Van gehoord.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef oor het volgende:
uhm Tong ooit sex gehad dan?
Zie je onderschriftquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:47 schreef Toryu het volgende:
[..]
Gemiddeld 104 posts per dag....
Heb je nog wel tijd voor sex?
![]()
JA!! LEKKER KNABBELEN!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk die tanden op je eikel.
Meer fans ?
Geslacht: manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:58 schreef Swift_Power het volgende:
ik hoor alleen maar hoe t niet moet:S nu eens wat tips dan hehe
profiel is totaal NIET ingevuld, komt 't dan niet in je op dat het standaardgeslacht na registratie altijd man is, tenzij dit gewijzigd wordt?quote:
je bedoelt dit soort dingen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:06 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk die tanden op je eikel.
Meer fans ?
quote:
Damnz,.. ik zou er toch even een licht corrigerende tik tegenover stellen.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Oef, dat is inderdaad echt een turn-off
Wat Roellio zegt over meiden die het tot je balzak naar beneden willen sleuren, dat is helemaal erg.. net even kijken hoe ver ie naar beneden kan voordat mn toompje *knapt*.. au..
Ze moet nog wel bij bewustzijn blijven he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
een lichte tik? nou, het liefst toch wel een harde.
zuigzoen is zo 2000quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:45 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
ik heb alleen 't "die-voorhuid-zal-je-buik-raken-no-matter-what" wel eens meegemaaktgelukkig nog nooit tanden of zuigzoenen daar gehad
![]()
Een simpele *auw* is al voldoende hoor.quote:maar ik vind 't dan ook altijd moeilijk om er iets van te zeggen![]()
Nooit aan gedachtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:48 schreef het.ismij het volgende:
[..]
- knip -
Een simpele *auw* is al voldoende hoor.
het kan zo simpel zijn he.quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:52 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
[..]
Nooit aan gedacht, dat gaat me plezier bezorgen
![]()
Bij het maken van een bericht heb ik nooit smilies?quote:Off topic: waarom staan er eigenlijk soms wel smilies bij en soms niet bij 't maken van een bericht ?
Van dat schraapendequote:Op woensdag 27 juni 2007 22:57 schreef Flurry het volgende:
tanden op je eikel? damn, dan meen je niet
jaa zeker wel, ze staan nu hieronder weerquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:54 schreef het.ismij het volgende:
-knip-
Bij het maken van een bericht heb ik nooit smilies?
Ik denk dat je even van de drugs af moet blijven ofzo?
Ooww zo bedoel je.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:01 schreef zijnernognamenvrij het volgende:
[..]
jaa zeker wel, ze staan nu hieronder weeren ik kan er op klikken zodat ze in het bericht komen, en dat is wel zo handig want aangezien ik nog niet zo lang fok ken ik al die smilies nog niet
en euh, de drugs laat ik inmiddels alweer een ruime maand liggen
(niet dat ik zo'n hard-drugs-junk ben/was maar wiet bedoel ik dan)
Der valt weinig te slikken als ze met der tanden over me eikel ragt.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:20 schreef MdMa98 het volgende:
al kunnen ze niet pijpen.. slikken moeten ze !
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mannen Jochies die hun meid niet kunnen leren hoe ze moeten pijpen
Er zijn genoeg hele mooie meiden van 25+ die er ook nog steeds geen hout van bakken hoor.quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:35 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Mannen Jochies die hun meid niet kunnen leren hoe ze moeten pijpen
zelfs van 35+quote:Op donderdag 28 juni 2007 07:48 schreef Roellio het volgende:
[..]
Er zijn genoeg hele mooie meiden van 25+ die er ook nog steeds geen hout van bakken hoor.
Ik denk dat ze dan denken dat ze eerst wat zachter moeten doen. Die spastische bewegingen maken mannen ook wel eens als je te heftig van start gaat, maar wat je dan doet willen ze bijvoorbeeld 5 minuten later juist wel. Dus misschien verwarren die meisjes de ene spastische beweging met de andere en denken ze dus echt je er even later wel een plezier mee te doenquote:Op woensdag 27 juni 2007 23:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
soms zijn ze ook volhardend. zelfs na een 'auw' of een spastische beweging nadat ze je ding in tweeën heeft gescheurd. Dan gaat ze daarna gewoon eerst even rustig verder, maar ljikt wel alsof ze het iets later weer vergeten zijn, en weer rats..
Preciesquote:Op donderdag 28 juni 2007 03:08 schreef Dievas het volgende:
echt, waarom moet er bij tanden dan weer in extremiteiten gedacht worden
een heel klein beetje speelse tand - voor de afwisseling - kan heerlijk zijn
je huid moet alleen niet met de tanden meegaan
tanden uit ? laat jij je door oma pijpenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:45 schreef Bright het volgende:
[..]
zelfs van 35+![]()
De 1 vindt't nu eenmaal leuk, de ander niet. De 1 doet't (ook) voor zichzelf, de ander echt alleen voor de partner. De 1 wil graag een kwakkie in haar mond, de ander gruwelt ervan. Dus de omstandigheden en de gedachten van de pijpster zijn ook heel verschillend (soms zelfs per keer)
En je kunt ze alleen wat aanwijzingen geven (zoals tanden weg of uit, voorhuid wat terugschuiven, maar je voorhuid hoeft je anus niet te bedekken, ed.) Verder moeten ze't toch zelf leren, waarbij de 1 gewoon wat handiger is dan de ander. Da's heel normaal hoor (al is het soms wel erg vervelend als je 'de verkeerde' hebt)
off topic: goeie sig! So true.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:31 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
tanden uit ? laat jij je door oma pijpen?
thnxquote:
Wat?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:30 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Dat is om de smegma er af te krijgen. Als je *Hem* goed wat, dan hoeft dat niet.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Aventura het volgende:
Wat een verwende knulletjes zijn jullie. Wees blij dat je gepijpt wordt. Niet tevreden? Geef haar dan tips over hoe het beter kan.
Ik zal ook maar niet over 'jullie' befkunsten beginnen
kan je nog meer slijmen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beste uitspraak in dit hele topic!!! Totaal mee eens!!
![]()
whaha!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:28 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
kan je nog meer slijmen?Je wil gewoon dat ze jou pijpt
je bent erg transparant
Tandjes doen pijnquote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:58 schreef Aventura het volgende:
Wat een verwende knulletjes zijn jullie. Wees blij dat je gepijpt wordt. Niet tevreden? Geef haar dan tips over hoe het beter kan.
Ik zal ook maar niet over 'jullie' befkunsten beginnen
Ik vond de mijne ook wel goedquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:10 schreef Apotheose het volgende:
[..]
beste uitspraak in dit hele topic!!! Totaal mee eens!!
![]()
Zo'n succes, dat je nu niet meer fatsoenlijk kan typen?quote:Op maandag 2 juli 2007 08:40 schreef het.ismij het volgende:
Die eigendunk.
Maar goed, kep ut ff getest sexy, het was een doorslaand s6
Ik wil het niet wetenquote:Op maandag 2 juli 2007 08:44 schreef het.ismij het volgende:
lopen gaat perfect.
Wel wat last van me handen indd.
dat klopt inderdaad.quote:
Omdat k dan iedere keer teveel moet bij/terug lezen. En daar heb k niet continu tijd voor.quote:Op maandag 2 juli 2007 09:44 schreef Sexy_Sadie het volgende:
[..]
Zeg 'ns, waarom kom jij nooit in de SC?
Dat hoeft niet johquote:Op maandag 2 juli 2007 10:01 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Omdat k dan iedere keer teveel moet bij/terug lezen. En daar heb k niet continu tijd voor.
Ik heb eens gelezen, dat mensen die het nodig vinden dat te verzinnen, meestal een te laag IQ hebben om te beseffen dat ze gewoon niet cool genoeg voor een SC zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 12:05 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik heb eens in een onderzoek gelezen dat mensen die in SC praten meestal zwakbegaafd zijn
Je bent liefquote:Op maandag 2 juli 2007 12:08 schreef Sexy_Sadie het volgende:
Ik heb eens gelezen, dat mensen die het nodig vinden dat te verzinnen, meestal een te laag IQ hebben om te beseffen dat ze gewoon niet cool genoeg voor een SC zijn
je bent lekker aant rondsletten voor SC hequote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
je bent lekker aant rondsletten voor SC he
die jou niet willen pijpen bedoel je? Zullen ze dan wel een reden voor hebbenquote:Op maandag 2 juli 2007 18:15 schreef Webdesign21 het volgende:
Nee maar ontopic:
meiden die niet kunnen pijpen zijn not-done
Heb jij zeker een keer gezegd?quote:Op maandag 2 juli 2007 04:29 schreef Nickenator het volgende:
Een slechte pijpbeurt is beter dan geen pijpbeurt! Ondankbare loeders! Gewoon advies geven, komt altijd goed.
En als ze een grapje maakt vanwege de zenuwen, vooral niet zeggen; 'ja ja, en nu stoppen met zo grappig proberen zijn, het is geen microfoon bij de Comedy Factory'...
N~
Dude, je kent mij totaal niet, dus hou lekker op.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 05:46 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
kan ik het helpen dat jij de culturele politiek correcte diepgang heb van inge diepman
dat doe ik lekker zelluf welquote:Op dinsdag 3 juli 2007 05:52 schreef -Nederlander het volgende:
hou lekker op met mij aandacht te geven. Gestoordeling
verkrachter!!!quote:Op dinsdag 3 juli 2007 06:04 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
nog altijd beter dan je zelf onaneren
verkrachter? jezus, jij spoort geloof ik niet helemaal, ken je dostoyevski niet? of Vlad Nabokov?quote:
Maar je wilt't niet omdat je't niks vindt? (Dat ligt ook aan de jongen, natuurlijk) Tja, het komt idd vaak voor dat de meiden het wel kunnen, maar er misschien toch maar de brui aan geven omdat het ze zelf niks doet. Jammer hoor, maar ja, het zal andersom ook zo af en toe wel zo zijn. (Dat de jongen het beffen ook niks vindt)quote:Op dinsdag 3 juli 2007 05:37 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik kan prima pijpen, ik doe het alleen nooit meer![]()
lol - de mens is nu eenmaal een seksueel wezen, dus het is toch niet zo vreemd dat zelfs jij weleens aan seks doet? (hooguit dat het met vrouwen is i.p.v. met mannen, maar laten we geen zout op alle slakken leggen vandaag hequote:Nee, gewoon het feit dat ik hier zit zal mijn bekenden in andere uithoeken van het forum misschien doen schrikken
i.i.g. wel van dit topic ...quote:
Nee, zoals ik al zei, val ik meer op meisjes. Het is niet alleen dat het me niks doet, ik vind het echt niet leuk om te doen en helemaal niet erotisch.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 08:24 schreef Bright het volgende:
[..]
Maar je wilt't niet omdat je't niks vindt? (Dat ligt ook aan de jongen, natuurlijk) Tja, het komt idd vaak voor dat de meiden het wel kunnen, maar er misschien toch maar de brui aan geven omdat het ze zelf niks doet. Jammer hoor, maar ja, het zal andersom ook zo af en toe wel zo zijn. (Dat de jongen het beffen ook niks vindt)
[..]
lol, ik doe nog helemaal niet aan seks. Ik durf het niet, dat is het probleem. Het lijkt me echt zooo ontzettend eng..quote:lol - de mens is nu eenmaal een seksueel wezen, dus het is toch niet zo vreemd dat zelfs jij weleens aan seks doet? (hooguit dat het met vrouwen is i.p.v. met mannen, maar laten we geen zout op alle slakken leggen vandaag he)
[..]
Als ik dat bedoelde zei ik het welquote:Op maandag 2 juli 2007 20:33 schreef Apotheose het volgende:
[..]
die jou niet willen pijpen bedoel je? Zullen ze dan wel een reden voor hebben![]()
gewone vraag: heb je wel eens iemand gepijpt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 01:25 schreef sletje-at-live.nl het volgende:
(nog) nooit klachten gehad... pijpen:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 04:04 schreef -Nederlander het volgende:
[..]
gewone vraag: heb je wel eens iemand gepijpt?
Bij 1 iemand of bij iedereen die in de buurt is?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef ---> sletje <-----at-live.nl het volgende:
[..]
wel eens zegt ie dan
doe het regelmatig
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:59 schreef sletje-at-live.nl het volgende:
[..]
wel eens zegt ie dan
doe het regelmatig
![]()
ergens in het grijze gedeelte tussen 1 iemand en iedereenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:02 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Bij 1 iemand of bij iedereen die in de buurt is?![]()
de nieuwe ijsmeisquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:06 schreef jovink het volgende:
[..]
wat de vliegende neuk ben jij nou voor een kloon !!![]()
Je bent nog jong hè ?quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er mensen die dat niet kunnen dan?
Is toch niet echt moeilijk of zo..?
Nog nooit gedaan maar volgens mij is dat keimoeilijkquote:Op maandag 9 juli 2007 06:58 schreef sweetMisery het volgende:
jongens die niet kunnen beffen zijn er volgens mij in grote getalen
zoon smart_ass ben je duidelijk niet,..quote:Op maandag 9 juli 2007 21:40 schreef Smart_ass het volgende:
Zijn er mensen die dat niet kunnen dan?
Is toch niet echt moeilijk of zo..?
Coolquote:
Super positief nog wel. Je maakt me nieuwsgierigquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef starkiss het volgende:
ik hou echt van pijpen!
heb ook alleen nog maar super positieve reacties erop gehad.
Fototje in het fotoboek ziet er ook lekker uitquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Super positief nog wel. Je maakt me nieuwsgierig
Dank uquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Fototje in het fotoboek ziet er ook lekker uituser
Mannen hebben een 6de zintuig voor het opsporen van dit soort postsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef starkiss het volgende:
wowjullie zijn echt snel zeg
![]()
hebben jullie daar vaker last van?
Was over het fotoboek van starkissquote:
Weet ikquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef lobotomie het volgende:
fotoboeken kunnen niet pijpen
dat wil ik ook, kan ik t ergens kopenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mannen hebben een 6de zintuig voor het opsporen van dit soort posts![]()
Ik heb er hier nog wel eentje liggen je moet wel betalen in naturaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef starkiss het volgende:
[..]
dat wil ik ook, kan ik t ergens kopen?
Alleen nog maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef starkiss het volgende:
ik hou echt van pijpen!
heb ook alleen nog maar super positieve reacties erop gehad.
Ok, had erger kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef starkiss het volgende:
ja miljoenen natuurlijk
nee 3
in 17 jaar dus
Lijkt mij van niet.. maar ja ben meisje hequote:Op maandag 9 juli 2007 21:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan maar volgens mij is dat keimoeilijk![]()
![]()
Jij bent ook nog niet zo oud he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet.. maar ja ben meisje he![]()
Jongens zou je eigenlijk gewoon een routebeschrijving naar de clit moeten gevenje wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
kan best lekker zijn heurquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
je wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
God damnz,..quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
God damnz,..
het wordt nu wel freaky.
Snapte in het begin niet waarom mijn vriendinnetje me aan m'n haren trok.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Jongens zou je eigenlijk gewoon een routebeschrijving naar de clit moeten gevenje wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
de doucheput laat je ten alle tijde door de werkster doen, amateurquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snapte in het begin niet waarom mijn vriendinnetje me aan m'n haren trok.
Zat dat gat maar schoon te likken. Wist ik veel dat ik bij haar klit moest zijn.
Soort handleidingtje zou handig zijn ja + tomtomquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
stille hint dat ze op zoek is wsquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef het.ismij het volgende:
sweet is trouwens wel erg gefrustreerd,.. aangezien dit en een ander post puur om het feit gaat dat haar sexpartners in het verleden allemaal prutsers waren/zijn.
Je moet het feit dat ze het niet goed doen niet verwarren met het idee dat ze niet weten waar ie zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Een week geen sex en ze lopen als een mak lammetje achter je aan hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je moet het feit dat ze het niet goed doen niet verwarren met het idee dat ze niet weten waar ie zit.
Heb je er wel eens aan gedacht dat het ze misschien geen fuck interesseert wat jij er van vindt ?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:23 schreef lilililili het volgende:
[..]
Een week geen sex en ze lopen als een mak lammetje achter je aan hoor![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet wel van twee kanten komenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zouden wij er niet om geven of jullie het ook lekker vinden ?
Lijkt me ook helemaal niet leuk als de ander er niks aan vind ......quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef lilililili het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet wel van twee kanten komen
* het.ismij bied zich aan voor een test.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Gekke_mus het volgende:
lolly of lully zuigen, das toch niet zo een groot verschil...alleen de maat en het materiaal, voor de rest hard, nat, sappig en uiteraard met inhoudLekker toch? En echt niet zo moeilijk!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij bied zich aan voor een test.
Ik was bloedserieus eigenlijk.quote:
Tsja tis toch zo,..quote:
hoe kom je dr bij?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Tsja tis toch zo,..
je stalkt me nog steeds.![]()
Geen idee.quote:
niet helemaal volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef MouzurX het volgende:
Ontopicis er nou al gezegd hoe het wel moet?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef Manono het volgende:
[..]
de doucheput laat je ten alle tijde door de werkster doen, amateur![]()
Wat heeft leeftijd ermee te maken? Vind het zo absurd als mensen seks(uele handelingen) gelijk aan een leeftijd koppelen, maar idd ik ben nog niet zo oud maar heb de nodige ervaringquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet zo oud he?
En een gevoel voor de verkeerde uitkiezen blijkbaar.
Shit die las zag ik over het hoofdquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef het.ismij het volgende:
sweet is trouwens wel erg gefrustreerd,.. aangezien dit en een ander post puur om het feit gaat dat haar sexpartners in het verleden allemaal prutsers waren/zijn.
Das ook zo,..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Shit die las zag ik over het hoofdneee niet allemaal prutsers/ten alle tijden prutsers
soms moet je ze even op weg helpen, maarja voor je ze op weg kan helpen moeten ze toch eerst iets fout hebben gedaan![]()
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en op weg helpen is niks mis mee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:11 schreef Friek_ het volgende:
Nooit meegemaakt, eigenlijk. Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel.![]()
Lees eens goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
een man die niet gepijpt wil worden
![]()
O wacht... ik dachtquote:
Ze had vast gewoon hongerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef DemonRage het volgende:
Vrouwen die pijpen als een kwijlende hond die op een stuk bot aant kluiven is.
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:34 schreef staticdata het volgende:
gewoon vragen of je vriendin d'r kunstgebit uit wilt doen
Briljante intrepetatie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O wacht... ik dacht
Nooit meegemaakt, eigenlijk.( <- ben nooit gepijpt) Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<- wil niet gepijpt worden)
maar het was dus
Nooit meegemaakt, eigenlijk. (<-tanden op zijn eikel)Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<-en dat wilt hij ook niet)
![]()
Zet dan @OP bovenaan je post![]()
![]()
Tong wellicht welquote:Op maandag 16 juli 2007 03:33 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...
Bij tong heeft het volgens mij alleen een hartslag nodig.quote:
... en dan doorslikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:45 schreef Bright het volgende:
De 1 wil graag een kwakkie in haar mond......
Ja dan moet het eigenlijk wel als laatst anders pijpt zij hem en dan zegt tie ja ik heb mijn pleziertje al gehad je kan de boom in ;Dquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Serieus.... het recept voor om alles gedaan te krijgen van de man.
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Niet generaliseren svp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
You're right ... Ik verwees uiteraard naar mezelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Niet generaliseren svp.
Even vooropgesteld, ik vind sperma zelf behoorlijk ranzig ruiken. Maar het schijnt (doorgaans) niet ongezond te zijn... en een vrouw die zo graag je zaad wil hebben en dapper genoeg is om dit door te slikken is veel waard!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
mannen zijn vreemde wezens, serieus. Ik bedoel; wat moet je er dan mee als je het toch al in je mond hebt?
![]()
Japiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpel![]()
Neeeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Vooruit, voor jou zou ik hem best Arnie willen noemen!
Dju!!...een pijnlijke zaakquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:57 schreef Bernard0s het volgende:
Ik heb eens het heilige gevoel mogen hebben dat een meid met een fucking blokjesbeugel mijn eikel per ongeluk 'aanknatste' met haar gebit+beugel.. Ik kon wel janken en had het niet meer, zij dacht dat ik het lekker vond, jammer.
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpenquote:
Overal heb je natuurtalenten inquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:03 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpen.
Gelukkig vindt je dat zelf.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
Logisch,.. om 1 of andere reden steun jij altijd diegene tegenover mij.
Ik heb zo mijn skillsquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:50 schreef MrHoodigan het volgende:
En wat nou als ze ja zei?
Hahahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:49 schreef outsidr het volgende:
*slachtoffer meld
Mijn ex kon het ook niet
Dus ik zo een keer vragen tijdens het pijpen.... moet ik het gvd voor doen ofzo ?
![]()
Mn vriendin.. eerste nacht dat ze bleef slapen, gelijk keihard klaargepijptquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik kan ook niet uitleggen waarom het zo lekker is als een vrouw het doorslikt... Mijn ex deed het eigelijk standaard al. Ik wist niet eens beter man. Anders moest ze het uitspugen, of ik moet het ergens overheen knallen, maar daar heb je alleen maar troep van. Slikken is wel de meest relaxte manier om klaargepijpt te worden. Maar jongens als een vrouw het niet wil dan houd het op.
Vrouw met klasse ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn vriendin.. eerste nacht dat ze bleef slapen, gelijk keihard klaargepijptZe zegt zelf ook, slikken geeft de minste troep en je went eraan... Heerlijk toch?
wat is daar nou weer iel aan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
zo hoort het ook (Y)..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn vriendin.. eerste nacht dat ze bleef slapen, gelijk keihard klaargepijptZe zegt zelf ook, slikken geeft de minste troep en je went eraan... Heerlijk toch?
Yeah babey!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wat is daar nou weer iel aan...ben jij vies van jezelf? k neem aan dat je jezelf netjes schoonhoudt, er hoeft niks vies aan te zijn... beter nog... het zelf van zijn vingers aflikken
![]()
meiden die keihard klaarpijpen én slikken een zeldzaamheid ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
zo hoort het ook (Y)..
nooit meer laten gaan die meid![]()
Mijn ervaring zegt me dat er genoeg rondlopen die dat erg graag doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
meiden die keihard klaarpijpen én slikken een zeldzaamheid ofzo?gezien die reacties...
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Ladyxima het volgende:
meiden die keihard klaarpijpen én slikken een zeldzaamheid ofzo?gezien die reacties...
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
![]()
Tis absoluut geen showstopper als ze het niet doet, maar het is wel een heeeeeeel groot pluspunt![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
![]()
Tis absoluut geen showstopper als ze het niet doet, maar het is wel een heeeeeeel groot pluspunt![]()
* het.ismij wacht afquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
![]()
Dat was een onvervalste zaterdag avond reactiequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat was een onvervalste zaterdag avond reactie![]()
ja,.. ik zag het al.quote:
Iedere keer als ik het.ismij lees/zie dan denk ik aan:quote:
Whehe,.. het is mij,.... heet alleen geen robert,.. en is een stuk knapperquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:50 schreef Natural_Mystic het volgende:
[..]
Iedere keer als ik het.ismij lees/zie dan denk ik aan:
'Het is mij....RRRRobert'
Van PIttige Tijden![]()
haha wie is een stuk knapper, jij of robert?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe,.. het is mij,.... heet alleen geen robert,.. en is een stuk knapper
Dat meot jij toch weten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:38 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
haha wie is een stuk knapper, jij of robert?![]()
Oehquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat meot jij toch weten?
Ik uiteraard!!
Eigendunkquote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:41 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat meot jij toch weten?
Ik uiteraard!!
niks mis mee?quote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:43 schreef het.ismij het volgende:
[..]
niks mis mee?
Wat ben je in het leven als je niet eens van jezelf houd?
Eigenlijk is het offtopic, dus terug naar pijpen! (Maar het blijft toch een geweldig fout programma!)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:52 schreef Ladyxima het volgende:
vind het wel een behoorlijke stap van pijpen -> pittige tijdenalhoewel, de titel kan nog wel
maar het programma zelf
Uhh als ze het in hun mond willen, snap ik niet waarom ze het dan niet doorslikken nee.. Enige reden om het niet te doen is toch door de smaak? maar ze heeft het al in haar mond dus ze proeft het alquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Natural_Mystic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het offtopic, dus terug naar pijpen! (Maar het blijft toch een geweldig fout programma!)
Wat ik (als meisje zijnde) dus niet snap he...is dat sommige meisjes/vrouwen moeilijk doen over slikken.Gewoon hup, slik, weg...je moet natuurlijk ook niet een half uur lang je gehemelte beroeren met het liefdeszaad van je partner.
als je dan een vrouw hebt die fan is van snowballen....quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Natural_Mystic het volgende:
[..]
Eigenlijk is het offtopic, dus terug naar pijpen! (Maar het blijft toch een geweldig fout programma!)
Wat ik (als meisje zijnde) dus niet snap he...is dat sommige meisjes/vrouwen moeilijk doen over slikken.Gewoon hup, slik, weg...je moet natuurlijk ook niet een half uur lang je gehemelte beroeren met het liefdeszaad van je partner.
Als het bitter is, dan kan ik mij dat wel voorstellen, want de meste papillen waarmee je bitter proeft zitten achterop je tong. Dus juist met slikken merk je dat het best. (Is wel jammer, trouwensquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:57 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Uhh als ze het in hun mond willen, snap ik niet waarom ze het dan niet doorslikken nee.. Enige reden om het niet te doen is toch door de smaak? maar ze heeft het al in haar mond dus ze proeft het al![]()
Hoe zit dat trouwens met de smaak van je sperma aanpassen door bepaalde dingen te eten/drinken ?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:02 schreef Bright het volgende:
[..]
Als het bitter is, dan kan ik mij dat wel voorstellen, want de meste papillen waarmee je bitter proeft zitten achterop je tong. Dus juist met slikken merk je dat het best. (Is wel jammer, trouwens)
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:04 schreef Natural_Mystic het volgende:
Lijkt meer dan het is hoor. Enorme verschillen moet je niet verwachten als je anders gaat eten.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoe zit dat trouwens met de smaak van je sperma aanpassen door bepaalde dingen te eten/drinken ?![]()
dan zit je net in een lekker warm mondje, ben je net klaargekomenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 09:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
De lol is er ook meteen vanaf als ze het weer uitspuugd.![]()
Nee. Als een vrouw jouw sperma uitspuugt na het klaarkomen in haar mond..... is alsof je de muziek en aftiteling van een film binnen 2 seconden afkapt na een spectaculair einde. De hele sfeer is inééns weg en kun je niet meer nagenieten.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef LiquidExplosion het volgende:
Elke jongen vind gepijpt waarschijnlijk op een andere manier lekker, gewoon duidelijk maken hoe je het lekker vind en of ze nou wil slikken of niet...als je maar klaar komt toch?
heb je zelf wel eens gesliktquote:Op zondag 29 juli 2007 02:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
Nee. Als een vrouw jouw sperma uitspuugt na het klaarkomen in haar mond..... is alsof je de muziek en aftiteling van een film binnen 2 seconden afkapt na een spectaculair einde. De hele sfeer is inééns weg en kun je niet meer nagenieten.
toompje, scheurt, enz.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Roellio het volgende:
Of tijdens het pijpen je voorhuid richting balzak proberen te trekken.
Zo 'gemakkelijk' is het niet hoor... Als je bijna klaarkomt en ze maakt het dan gelijk met haar handen af, omdat ze 'dat spul' niet in haar mond wilt, dan kom je wel klaar, maar is het ook niet echt bevredigend...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:35 schreef LiquidExplosion het volgende:
Elke jongen vind gepijpt waarschijnlijk op een andere manier lekker, gewoon duidelijk maken hoe je het lekker vind en of ze nou wil slikken of niet...als je maar klaar komt toch?
Hij heeft gelijk ... Ben jij weleens gebeft en op het moment dat je klaarkomt kapt hij ermee en gaat hij plassen? Wel, dat dus!quote:
quote:
Wel, waar blijft't verhaal???quote:Op maandag 30 juli 2007 12:37 schreef Kikker_kermit het volgende:
Oh ik weet nu ook een vehaal maar schaam me bijna om et te posten
Ik heb een aantal jaren geleden een strijd gevoerd met het Epstein-Barr virus. De moeheidsaanvallen die hiervan het gevolg zijn hebben meer dan eens voor pret-bederf gezorgd...quote:Op maandag 30 juli 2007 07:52 schreef Bright het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk ... Ben jij weleens gebeft en op het moment dat je klaarkomt kapt hij ermee en gaat hij plassen? Wel, dat dus!
en ja, weleens geslikt. Valt best mee, is zo weg en als je 'zin' hebt merk je maar weinig van de smaak... En je kunt hem daarna ook wel eens lekker zoenen met z'n kwakkie nog in je mond, dan weet je ook gelijk hoe hij erover denkt![]()
Daar kom je allemaal vanzelf wel achterquote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Sannelie het volgende:
Misschien een hele domme vraag.. maar ik heb nog nooit gepijpt.. het lijkt me iig wel erg leuk
Maarja de vraag dus:
Als je pijpt is het dan de bedoeling dat je de voorhuid naar achteren (dus van eikel af) trekt en gaat zuigen? Of is het sowieso dat als een jongen een stijve heeft dat de voorhuid sowieso vanzelf een stukje naar achteren gaat?? Heb alleen besneden penis gezien dus vraag me af hoe dit zit bij onbesneden..
Het is niet alleen maar zuigen hoor, het is geen rietje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Sannelie het volgende:
Misschien een hele domme vraag.. maar ik heb nog nooit gepijpt.. het lijkt me iig wel erg leuk
Maarja de vraag dus:
Als je pijpt is het dan de bedoeling dat je de voorhuid naar achteren (dus van eikel af) trekt en gaat zuigen? Of is het sowieso dat als een jongen een stijve heeft dat de voorhuid sowieso vanzelf een stukje naar achteren gaat?? Heb alleen besneden penis gezien dus vraag me af hoe dit zit bij onbesneden..
Wat heeft ze daar nou aan...quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:59 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Daar kom je allemaal vanzelf wel achter
Does een porn movie kijk.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Sannelie het volgende:
Maarja de vraag dus:
*Pijn terug voelt komenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Roellio het volgende:
Wat dan alles eruitzuigen ofzo?quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:20 schreef Wazeggie het volgende:
Ik vind 'aan je pik zuigen' weer zo ja.. niet de inhoud dekkend haha. Je doet toch meer dan alleen pik zuigen?
Nee juist niet, je likt toch ook en niet alleen de lul maar ook de ballen, de binnenkant van zn dijen, mss bij zn anus.. Dus het is niet dat je alleen ff zuigt en that`s itquote:Op zaterdag 3 november 2007 00:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Wat dan alles eruitzuigen ofzo?
Alle smegma zooi en pluisjes? Nou eet smakelijk!
have fun![]()
quote:Yummy cum drops, voor een betere smaak en verbeterde kwaliteit van het sperma.
Niet iedere vrouw vindt de smaak van sperma geweldig. Of liever gezegd: velen vinden het niet echt lekker. Door Yummy Cum Drops is dit geen probleem meer. Trakteer elkaar op een heerlijk extra genot bij het orgasme. Een verbeterde smaak, een krachtigere zaadlozing en een hechtere consistentie. Laat maar komen!
PRODUCTOMSCHRIJVING
Het mogen klaarkomen in de mond van de partner wordt door veel mannen als het hemelse toppunt van orale bevrediging gezien. Sperma smaakt bij iedere man en bij elk orgasme weer anders. De ene keer is het zoeter dan de andere keer, nooit was er een 100 % smaakgarantie. Tot voor kort.
Door Yummy Cum Drops te gebruiken produceert de man bij iedere ejaculatie dezelfde lekkere smaak. Net zoals voeding de kwaliteit van het sperma bepaalt, kun je van binnenuit, door Yummy Cum Drops, nu ook de smaak beïnvloeden.
De man produceert ook meer sperma en heeft hierdoor een hechtere consistentie. Dankzij een grotere zaadproductie kan de man vaker klaarkomen en zal de ejaculatie krachtiger zijn.
Het doorslikken van sperma kan geen kwaad. Het bevat onder andere Calcium, Keratine, Magnesium, Fosfor, Vitamine B12 en C, Fructose en Zink. Sperma is voedzaam en licht verteerbaar. 95% van de proteïnen in sperma zijn de makkelijkst verteerbare in de hele natuur. Sperma bevat slechts 15 calorieën per ejaculatie.
- ZICHTBAAR MEER EN SMAAKVOL KLAARKOMEN
- 100 % SMAAKGARANTIE
- VERBETERT DE SMAAK
- KRACHTIGERE ZAADLOZING
- HECHTERE CONSISTENTIE
- NIET ONGEZOND
INHOUD:
30 ml
HOOFDBESTANDDELEN:
Witte Wilgenbast extract (Salix alba), Kola extract (Cola acuminata), Guarana extract (Pullinia cupana), L-Tyrosine, L-Arginine, Ascorbinezuur (Vitamine C), Spirulina (Arthrospira platensis), Kaliumsorbaat, Zwarte peper (Piper nigrum ess. olie), Gember (Zingiber ess. Olie)
DOSERING:
Neem per dag 4 ml (circa 20 druppels) met water in.
Onder het motto als het niet rekt scheurt het wel.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Roellio het volgende:
Dat je lul na afloop op een chorizo lijkt?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:40 schreef Roellio het volgende:
Het lijkt erop dat je maar weinig respons krijgt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:52 schreef Sannelie het volgende:
Maarja de vraag dus:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |