Daar hadden JohnDope en ik het vanmorgen al over, dat wordt weer een gezellig programma volgens het RTL 4 familie-format.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoor gaat dus weer de saaie kant op
Ja, ja, dat klopt. Dit waren duidelijk twee trappen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zie ik toch anders. Er zijn wat speelse tikjes uitgedeeld en er is veel geduwd en getrokken. Allemaal veel minder dan deze twee trappen van Natasia. Zo zie ik het tenminste.
Ze moest het een paar weken rustig aandoen ivm haar borsten, maar vandaag heeft ze laten zien weer terug te zijn. Na 6 weken mocht ze weer los gaanquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat echt een misverstand. Ze voegt al tijden niets meer toe. Als Natasia er niet is valt dat niet eens op.
D'r witte, veels te strakke broek, is anders nog smetteloos wit.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef 2live het volgende:
als Natas het heeft over het gras slingeren, bedoelt ze dan wat op de filmpjes [ niet] te zien is?
Bron 10?quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef sander89 het volgende:
BREAKING NEWS, ze verzwijgen het toch niet 100%
Natasia gaat nog even verhaal halen bij Jaap. Je moet een vrouw gewoon niet bedreigen. Je gebruikt je lengte en je gewicht en dat is je wapen, steekt ze van wal. Mijn wapen is mijn mond, en dat ik je de tyfus schop als je mij bedreigt. Moet ik dat pikken? Jij bent een man, groter en zwaarder, legt ze uit. Jaap begrijpt er allemaal weinig van. Misschien zit ik fout mijn wapen is: kom niet aan me want ik maak je af, buldert de diva verder. Dus dat. Dan weet je waarom ik gereageerd heb zoals ik deed. Jaap denkt van haar af te zijn, maar hij heeft het mis. Je bent gewoon een domme sukkel. Ik ben een sterke speler, en jij bent een domme sukkel. Ik loop voor niemand weg. En jij bent dom. Jij gaat trouwen! Dat ga je niet redden, Jaap! Morgen drink ik f*cking zes tequila op je! Jaap is niet onder de indruk van het betoog. Voor zichzelf herhaalt hij de tirade van Natasia en schiet in de lach.
Jammer van die laatste zin, die haalt de lading er weer vanaf.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef sander89 het volgende:
BREAKING NEWS, ze verzwijgen het toch niet 100%
Natasia gaat nog even verhaal halen bij Jaap. Je moet een vrouw gewoon niet bedreigen. Je gebruikt je lengte en je gewicht en dat is je wapen, steekt ze van wal. Mijn wapen is mijn mond, en dat ik je de tyfus schop als je mij bedreigt. Moet ik dat pikken? Jij bent een man, groter en zwaarder, legt ze uit. Jaap begrijpt er allemaal weinig van. Misschien zit ik fout mijn wapen is: kom niet aan me want ik maak je af, buldert de diva verder. Dus dat. Dan weet je waarom ik gereageerd heb zoals ik deed. Jaap denkt van haar af te zijn, maar hij heeft het mis. Je bent gewoon een domme sukkel. Ik ben een sterke speler, en jij bent een domme sukkel. Ik loop voor niemand weg. En jij bent dom. Jij gaat trouwen! Dat ga je niet redden, Jaap! Morgen drink ik f*cking zes tequila op je! Jaap is niet onder de indruk van het betoog. Voor zichzelf herhaalt hij de tirade van Natasia en schiet in de lach.
dus dat is gewoon niet gebeurdquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
D'r witte, veels te strakke broek, is anders nog smetteloos wit.
Dat vind ik echt onzin....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het Lieke was geweest, kreeg ze een exit, maar Natas heeft een extra waarde voor het programma, omdat ze zwart is én de diva in het huis.
Zonder haar wordt het programma moeilijker te verkopen, dus als alles in de doofpot gaat heeft 10 een betere onderhandelingspositie.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
Ik ben geen specifieke kontenman, maar die van Lieke is een ultiem kunstwerk, een gave gods.
amanda en lieke gaan vanaaf naar 538quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef eeff het volgende:
Waar gaan Huub en Lieke heen vanavond?
thxquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef lorence1 het volgende:
[..]
amanda en lieke gaan vanaaf naar 538
Ik snap het ook niet helemaal watvoor toegevoegde waarde ze heeftquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin....
Iedereen heeft de pest aan haar.
Ze voegt niks meer toe.
Ze loopt te zeuren.
Het kost nog geld ook, en waarvoor ? ( drie weken een revaliderende vette pens op bed trekt mij niet zio iig) ( krijg je dat ze weken haar buik en ballen in gaat lopen vetten voor de cams )
De geloofwaardigheid van DGK-REDACTIE staat op het spel.
Die kids hebben hun moeder nodig.
Ik denk dat het het beste is wat DGK kan overkomen, dat Nasty vanavond huilend de poort uit LOOPT.......![]()
![]()
Denk ik niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin....
Iedereen heeft de pest aan haar.
Ze voegt niks meer toe.
Ze loopt te zeuren.
Het kost nog geld ook, en waarvoor ? ( drie weken een revaliderende vette pens op bed trekt mij niet zo iig) ( krijg je dat ze weken haar buik en ballen in gaat lopen vetten voor de cams )
De geloofwaardigheid van DGK-REDACTIE staat op het spel.
Die kids hebben hun moeder nodig.
Ik denk dat het het beste is wat DGK kan overkomen, dat Nasty vanavond huilend de poort uit LOOPT.......![]()
![]()
Asjebieft jonguh!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
amanda is zo dom nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |