abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:08:28 #76
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50906892
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:05 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ja hoor gaat dus weer de saaie kant op
Daar hadden JohnDope en ik het vanmorgen al over, dat wordt weer een gezellig programma volgens het RTL 4 familie-format.
Moe, zet de spruitjes maar op en schiet je al op met het breien van mijn trui?
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_50906893
als Natas het heeft over het gras slingeren, bedoelt ze dan wat op de filmpjes [ niet] te zien is?
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:09:02 #78
137158 Elounda
the world is yours!
pi_50906919
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat zie ik toch anders. Er zijn wat speelse tikjes uitgedeeld en er is veel geduwd en getrokken. Allemaal veel minder dan deze twee trappen van Natasia. Zo zie ik het tenminste.
Ja, ja, dat klopt. Dit waren duidelijk twee trappen.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:09:22 #79
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50906935
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:07 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Volgens mij is dat echt een misverstand. Ze voegt al tijden niets meer toe. Als Natasia er niet is valt dat niet eens op.
Ze moest het een paar weken rustig aandoen ivm haar borsten, maar vandaag heeft ze laten zien weer terug te zijn. Na 6 weken mocht ze weer los gaan
Alles wordt tussen de regels bepaald.
pi_50906939
BREAKING NEWS, ze verzwijgen het toch niet 100%

Natasia gaat nog even verhaal halen bij Jaap. Je moet een vrouw gewoon niet bedreigen. Je gebruikt je lengte en je gewicht en dat is je wapen, steekt ze van wal. Mijn wapen is mijn mond, en dat ik je de tyfus schop als je mij bedreigt. Moet ik dat pikken? Jij bent een man, groter en zwaarder, legt ze uit. Jaap begrijpt er allemaal weinig van. Misschien zit ik fout mijn wapen is: kom niet aan me want ik maak je af, buldert de diva verder. Dus dat. Dan weet je waarom ik gereageerd heb zoals ik deed. Jaap denkt van haar af te zijn, maar hij heeft het mis. Je bent gewoon een domme sukkel. Ik ben een sterke speler, en jij bent een domme sukkel. Ik loop voor niemand weg. En jij bent dom. Jij gaat trouwen! Dat ga je niet redden, Jaap! Morgen drink ik f*cking zes tequila op je! Jaap is niet onder de indruk van het betoog. Voor zichzelf herhaalt hij de tirade van Natasia en schiet in de lach.
............................
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:10:52 #81
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50906971
Duwen is ook gevaarlijk getuige dit:

http://www.nu.nl/news/113(...)ijke_val_na_duw.html
pi_50906980
Ik ben geen specifieke kontenman, maar die van Lieke is een ultiem kunstwerk, een gave gods.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
pi_50906981
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:08 schreef 2live het volgende:
als Natas het heeft over het gras slingeren, bedoelt ze dan wat op de filmpjes [ niet] te zien is?
D'r witte, veels te strakke broek, is anders nog smetteloos wit.
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:12:07 #84
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50907003
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef sander89 het volgende:

Natasia gaat nog even verhaal halen bij Jaap. Je moet een vrouw gewoon niet bedreigen. Je gebruikt je lengte en je gewicht en dat is je wapen, steekt ze van wal. Mijn wapen is mijn mond, en dat ik je de tyfus schop als je mij bedreigt. Moet ik dat pikken? Jij bent een man, groter en zwaarder, legt ze uit. Jaap begrijpt er allemaal weinig van. Misschien zit ik fout mijn wapen is: kom niet aan me want ik maak je af, buldert de diva verder. Dus dat. Dan weet je waarom ik gereageerd heb zoals ik deed. Jaap denkt van haar af te zijn, maar hij heeft het mis. Je bent gewoon een domme sukkel. Ik ben een sterke speler, en jij bent een domme sukkel. Ik loop voor niemand weg. En jij bent dom. Jij gaat trouwen! Dat ga je niet redden, Jaap! Morgen drink ik f*cking zes tequila op je! Jaap is niet onder de indruk van het betoog. Voor zichzelf herhaalt hij de tirade van Natasia en schiet in de lach.
Bron 10?
I've got more game than Monopoly.
pi_50907009
Waar gaan Huub en Lieke heen vanavond?
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:12:21 #86
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50907010
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:09 schreef sander89 het volgende:

Jammer van die laatste zin, die haalt de lading er weer vanaf.
pi_50907029
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:

[..]

D'r witte, veels te strakke broek, is anders nog smetteloos wit.
dus dat is gewoon niet gebeurd
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:12:59 #88
125528 Gigageil
Toevallig wel !
pi_50907030
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:03 schreef Prospera het volgende:

[..]

Als het Lieke was geweest, kreeg ze een exit, maar Natas heeft een extra waarde voor het programma, omdat ze zwart is én de diva in het huis.
Zonder haar wordt het programma moeilijker te verkopen, dus als alles in de doofpot gaat heeft 10 een betere onderhandelingspositie.
Dat vind ik echt onzin....

Iedereen heeft de pest aan haar.
Ze voegt niks meer toe.
Ze loopt te zeuren.
Het kost nog geld ook, en waarvoor ? ( drie weken een revaliderende vette pens op bed trekt mij niet zo iig) ( krijg je dat ze weken haar buik en ballen in gaat lopen vetten voor de cams )
De geloofwaardigheid van DGK-REDACTIE staat op het spel.
Die kids hebben hun moeder nodig.

Ik denk dat het het beste is wat DGK kan overkomen, dat Nasty vanavond huilend de poort uit LOOPT.......
pi_50907044
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef getl0st het volgende:

[..]

Bron 10?
Ja: http://www.tien.tv/degoudenkooi/villavandaag.html
............................
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:13:24 #90
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50907047
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:11 schreef FdW het volgende:
Ik ben geen specifieke kontenman, maar die van Lieke is een ultiem kunstwerk, een gave gods.
pi_50907053
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef eeff het volgende:
Waar gaan Huub en Lieke heen vanavond?
amanda en lieke gaan vanaaf naar 538
pi_50907068
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:13 schreef lorence1 het volgende:

[..]

amanda en lieke gaan vanaaf naar 538
thx
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:14:25 #93
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_50907072
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Ze voegt niks meer toe.
Ze loopt te zeuren.
Het kost nog geld ook, en waarvoor ? ( drie weken een revaliderende vette pens op bed trekt mij niet zio iig) ( krijg je dat ze weken haar buik en ballen in gaat lopen vetten voor de cams )

Ik denk dat het het beste is wat DGK kan overkomen, dat Nasty vanavond huilend de poort uit LOOPT.......
Ik snap het ook niet helemaal watvoor toegevoegde waarde ze heeft
De redactie moet voor de gein eens naar de popo kijken en hand daarvan bepalen wie erin mag blijven
I've got more game than Monopoly.
pi_50907089
Amanda pakt nu Huub even aan.

Jij bent net zo erg tegen vrouwen. Ik ben een vrouw en ik heb gezien hoe je tegen mij doet.

Huub: Helemaal niet kutwijf!
Fuck Henk en Ingrid
pi_50907094
Amanda tegen Huub: "Ga maar weer schelden als je het niet redt"
pi_50907097
Amanda Huub loopt nu al weer weg. Het weg-loop-stel
pi_50907107
amanda is zo dom nog niet
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:15:51 #98
143001 Prospera
Verfrissend
pi_50907119
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:12 schreef Gigageil het volgende:

[..]

Ze voegt niks meer toe.
Ze loopt te zeuren.
Het kost nog geld ook, en waarvoor ? ( drie weken een revaliderende vette pens op bed trekt mij niet zo iig) ( krijg je dat ze weken haar buik en ballen in gaat lopen vetten voor de cams )

Denk ik niet.
Hier op fok wel trouwens
  woensdag 27 juni 2007 @ 18:15:51 #99
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_50907120
Buiten krijgen Jaap en Natasia het aan de stok. De Briellenaar had een schop gegeven tegen haar stoel en dat viel behoorlijk verkeerd… Natasia loopt hem achterna. “Wat doe je nou?”, vraagt Jaap als Natasia begint de duwen. “Wat doe je?”, blijft hij vragen. Natasia duwt door en blijft gillen: “Kijk hoe f*cking groot je bent!” Jaap doet alsof hij bang is en roept om beveiliging. “Tas trekt het niet meer”, zegt Brian tegen Amanda. Beiden pakken aan het eind de telefoon en zijn van mening dat de ander te ver is gegaan. Lieke troost de diva en Jaap trekt zich terug in het kantoor. “K*twijf!”, zegt Jaap in zichzelf.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_50907122
quote:
Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
amanda is zo dom nog niet
Asjebieft jonguh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')