Huub is de meest agressieve persoon in de villa en ze zette hem knalhard op zijn plaats.
Zoals gewoonlijk droop Huub weer scheldend af. Hij heeft namelijk heel veel respect voor vrouwen.
Ja, waarschijnlijk wel.......Wishfull thinking he....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat N het zat is? Weer terug naar haar kinderen.. ze moeten opvoeden enzo? Denk dat ze nog wel even blijft
Tuurlijk kunnen ze daar wel onderuit, ze veranderen daar de regels ter plekke. Echt, pas als er zwaargewonden vallen dan gaat er iemand uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ik denk dat ze er niet onderuit kunnen.
Als ze mag blijven dan is keihard schoppen dus toegstaan. En is dus verdere escalatie van het geweld een feit.
dat valt dan wel onder duwen of trekkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef burtbeej het volgende:
Die Amanda, serieus? Hoe dom zijn de lui waar ze in de buitenwereld mee om is gegaan? Als ik zo'n dom wijf meer dan 5 minuten in me buurt zou hebben zou ze geschept worden door de eerst volgende auto..
Daar doe ik wel aan meequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel.......Wishfull thinking he....![]()
Als Amanda over dat slaan en spugen begon raakte Brian elke keer geirriteerd, ging zijn kinderstemmetje opzetten en werd het ruzie. Tot Amanda weer op haar knietjes vergiffenis mocht gaan vragen omdat ze teveel drinkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
Brian is nog een tandje erger dan Huub, waarom wordt ie anders volgestopt met pilletjes en wordt ie elke keer naar achter gehaald als er ruzie is? Ik vind Huub en Brian beide te agressief. Maar hoe Amanda het bewoord is gewoon diep triest en naief. Ze is gewoon naief, en gebrainwashed, of gebrianwashed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
Precies. Je ziet gewoon dat boetes en regels niet helpen. Het geweld is (mede dankzij Dennis) de laatste week nog weer erger geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze die hele toko wel sluiten... Ik merk gewoon aan mezelf dat het steeds meer agressie in mij oproept.
Ik snap die redactie ook niet. Fysiek geweld is exit. Rot op met je boetes en kinderachtige regels. Fysiek geweld is EXIT.
Idd hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze die hele toko wel sluiten... Ik merk gewoon aan mezelf dat het steeds meer agressie in mij oproept.
Ik snap die redactie ook niet. Fysiek geweld is exit. Rot op met je boetes en kinderachtige regels. Fysiek geweld is EXIT.
Wat ik wel mooi vond was dat Brian een brief van zijn moeder kreeg en afstand moest doen van Amanda. Dit deed hij ook, maar kwam er al snel achter dat Amanda Mitch heel leuk vond. Mitch was er 1x geweest toen. Brian werd meteen jaloers en papte meteen weer aan met Amanda en de volgende dag hadden ze weer een relatie. Dat Amanda dit niet doorhad vond ik heel erg dom van haar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
*zet chipjes en de glazen vast klaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef FdW het volgende:
Ik leg even een fles champagne in de koeler, want je weet maar nooit.![]()
Een foto van borsten die gesoept zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef Lobasca het volgende:
Liet Huub nu de schop aan Natasia zien op de pc?
Hoop nu welquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef eeff het volgende:
[..]
Waarom lukken je caps nog steeds niet???
Kaviaar, en ik nodig Noekje uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*zet chipjes en de glazen vast klaar
Jaap is volgens mij bang voor brain en Jaap is nu "dekking" aan het zoeken bij BAD.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
Cossen teruggelezen, ik begrijp werkelijk niets van Jaap die Brian te vriend wil houden en voor Lieke stemt op de stoel. Waarom ineens weer zo close met hemEen zaterdag zou hij nog een log schrijven waarin hij Brian zou aanpakken vanwege het noemen van Cora's adres.
Natasia gaat natuurlijk niet naar huis. Boze buurvrouw en haar favoriet laten haar echt niet gaan.
jij gelooft zeker ook in de sprookjes 'van natasja' en huivert als het even spannend wordtquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
Jaap heeft waarschijnlijk maar 1 doel vanwege tijdgebrek.... zo snel mogelijk het een koppeltje uitelkaar spelen. Huub en Lieke zijn samen zeer sterk. De rest is allemaal peanuts en Jaap weet waarschijnlijk al hoe hij die andere zo weg heeft. Jaap is Huub's grootste vijand. Toch vond ik Jaap gisteren de grootste loser.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
Cossen teruggelezen, ik begrijp werkelijk niets van Jaap die Brian te vriend wil houden en voor Lieke stemt op de stoel. Waarom ineens weer zo close met hemEen zaterdag zou hij nog een log schrijven waarin hij Brian zou aanpakken vanwege het noemen van Cora's adres.
Natasia gaat natuurlijk niet naar huis. Boze buurvrouw en haar favoriet laten haar echt niet gaan.
Siliconenzakken bedoel je?quote:
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Brain haar niet gespuugd en geslagen heeft? Ik mag hopen dat je gewoon wat zit te trollenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Omdat 't vanavond 'Dag Natasia' isquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Natasia is een beetje onrustig, ze kan niet rustig zitten lezen.
Hoe zou dat nou komen![]()
![]()
pppfffff lijkt me duidelijk dus die is nog niet wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef 2live het volgende:
natas; ik mis je heel erg, maar ik weet dat we elkaar snel weer zien.....mama vraagt een stemming aan voor puntjes dan kan je komen.
heb je lekker bij wilgo in bed geslapen....
Ik Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
Toch vond ik Jaap gisteren de grootste loser.
Dat is dus duidelijk,quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef 2live het volgende:
tant Joan maak je niet teveel zorgen om mij hoor, het gaat goed.
Nuh, ze heeft nog niet te horen gekregen of ze wel of niet naar huis moet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef burtbeej het volgende:
Ze zei net van, ik weet het antwoord al, en nu begint ze over punten sparen voor uitnodigen.
Niet naar huis dus.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:52 schreef Gigageil het volgende:
Kindjes ogen dicht ! Er is een enge vrouw met blote tieten op TV.....![]()
Mwah, nadat trap{je} van Nena vond ik Brian veel zieliger.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef blomst het volgende:
nu wel het filmje met geluid en wat zielig dat jaap steeds om de beveiliging roept.
Ja, Brian deed ook zielig, maar Jaap niet minder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Mwah, nadat trap{je} van Nena vond ik Brian veel zieliger.
snackbar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef Gigageil het volgende:
Mute ! ! .....kan ik mooi ff boodschappen doen....![]()
je kan zien dat natasja een codicil heeft... die borsten zien er zo goed uitquote:
nee, ik heb al een boel van hem gezien maar op humor heb ik hem ook nog niet kunnen betrappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef akveor het volgende:
Ik trek die Dennis echt niet... die gast heeft nog geen enkel leuk gesprek gevoerd... Heeft totaal geen humor.... Lift een beetje mee op Jaap. Ik hoop dat de redactie gauw tot inkeer komt en die gast naar huis trapt.
VeT LEkkEr OuWe, JwTquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef akveor het volgende:
Ik trek die Dennis echt niet... die gast heeft nog geen enkel leuk gesprek gevoerd... Heeft totaal geen humor.... Lift een beetje mee op Jaap. Ik hoop dat de redactie gauw tot inkeer komt en die gast naar huis trapt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Prospera het volgende:
Tegen Yairo: bidden dat mama gauw weer thuis komt.
Ik bid meequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Prospera het volgende:
we bidden allemaal meequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Prospera het volgende:
nee maar ze krijgen vanavond wel post van de febo dus wie weet ik doe ook nog even een schietgebedjequote:
hij heeft airmiles gekregen van 'achter'quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:06 schreef CocaColaLight het volgende:
wtf brain is echt compleet van de wereld....
Hoe vaak het ook voorkomt.. het blijft me verrassen dat ze het weer zo in de doofpot stoppen..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:12 schreef Kinga het volgende:
-knip-
Holy shit, geen woord over de karate schop van Natasia... wel dat Jaap een schopje verkocht tegen de stoel![]()
![]()
Pardon?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:13 schreef Nadja2 het volgende:
Wanneer draait Jamie van Di-rect? Zou nu moeten draaien....
Als dat geen exit is, weet ik het ook niet meer, dat was echt een Nena-trap. Of gaan ze pas mensen de villa uitgooien als er doden vallen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe vaak het ook voorkomt.. het blijft me verrassen dat ze het weer zo in de doofpot stoppen..
Iets in die richting jaquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als dat geen exit is, weet ik het ook niet meer, dat was echt een Nena-trap. Of gaan ze pas mensen de villa uitgooien als er doden vallen?
Volgens mij had je dan net zo goed een 5 gangen menu kunnen eten. Ik geloof er niet in.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee Iglo-maaltijdje maar vandaag.....ik wil geen seconde van de eventuele exit missen...![]()
Als het goed is, is de verantwoordelijkheid voor DGK nu bij RTL......nu maar hopen dat die zich willen distanciëren van zoveel geweld......quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
Als dat geen exit is, weet ik het ook niet meer, dat was echt een Nena-trap. Of gaan ze pas mensen de villa uitgooien als er doden vallen?
Kan dat in de magnetron ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:17 schreef Ning het volgende:
[..]
Volgens mij had je dan net zo goed een 5 gangen menu kunnen eten. Ik geloof er niet in.
Je loopt op de feiten vooruit. Voorlopig is alles nog TIENquote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als het goed is, is de verantwoordelijkheid voor DGK nu bij RTL......nu maar hopen dat die zich willen distanciëren van zoveel geweld......
![]()
WTF, ZE VERDRAAIEN DE HELE ZOOI WEER, STELLETJE A-SOOS, IK ERGER ME KAPOT AAN HET VERDRAAIEN VAN FEITEN EN ALTIJD IN HET VOORDEEL VAN DE MEEST TRIESTE FIGUREN IN DE KOOI ,quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:12 schreef Kinga het volgende:
16:46-Diva bjit van zich af!
Diva bjit van zich af!Ook vandaag lopen de gemoederen weer hoog op in de Villa. Meestal zijn het dan de bekende relschoppers die dan weer van zich doen spreken, maar nu is het Natasia die zichzelf verliest… Buiten krijgen Jaap en Natasia het aan de stok. De Briellenaar had een schop gegeven tegen haar stoel en dat viel behoorlijk verkeerd… Natasia loopt hem achterna. “Wat doe je nou?”, vraagt Jaap als Natasia begint de duwen. “Wat doe je?”, blijft hij vragen. Natasia duwt door en blijft gillen: “Kijk hoe f*cking groot je bent!” Jaap doet alsof hij bang is en roept om beveiliging. “Tas trekt het niet meer”, zegt Brian tegen Amanda. Beiden pakken aan het eind de telefoon en zijn van mening dat de ander te ver is gegaan. Lieke troost de diva en Jaap trekt zich terug in het kantoor. “K*twijf!”, zegt Jaap in zichzelf.
Natasia houdt zich eerst groot. Ze ruimt snel wat op en laat zich niet kennen. Bij Tilly in de kapsalon laat ze echter haar tranen stromen. Ze laat zich helemaal gaan en wordt getroost door de nagelstyliste.
Minutenlang omarmen de twee elkaar. Bijna hyperventilerend snikt Natasia door. “Ik zag ‘m op mij af komen…” Kort daarna gaat Tilly verder met de nagels van Natasia. Zwijgend zitten de twee tegenover elkaar. Ja terror-Tasia, dat is even schrikken…
Bron: tien.tv
Holy shit, geen woord over de karate schop van Natasia... wel dat Jaap een schopje verkocht tegen de stoel![]()
![]()
Vergeet niet dat Sjon commissaris is en voor 26,3% aandeelhouder bij RTL Nederland.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Als het goed is, is de verantwoordelijkheid voor DGK nu bij RTL......nu maar hopen dat die zich willen distanciëren van zoveel geweld......
![]()
Who the fuck is Jamie nou weer ? Ik feest veel, maar DJ Jamie ken ik niet....quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Nadja2 het volgende:
Jamie in De Gouden Kooi Wo. 27-06-2007 10.58
Vanavond draait Jamie in De Gouden Kooi. Dit programma wordt uitgezonden op 10 en kan ook live via internet worden bekeken. Hier zijn alleen wel kosten aan verbonden. Of Jamie's DJ optreden ook wordt uitgezonden is bij ons niet bekend!
Bron: http://www.di-rect-fansite.nl/home.html
Een Nena trap???? Jaap werd gewoon tegen de grond getrapt. Daar was bij de trap van Nena absluut geen sprake van. Die was vele malen heftiger dan dat Nena trapje. Daarbij komt nog dat ze het twee of drie keer deed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Kinga het volgende:
[..]
ow, vet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:16 schreef Nadja2 het volgende:
Jamie in De Gouden Kooi Wo. 27-06-2007 10.58
Vanavond draait Jamie in De Gouden Kooi. Dit programma wordt uitgezonden op 10 en kan ook live via internet worden bekeken. Hier zijn alleen wel kosten aan verbonden. Of Jamie's DJ optreden ook wordt uitgezonden is bij ons niet bekend!
Bron: http://www.di-rect-fansite.nl/home.html
We kunnen ook een massale hongerstaking overwegen tot dat etterwijf weg is.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:15 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee Iglo-maaltijdje maar vandaag.....ik wil geen seconde van de eventuele exit missen...![]()
Ok....dan mag ze twee uurtjes langer blijven...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Vergeet niet dat Sjon commissaris is en voor 26,3% aandeelhouder bij RTL Nederland.
Nouuuu, ik heb het filmpje gezien. Was weer een knap staaltje acteerwerk van Jaap... Maar het klopt wel wat je zegt, ze deed het meerdere malen...quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een Nena trap???? Jaap werd gewoon tegen de grond getrapt. Daar was bij de trap van Nena absluut geen sprake van. Die was vele malen heftiger dan dat Nena trapje. Daarbij komt nog dat ze het twee of drie keer deed.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:22 schreef FdW het volgende:
[..]
We kunnen ook een massale hongerstaking overwegen tot dat etterwijf weg is.
Jamie is de drummer van Di-rect, en draait ook af en toe..quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Who the fuck is Jamie nou weer ? Ik feest veel, maar DJ Jamie ken ik niet....![]()
Dat hij tegen de vlakte ging was volgens mij geen toneelspel. Wel wat hij later allemaal deed zoals het roepen om beveiliging enzo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:23 schreef Kinga het volgende:
[..]
Nouuuu, ik heb het filmpje gezien. Was weer een knap staaltje acteerwerk van Jaap... Maar het klopt wel wat je zegt, ze deed het meerdere malen...
Natasia als een tweede Ed: "Ik ga niet".quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:24 schreef waxmask het volgende:
150 cp op dat Natas niet gaat...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |