Een Amanda-fan zegt tegen iemand: "Doe es onderbouwe"quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:20 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Doe es onderbouwe.
Is gewoon niet waar.
Het is een hele tijd een issue tussen Brian en Amanda geweest.
Een MOFO-bijlmer sletje die zich met jong heeft laten schoppen door een crimineel sujetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef Elounda het volgende:
[..]
Ja, je bent diva of je bent het niet.![]()
Dat diva gedoe is haar ook alleen maar allemaal aangepraat en opgelegd, want zo'n diva vind ik het niet, het is gewoon een ordinair kreng. De sla-bek uit Almere is een beter benaming.
quote:
Amanda heeft helemaal gelijk wat betreft huub...quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is heel erg dom. Ze verafschuwd Huub z'n houding naar vrouwen maar ze vindt 't daarintegen heerlijk om zich te laten slaan en bespugen door d'r eigen vriendje.
Doe es onderbouwe dan?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:21 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een Amanda-fan zegt tegen iemand: "Doe es onderbouwe"![]()
Klopt. De duwtjes van Jaap, die Natasia nu beschrijft als 'door de hele tuin geslingerd' stelden niks voor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef mazaru het volgende:
Jaap was met Lieke veel erger dat wat die vanmiddag tegen Natas deed.
Had ze het over Wilgo of Felter?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Meganog het volgende:
Nou Tas weer janken.
Boehoehoehoe.....quote:
Ik kan ook niet even wat anders doen of er voltrekt zich alweer een complete Dallas of Dynastyquote:
En dat weet hij van zichzelf. Jammer dan de andere niet is nadenken, maar dat zal wel te hoog gegrepen zijn.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:22 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Amanda heeft helemaal gelijk wat betreft huub...
En daarom liep hij ook snel weg toen Amanda over hem begon...hij weet dat het zo is
Ik hoop hetquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:24 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alvast het afscheid? Zou natasia het al weten?![]()
Waarom vind ik dat moeilijk om te gelovenquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:25 schreef Gigageil het volgende:
EN TOCH vermoed ik dat Natasia er op zinspeelt om eruit gezet te worden......ze wil haar kids achterna naar SU . Ze had het toch helemaal gehad met DGK, zei ze van de week....![]()
Amanda laat zich slaan en bespugen door de vriendje en zou haar kritiek dus beter eerst op hem kunnen richten. Daarom vind ik Amanda erg dom en hypocriet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |