Alleen al het risico dat ze nam om Jaap in zijn noten te trappen, als dat al niet de bedoeling was.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef rooie3 het volgende:
Hup Natas eruit.
Nena deed het veel minder hard.
Die vergelijking geeft DGK teveel eerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook niet even wat anders doen of er voltrekt zich alweer een complete Dallas of Dynasty![]()
Toch mooi dat je altijd Huub de schuld kan geven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig is het allemaal weer Huub zijn schuld![]()
ja en daar had BAN zoveel schik om!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
Jaap was met Lieke veel erger dat wat die vanmiddag tegen Natas deed.
nee anders had ze het wel gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alvast het afscheid? Zou natasia het al weten?![]()
Ben je naief ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat moeilijk om te geloven
Natasia gedraagt zich anders wel als zo'n wandelend cliche van een 'diva' uit zo'n serie. Fake dramatiekquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die vergelijking geeft DGK teveel eer![]()
En nu is het ongelooflijk dat Jaap een vrouw bedreigt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en daar had BAN zoveel schik om!
Leg dan maar geen dure fles erinquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef FdW het volgende:
Ik leg even een fles champagne in de koeler, want je weet maar nooit.![]()
Is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda laat zich slaan en bespugen door de vriendje en zou haar kritiek dus beter eerst op hem kunnen richten. Daarom vind ik Amanda erg dom en hypocriet.
Dat is toch gewoon in de lijn van 'ik vind het niet eerlijk als iemand door meer mensen tegelijk getagged wordt' (in het begin mbt Jaap) en dan vervolgens met z'n vieren Lieke taggen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en daar had BAN zoveel schik om!
Jij denkt echt dat N het zat is? Weer terug naar haar kinderen.. ze moeten opvoeden enzo? Denk dat ze nog wel even blijftquote:
Nog niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef patist het volgende:
*schakelt in.... natas exit?
En jij hebt last van een Amandadoctrinequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Je kunt de hele boel wel bij elkaar fantaseren om het te passen in de Sint Huubdoctrine, maar dit is gewoon niet waar.
Het is ook nog steeds een teer onderwerp tussen Brian en Amanda.
Maar dit terzijde.
Amanda zag het weer vlijmnscherp.
Huub is de meest agressieve persoon in de villa en ze zette hem knalhard op zijn plaats.
Zoals gewoonlijk droop Huub weer scheldend af. Hij heeft namelijk heel veel respect voor vrouwen.
No problem.......6 golfplaten en een lading sloophout en je hebt een echt oud-Surinaams stulpje....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:28 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft helemaal geen thuis!!!!
Dat zou kunnen. Slechts een klein deel van de hoerenlopers zal DGK volgen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef ericahysterica het volgende:
N ik stond helemaal te shaken ik voelde me zo bedreigd (werkt bij de beveiligiing HAHAHAHAHAH)
Die kan het aan de deur staan verder wel vergeten. Ze kan nog wel de hoer spelen![]()
Spugen en slaan/duwen is niet waar?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Je kunt de hele boel wel bij elkaar fantaseren om het te passen in de Sint Huubdoctrine, maar dit is gewoon niet waar.
Lul niet. Brian is daar niet eerlijk in. En Amanda wil hem niet kwijt, en laat het dus maar zo.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
Huub is de meest agressieve persoon in de villa en ze zette hem knalhard op zijn plaats.
Zoals gewoonlijk droop Huub weer scheldend af. Hij heeft namelijk heel veel respect voor vrouwen.
Ja, waarschijnlijk wel.......Wishfull thinking he....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:30 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij denkt echt dat N het zat is? Weer terug naar haar kinderen.. ze moeten opvoeden enzo? Denk dat ze nog wel even blijft
Tuurlijk kunnen ze daar wel onderuit, ze veranderen daar de regels ter plekke. Echt, pas als er zwaargewonden vallen dan gaat er iemand uit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:30 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nog niet.
Maar ik denk dat ze er niet onderuit kunnen.
Als ze mag blijven dan is keihard schoppen dus toegstaan. En is dus verdere escalatie van het geweld een feit.
dat valt dan wel onder duwen of trekkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef burtbeej het volgende:
Die Amanda, serieus? Hoe dom zijn de lui waar ze in de buitenwereld mee om is gegaan? Als ik zo'n dom wijf meer dan 5 minuten in me buurt zou hebben zou ze geschept worden door de eerst volgende auto..
Daar doe ik wel aan meequote:Op woensdag 27 juni 2007 18:32 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel.......Wishfull thinking he....![]()
Als Amanda over dat slaan en spugen begon raakte Brian elke keer geirriteerd, ging zijn kinderstemmetje opzetten en werd het ruzie. Tot Amanda weer op haar knietjes vergiffenis mocht gaan vragen omdat ze teveel drinkt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
Brian is nog een tandje erger dan Huub, waarom wordt ie anders volgestopt met pilletjes en wordt ie elke keer naar achter gehaald als er ruzie is? Ik vind Huub en Brian beide te agressief. Maar hoe Amanda het bewoord is gewoon diep triest en naief. Ze is gewoon naief, en gebrainwashed, of gebrianwashed.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
Precies. Je ziet gewoon dat boetes en regels niet helpen. Het geweld is (mede dankzij Dennis) de laatste week nog weer erger geworden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze die hele toko wel sluiten... Ik merk gewoon aan mezelf dat het steeds meer agressie in mij oproept.
Ik snap die redactie ook niet. Fysiek geweld is exit. Rot op met je boetes en kinderachtige regels. Fysiek geweld is EXIT.
Idd hier ben ik het volkomen mee eens.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:34 schreef akveor het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze die hele toko wel sluiten... Ik merk gewoon aan mezelf dat het steeds meer agressie in mij oproept.
Ik snap die redactie ook niet. Fysiek geweld is exit. Rot op met je boetes en kinderachtige regels. Fysiek geweld is EXIT.
Wat ik wel mooi vond was dat Brian een brief van zijn moeder kreeg en afstand moest doen van Amanda. Dit deed hij ook, maar kwam er al snel achter dat Amanda Mitch heel leuk vond. Mitch was er 1x geweest toen. Brian werd meteen jaloers en papte meteen weer aan met Amanda en de volgende dag hadden ze weer een relatie. Dat Amanda dit niet doorhad vond ik heel erg dom van haar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:29 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Is gewoon niet waar.
Maar dit terzijde.
*zet chipjes en de glazen vast klaarquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef FdW het volgende:
Ik leg even een fles champagne in de koeler, want je weet maar nooit.![]()
Een foto van borsten die gesoept zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:40 schreef Lobasca het volgende:
Liet Huub nu de schop aan Natasia zien op de pc?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |