Briljante intrepetatie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O wacht... ik dacht
Nooit meegemaakt, eigenlijk.( <- ben nooit gepijpt) Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<- wil niet gepijpt worden)
maar het was dus
Nooit meegemaakt, eigenlijk. (<-tanden op zijn eikel)Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<-en dat wilt hij ook niet)
![]()
Zet dan @OP bovenaan je post![]()
![]()
Tong wellicht welquote:Op maandag 16 juli 2007 03:33 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...
Bij tong heeft het volgens mij alleen een hartslag nodig.quote:
... en dan doorslikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:45 schreef Bright het volgende:
De 1 wil graag een kwakkie in haar mond......
Ja dan moet het eigenlijk wel als laatst anders pijpt zij hem en dan zegt tie ja ik heb mijn pleziertje al gehad je kan de boom in ;Dquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Serieus.... het recept voor om alles gedaan te krijgen van de man.
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Niet generaliseren svp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
You're right ... Ik verwees uiteraard naar mezelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Niet generaliseren svp.
Even vooropgesteld, ik vind sperma zelf behoorlijk ranzig ruiken. Maar het schijnt (doorgaans) niet ongezond te zijn... en een vrouw die zo graag je zaad wil hebben en dapper genoeg is om dit door te slikken is veel waard!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
mannen zijn vreemde wezens, serieus. Ik bedoel; wat moet je er dan mee als je het toch al in je mond hebt?
![]()
Japiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpel![]()
Neeeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Vooruit, voor jou zou ik hem best Arnie willen noemen!
Dju!!...een pijnlijke zaakquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:57 schreef Bernard0s het volgende:
Ik heb eens het heilige gevoel mogen hebben dat een meid met een fucking blokjesbeugel mijn eikel per ongeluk 'aanknatste' met haar gebit+beugel.. Ik kon wel janken en had het niet meer, zij dacht dat ik het lekker vond, jammer.
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpenquote:
Overal heb je natuurtalenten inquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:03 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpen.
Gelukkig vindt je dat zelf.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
Logisch,.. om 1 of andere reden steun jij altijd diegene tegenover mij.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |