Boehoehoehoe.....quote:
Ik kan ook niet even wat anders doen of er voltrekt zich alweer een complete Dallas of Dynastyquote:
En dat weet hij van zichzelf. Jammer dan de andere niet is nadenken, maar dat zal wel te hoog gegrepen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal gelijk wat betreft huub...
En daarom liep hij ook snel weg toen Amanda over hem begon...hij weet dat het zo is
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alvast het afscheid? Zou natasia het al weten?![]()
Waarom vind ik dat moeilijk om te gelovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:25 schreef Gigageil het volgende:
EN TOCH vermoed ik dat Natasia er op zinspeelt om eruit gezet te worden......ze wil haar kids achterna naar SU . Ze had het toch helemaal gehad met DGK, zei ze van de week....![]()
Amanda laat zich slaan en bespugen door de vriendje en zou haar kritiek dus beter eerst op hem kunnen richten. Daarom vind ik Amanda erg dom en hypocriet.quote:
Alleen al het risico dat ze nam om Jaap in zijn noten te trappen, als dat al niet de bedoeling was.....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef rooie3 het volgende:
Hup Natas eruit.
Nena deed het veel minder hard.
Die vergelijking geeft DGK teveel eerquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik kan ook niet even wat anders doen of er voltrekt zich alweer een complete Dallas of Dynasty![]()
Toch mooi dat je altijd Huub de schuld kan geven.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef mazaru het volgende:
Gelukkig is het allemaal weer Huub zijn schuld![]()
ja en daar had BAN zoveel schik om!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
Jaap was met Lieke veel erger dat wat die vanmiddag tegen Natas deed.
nee anders had ze het wel gezegdquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alvast het afscheid? Zou natasia het al weten?![]()
Ben je naief ?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef getl0st het volgende:
[..]
Waarom vind ik dat moeilijk om te geloven
Natasia gedraagt zich anders wel als zo'n wandelend cliche van een 'diva' uit zo'n serie. Fake dramatiekquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Die vergelijking geeft DGK teveel eer![]()
En nu is het ongelooflijk dat Jaap een vrouw bedreigt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:27 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja en daar had BAN zoveel schik om!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |