Lees dat even terug en zeg het dan nog eens..quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
amanda is zo dom nog niet
quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:16 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lees dat even terug en zeg het dan nog eens..
Dat kind is zo dom als het achterend van een varken
Wat niet wil zeggen dat ze geen discussie kan voeren....
Amanda is heel erg dom. Ze verafschuwd Huub z'n houding naar vrouwen maar ze vindt 't daarintegen heerlijk om zich te laten slaan en bespugen door d'r eigen vriendje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
Ze trapt iiig niet in die lulkoek van huubquote:Op woensdag 27 juni 2007 18:15 schreef Rotterdammert het volgende:
For Sale!quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb steeds de indruk dat Natasia met haar tieten buiten haar truitje loopt.....moet dat ?![]()
Maar die van LLLocoyote is nog veel erger.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef linda25 het volgende:
[..]
Ze trapt iiig niet in die lulkoek van huub![]()
Hij staat met zijn handen in zijn haarquote:
Ja, je bent diva of je bent het niet.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:18 schreef Gigageil het volgende:
Ik heb steeds de indruk dat Natasia met haar tieten buiten haar truitje loopt.....moet dat ?![]()
Idd, Amanda is recht door zee en heeft Huub lik op stuk.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Amanda is misschien dom maar ze heeft toch gewoon gelijk? Huub is toch ook gewoon hypokriet , met z'n kankerhoer dit kankerhoer dat.
PVGG (Praatjes Vullen Geen Gaatjes)quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:19 schreef riri het volgende:
Mr Wehkamp...mooie naam voor Dennis
Amanda ook 2 ton boete ?! Ik heb nogal wat gemist als ik het zo hoor....quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef riri het volgende:
Amanda is er goed in...iemand anders iets verwijten wat ze zelf doet...
Is mevrouw vergeten waarom ze zelf een boete heeft gekregen van ¤200.000?
Doe es onderbouwe.quote:Op woensdag 27 juni 2007 18:17 schreef Frasier het volgende:
[..]
Amanda is heel erg dom. Ze verafschuwd Huub z'n houding naar vrouwen maar ze vindt 't daarintegen heerlijk om zich te laten slaan en bespugen door d'r eigen vriendje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |