Hoop nu welquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:38 schreef eeff het volgende:
[..]
Waarom lukken je caps nog steeds niet???
Kaviaar, en ik nodig Noekje uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:43 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
*zet chipjes en de glazen vast klaar
Jaap is volgens mij bang voor brain en Jaap is nu "dekking" aan het zoeken bij BAD.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
Cossen teruggelezen, ik begrijp werkelijk niets van Jaap die Brian te vriend wil houden en voor Lieke stemt op de stoel. Waarom ineens weer zo close met hemEen zaterdag zou hij nog een log schrijven waarin hij Brian zou aanpakken vanwege het noemen van Cora's adres.
Natasia gaat natuurlijk niet naar huis. Boze buurvrouw en haar favoriet laten haar echt niet gaan.
jij gelooft zeker ook in de sprookjes 'van natasja' en huivert als het even spannend wordtquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Je kunt de hele boel wel bij elkaar fantaseren om het te passen in de Sint Huubdoctrine, maar dit is gewoon niet waar.
Het is ook nog steeds een teer onderwerp tussen Brian en Amanda.
Maar dit terzijde.
Amanda zag het weer vlijmnscherp.
Huub is de meest agressieve persoon in de villa en ze zette hem knalhard op zijn plaats.
Zoals gewoonlijk droop Huub weer scheldend af. Hij heeft namelijk heel veel respect voor vrouwen.
Jaap heeft waarschijnlijk maar 1 doel vanwege tijdgebrek.... zo snel mogelijk het een koppeltje uitelkaar spelen. Huub en Lieke zijn samen zeer sterk. De rest is allemaal peanuts en Jaap weet waarschijnlijk al hoe hij die andere zo weg heeft. Jaap is Huub's grootste vijand. Toch vond ik Jaap gisteren de grootste loser.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:42 schreef schatje het volgende:
Cossen teruggelezen, ik begrijp werkelijk niets van Jaap die Brian te vriend wil houden en voor Lieke stemt op de stoel. Waarom ineens weer zo close met hemEen zaterdag zou hij nog een log schrijven waarin hij Brian zou aanpakken vanwege het noemen van Cora's adres.
Natasia gaat natuurlijk niet naar huis. Boze buurvrouw en haar favoriet laten haar echt niet gaan.
Siliconenzakken bedoel je?quote:
Dus jij durft met droge ogen te beweren dat Brain haar niet gespuugd en geslagen heeft? Ik mag hopen dat je gewoon wat zit te trollenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Je kunt de hele boel wel bij elkaar fantaseren om het te passen in de Sint Huubdoctrine, maar dit is gewoon niet waar.
Het is ook nog steeds een teer onderwerp tussen Brian en Amanda.
Omdat 't vanavond 'Dag Natasia' isquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef CocaColaLight het volgende:
Natasia is een beetje onrustig, ze kan niet rustig zitten lezen.
Hoe zou dat nou komen![]()
![]()
pppfffff lijkt me duidelijk dus die is nog niet wegquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:50 schreef 2live het volgende:
natas; ik mis je heel erg, maar ik weet dat we elkaar snel weer zien.....mama vraagt een stemming aan voor puntjes dan kan je komen.
heb je lekker bij wilgo in bed geslapen....
Ik Dennis.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef akveor het volgende:
Toch vond ik Jaap gisteren de grootste loser.
Dat is dus duidelijk,quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef 2live het volgende:
tant Joan maak je niet teveel zorgen om mij hoor, het gaat goed.
Nuh, ze heeft nog niet te horen gekregen of ze wel of niet naar huis moet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:51 schreef burtbeej het volgende:
Ze zei net van, ik weet het antwoord al, en nu begint ze over punten sparen voor uitnodigen.
Niet naar huis dus.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:52 schreef Gigageil het volgende:
Kindjes ogen dicht ! Er is een enge vrouw met blote tieten op TV.....![]()
Mwah, nadat trap{je} van Nena vond ik Brian veel zieliger.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:48 schreef blomst het volgende:
nu wel het filmje met geluid en wat zielig dat jaap steeds om de beveiliging roept.
Ja, Brian deed ook zielig, maar Jaap niet minder.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:55 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Mwah, nadat trap{je} van Nena vond ik Brian veel zieliger.
snackbar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:56 schreef Gigageil het volgende:
Mute ! ! .....kan ik mooi ff boodschappen doen....![]()
je kan zien dat natasja een codicil heeft... die borsten zien er zo goed uitquote:
nee, ik heb al een boel van hem gezien maar op humor heb ik hem ook nog niet kunnen betrappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef akveor het volgende:
Ik trek die Dennis echt niet... die gast heeft nog geen enkel leuk gesprek gevoerd... Heeft totaal geen humor.... Lift een beetje mee op Jaap. Ik hoop dat de redactie gauw tot inkeer komt en die gast naar huis trapt.
VeT LEkkEr OuWe, JwTquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:59 schreef akveor het volgende:
Ik trek die Dennis echt niet... die gast heeft nog geen enkel leuk gesprek gevoerd... Heeft totaal geen humor.... Lift een beetje mee op Jaap. Ik hoop dat de redactie gauw tot inkeer komt en die gast naar huis trapt.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Prospera het volgende:
Tegen Yairo: bidden dat mama gauw weer thuis komt.
Ik bid meequote:Op woensdag 27 juni 2007 19:03 schreef Prospera het volgende:
Tegen Yairo: bidden dat mama gauw weer thuis komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |