abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_50906037
Het is toch Focking niet normaal dat Natasia de big Jaap een trap heeft verkocht!
Zozeker was het niet zomaar een trap, maar een trap die een grote rode plek achter liet op Jaaps been.

Dus vanavond kunnen we zeker een exit verwachten.
Maar de grote vraag blijft ook of Jaap nadat hij ook is geraakt in z'n geslachtsdeel, of hij wel naar bed kan met Cora.

Bijbehorend filmpje staat ergens op clipser, maar laden doet die site hardstikke traag.

[ Bericht 54% gewijzigd door F04 op 27-06-2007 17:47:40 ]
pi_50906149
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef F04 het volgende:
Het is toch Focking niet normaal dat Natasia de big Jaap een trap heeft verkocht!
Zozeker was het niet zomaar een trap, maar een trap die een grote rode plek achter liet op Jaaps been.

Ik help het je hopen, maar ik verwacht van niet.
pi_50906161
die gek SLAAPT zelfs met een hand in z n zak
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:45:45 #4
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_50906172
Nog een keer omdat die zo leuk is!!

Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:45:49 #5
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_50906176
Zoals dennis daar ligt te slapen heeft hij wel wat weg van Al Bundy.
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † woensdag 27 juni 2007 @ 17:45:58 #6
137949 Disana
pi_50906180
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef F04 het volgende:

Hoezo 1? Twee zelfs, en de eerste was volgens mij toch wel degelijk rechtstreeks bedoeld voor zijn kruis.

God straft onmiddellijk! Nou ja, bijna. Hoop ik.
pi_50906193
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:45 schreef farscapevr6 het volgende:
die gek SLAAPT zelfs met een hand in z n zak
hij heeft iets te verbergen dat kan niet anders
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_50906198
Ze blijft er ook nog is in, want Talpa zwijgt er weer over als het graf.
............................
pi_50906199
Is Dennis overleden?
pi_50906219
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik weet alleen niet of dit per direct ingaat, die overname bedoel ik.
Sjon en Fons bellen elkaar nu echt meerdere malen per dag. De invloed van RTL is er al duidelijk.
Sjon wil Fons graag te vriend houden om het programma zo lang mogelijk bij RTL te laten doorlopen....
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50906237
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef FdW het volgende:

[..]

Als ze lastig worden roep je me maar.
Cool!! Als iemand terror op me uitvoert dan roep ik beveiliging en dan kom jij...!!!
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:39 schreef farscapevr6 het volgende:

[..]
Mijn quote, wat doe je? Ik snap mezelf niet meer!

Go hard or go home
pi_50906285
Dus nu slapen Brian, Amanda, Huub, Lieke en Dennis... Gezellig...Vraag me toch af hoe die mensen in het dagelijks leven waren toen ze nog werkten enzo. In DGK doen ze geen reet en toch al zo oververmoeid, stelletje luie flikkers zijn het.
pi_50906295
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:49 schreef waxmask het volgende:
Dus nu slapen Brian, Amanda, Huub, Lieke en Dennis... Gezellig...Vraag me toch af hoe die mensen in het dagelijks leven waren toen ze nog werkten enzo. In DGK doen ze geen reet en toch al zo oververmoeid, stelletje luie flikkers zijn het.
Heb je vanacht gekeken? Daar word je ook best wel moe van... zeker als bewoner.
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:50:02 #15
16701 scanman01
Today's a good day
pi_50906314
De berichtgeving op de TIEN site gaat toch echt alle perken te buiten. En daar kun je als streamer dus echt geen zak aan doen. Hoezo frustrerend. Om gek van te worden. Je hoopt toch gewoon dat het programma helemaal kapot gaat na vandaag.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_50906320
Stukje van Klootzaak Jaap zijn log

2 lamme groupies van Dennis lieten we blijven. Er kwam weinig uit. Topjes wilden ze niet uit doen, dus ik besloot de bikini van de niet-stoephoer maar zelf los te trekken, af te pakken en weg te gooien. Tieten had ze niet, stijve tepels wel. Ze zei dat ze me wel met haar tepels wilde scheren. Ja daggggg, te inferieur jij amateur groupie.
pi_50906340
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:41 schreef scanman01 het volgende:
Die argumenten kunnen de streamers niet gebruiken, want die schuiven ze zo van de baan met de opmerking dat de regels sindsdien heel erg zijn veranderd. De Nena en Nathanael exit is dus geen argument helaas. Maar wat Natasia deed was té erg en dan ook nog 2 keer. Dat kunnen ze gewoon niet enkel gaan bestraffen met een boete.
Toch denk ik dat het een boete zal worden, waar Natasia niet warm of koud van wordt. Al geven ze haar een boete van 500.000¤, ze gaat toch binnenkort weg en zal niet meedingen naar de hoofdprijs. En met haar borg komt het wel goed, die krijgt ze wel terug (denk ik).
pi_50906344
hehehe t lijkt net of jaap zit te rukken achter de pc:))
pi_50906348
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef Ning het volgende:
Stukje van Klootzaak Jaap zijn log

2 lamme groupies van Dennis lieten we blijven. Er kwam weinig uit. Topjes wilden ze niet uit doen, dus ik besloot de bikini van de niet-stoephoer maar zelf los te trekken, af te pakken en weg te gooien. Tieten had ze niet, stijve tepels wel. Ze zei dat ze me wel met haar tepels wilde scheren. Ja daggggg, te inferieur jij amateur groupie.
en dan zijn er mensen die dit leuk vinden?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 27 juni 2007 @ 17:52:31 #20
169287 toneelhaak1
lekker belangrijk
pi_50906409
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 17:50 schreef scanman01 het volgende:
De berichtgeving op de TIEN site gaat toch echt alle perken te buiten. En daar kun je als streamer dus echt geen zak aan doen. Hoezo frustrerend. Om gek van te worden. Je hoopt toch gewoon dat het programma helemaal kapot gaat na vandaag.
Misschien is het wel op RTL-boulevard te zien vanavond
Het zou je Amandel maar wezen!!!!
Stoffel Dennix lees zijn Bio --->> http://www.fabeltjesweb.nl/personages/stoffel.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')