sssssssst hdngmwquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:30 schreef ericahysterica het volgende:
dennisalert!
wmb vele !!!!! malen erger als dit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Van de week toen Lieke aan haar jurk werd gegrepen door Jaap stond OOK zij erbij te lachen. Toen was het niet bedreigend ?
dan zal ik zeker meedoenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat het publiek ( WIJ ) moet beslissen via een SMS-uurtje vanavond of ze mag blijven of WEG MOET![]()
![]()
Bedoel je juffrouw Pinky Winky Midget?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef fredfik het volgende:
mister lullo staat er weer met z,n handen in z,n zakken
Je hebt gelijk! Toen Huub z'n vinger brak moest ze daar ook keihard om lachen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Van de week toen Lieke aan haar jurk werd gegrepen door Jaap stond OOK zij erbij te lachen. Toen was het niet bedreigend ?
jahoooooor die blijftquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef sander89 het volgende:
Talpa zwijgt er over![]()
Diva bjit van zich af!
Diva bjit van zich af!
Ook vandaag lopen de gemoederen weer hoog op in de Villa. Meestal zijn het dan de bekende relschoppers die dan weer van zich doen spreken, maar nu is het Natasia die zichzelf verliest.
Buiten krijgen Jaap en Natasia het aan de stok. De Briellenaar had een schop gegeven tegen haar stoel en dat viel behoorlijk verkeerd. Natasia loopt hem achterna. Wat doe je nou?, vraagt Jaap als Natasia begint de duwen. Wat doe je?, blijft hij vragen. Natasia duwt door en blijft gillen: Kijk hoe f*cking groot je bent! Jaap doet alsof hij bang is en roept om beveiliging. Tas trekt het niet meer, zegt Brian tegen Amanda. Beiden pakken aan het eind de telefoon en zijn van mening dat de ander te ver is gegaan. Lieke troost de diva en Jaap trekt zich terug in het kantoor. K*twijf!, zegt Jaap in zichzelf.
Natasia houdt zich eerst groot. Ze ruimt snel wat op en laat zich niet kennen. Bij Tilly in de kapsalon laat ze echter haar tranen stromen. Ze laat zich helemaal gaan en wordt getroost door de nagelstyliste. Minutenlang omarmen de twee elkaar. Bijna hyperventilerend snikt Natasia door. Ik zag hem op mij af komen. Kort daarna gaat Tilly verder met de nagels van Natasia. Zwijgend zitten de twee tegenover elkaar. Ja terror-Tasia, dat is even schrikken.
Is hier een filmpje van ? Vooral dat hartverscheurdende en hypverventilerendequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef sander89 het volgende:
Talpa zwijgt er over![]()
Diva bjit van zich af!
Diva bjit van zich af!
Ook vandaag lopen de gemoederen weer hoog op in de Villa. Meestal zijn het dan de bekende relschoppers die dan weer van zich doen spreken, maar nu is het Natasia die zichzelf verliest.
Buiten krijgen Jaap en Natasia het aan de stok. De Briellenaar had een schop gegeven tegen haar stoel en dat viel behoorlijk verkeerd. Natasia loopt hem achterna. Wat doe je nou?, vraagt Jaap als Natasia begint de duwen. Wat doe je?, blijft hij vragen. Natasia duwt door en blijft gillen: Kijk hoe f*cking groot je bent! Jaap doet alsof hij bang is en roept om beveiliging. Tas trekt het niet meer, zegt Brian tegen Amanda. Beiden pakken aan het eind de telefoon en zijn van mening dat de ander te ver is gegaan. Lieke troost de diva en Jaap trekt zich terug in het kantoor. K*twijf!, zegt Jaap in zichzelf.
Natasia houdt zich eerst groot. Ze ruimt snel wat op en laat zich niet kennen. Bij Tilly in de kapsalon laat ze echter haar tranen stromen. Ze laat zich helemaal gaan en wordt getroost door de nagelstyliste. Minutenlang omarmen de twee elkaar. Bijna hyperventilerend snikt Natasia door. Ik zag hem op mij af komen. Kort daarna gaat Tilly verder met de nagels van Natasia. Zwijgend zitten de twee tegenover elkaar. Ja terror-Tasia, dat is even schrikken.
dat is nog het beste ideequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Toen Huub z'n vinger brak moest ze daar ook keihard om lachen.
Alleen ben ik Jaap ook spuugzat. Kunnen ze er beide niet uit?
spoor jij wel?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:32 schreef noekje het volgende:
Ik denk,"wat spat er van mijn scherm af??"
Is Dennis op de streams. Niet te geloven, wat een charisma en persoonlijkheid!!
Ooooh, juweeltje hoor. Moeten ze echt koesteren achter, die Dennis.
de producenten gaan die sjiet sjuilenquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:33 schreef Gigageil het volgende:
Ik vind dat het publiek ( WIJ ) moet beslissen via een SMS-uurtje vanavond of ze mag blijven of WEG MOET![]()
![]()
inderdaad ik lees nietss over een schop van die heks hoe is het mogelijkquote:
Laat Jaap eerst Brian, Amanda en hdngmw eruit pesten, en dan zelf dood neervallen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:34 schreef noekje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk! Toen Huub z'n vinger brak moest ze daar ook keihard om lachen.
Alleen ben ik Jaap ook spuugzat. Kunnen ze er beide niet uit?
Ziet er strak uit.quote:
Natasia kan het 'bedreigend' er helemaal niet bijhalen, want het was Natasia zelf die opeens op Jaap afstormde in de tuin omdat ze weer eens kwaad was. Om dan achteraf te gaan roepen dat Jaap erg bedreigend was slaat echt allesquote:
quote:
BIj de andere doofpotten werd het geweld ook systematisch weggelaten. De enige keer dat ze het NIET weglieten was bij de trap van Nena en het Huub-NL incident. Dus ze gaat 100% zeker niet weg.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef ericahysterica het volgende:
inderdaad ik lees nietss over een schop van die heks hoe is het mogelijk
Idd en wat dacht je van NatteNel? Niet dat ik een voorstander van 'm was, maar als je de dingen van Nena en Nattenel vergelijkt met die van Natasia, dan is het duidelijk toch...? EXIT!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:36 schreef SiRojK het volgende:
Ze kan NIET blijven, dat kunnen ze echt NIET maken.. Of ze moeten Nena weer terug laten komen, maar dit kan niet en mag niet
Het waren er zelfs 2.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:37 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
inderdaad ik lees nietss over een schop van die heks hoe is het mogelijk
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik roep nl al een week dat Dennis niks is en hij bevestigt het zo, elke dag weer. Het was dus sarcastisch bedoeld maar ik had er rekening mee moeten houden dat er ook af en toe mensen meeschrijven die niet alles volgen.
Als ze lastig worden roep je me maar.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik roep nl al een week dat Dennis niks is en hij bevestigt het zo, elke dag weer. Het was dus sarcastisch bedoeld maar ik had er rekening mee moeten houden dat er ook af en toe mensen meeschrijven die niet alles volgen.
Er is een God en het is zeker niet de vader van Natasia! Thank God, dat ze er eindelijk iets aan gaan doen!!quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef Gigageil het volgende:
'Gouden Kooi blijft, maar binnen fatsoenskaders RTL'
GPD | Gepubliceerd op 27 juni 2007, 11:36
Laatst bijgewerkt op 27 juni 2007, 11:38
Verder zal RTL de succesnummers van Tien gaan uitzenden, waaronder Gooische Vrouwen, Expeditie Robinson, Deal or no deal en een aantal dramaseries. De Gouden Kooi wordt tot eind dit jaar uitgezonden op RTL5. Van Westerloo: „Maar wel binnen de fatsoenskaders die wij voor onze zenders hanteren. Het programma gaat soms wel erg ver, maar het is niet slim om het programma stop te zetten nu De Mol onderhandelt over verkoop van het programma aan het buitenland."
ik heb alleen het filmpje gezien en daar was idd niks bedreigends aan. Maar geloof maar dat er nu een koortsachtig overleg is hoe ze Natas erin kunnen houden.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Natasia kan het 'bedreigend' er helemaal niet bijhalen, want het was Natasia zelf die opeens op Jaap afstormde in de tuin omdat ze weer eens kwaad was. Om dan achteraf te gaan roepen dat Jaap erg bedreigend was slaat echt allesMaar nu schuiven ze het op de TIEN site al op 'jammerende Jaap' , dus het is wel duidelijk.
Die argumenten kunnen de streamers niet gebruiken, want die schuiven ze zo van de baan met de opmerking dat de regels sindsdien heel erg zijn veranderd. De Nena en Nathanael exit is dus geen argument helaas. Maar wat Natasia deed was té erg en dan ook nog 2 keer. Dat kunnen ze gewoon niet enkel gaan bestraffen met een boete.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef Starlie het volgende:
[..]
Idd en wat dacht je van NatteNel? Niet dat ik een voorstander van 'm was, maar als je de dingen van Nena en Nattenel vergelijkt met die van Natasia, dan is het duidelijk toch...? EXIT!!
En dat ga jij nou negatief noemen?quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Lieke heeft ook een dikke reet gekregen, zeg....![]()
Proefkonijntjequote:Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef Gigageil het volgende:
'Gouden Kooi blijft, maar binnen fatsoenskaders RTL'
GPD | Gepubliceerd op 27 juni 2007, 11:36
Laatst bijgewerkt op 27 juni 2007, 11:38
Hilversum -
De samenwerking tussen RTL en Tien is een feit. RTL-baas Fons van Westerloo vertelt wat dat gaat betekenen voor de programma's van Tien. Na zes maanden onderhandelen, konden de mediamagnaten Fons van Westerloo en John de Mol gisteren eindelijk de details over hun langverwachte samenwerking bekendmaken.
„Linda de Mol komt naar RTL, Beau van Erven Dorens is welkom op het oude nest, evenals Gordon en ‘de sportjongens' van Tien", zegt Van Westerloo. „Jack Spijkerman zal eerst een pilot gaan maken van een compleet nieuw programma, Caroline Tensen stapt over naar de NCRV", vervolgt de RTL-baas. „Met de overige presentatoren van Tien gaan we gesprekken voeren over een mogelijke overstap. We hebben vanaf augustus nog zat mensen nodig."
Verder zal RTL de succesnummers van Tien gaan uitzenden, waaronder Gooische Vrouwen, Expeditie Robinson, Deal or no deal en een aantal dramaseries. De Gouden Kooi wordt tot eind dit jaar uitgezonden op RTL5. Van Westerloo: „Maar wel binnen de fatsoenskaders die wij voor onze zenders hanteren. Het programma gaat soms wel erg ver, maar het is niet slim om het programma stop te zetten nu De Mol onderhandelt over verkoop van het programma aan het buitenland."
Ik weet alleen niet of dit per direct ingaat, die overname bedoel ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:40 schreef noekje het volgende:
[..]
Er is een God en het is zeker niet de vader van Natasia! Thank God, dat ze er eindelijk iets aan gaan doen!!![]()
![]()
ja hoorquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Lieke heeft ook een dikke reet gekregen, zeg....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |