Lijkt me ook helemaal niet leuk als de ander er niks aan vind ......quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef lilililili het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet wel van twee kanten komen
* het.ismij bied zich aan voor een test.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Gekke_mus het volgende:
lolly of lully zuigen, das toch niet zo een groot verschil...alleen de maat en het materiaal, voor de rest hard, nat, sappig en uiteraard met inhoudLekker toch? En echt niet zo moeilijk!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij bied zich aan voor een test.
Ik was bloedserieus eigenlijk.quote:
Tsja tis toch zo,..quote:
hoe kom je dr bij?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Tsja tis toch zo,..
je stalkt me nog steeds.![]()
Geen idee.quote:
niet helemaal volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef MouzurX het volgende:
Ontopicis er nou al gezegd hoe het wel moet?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef Manono het volgende:
[..]
de doucheput laat je ten alle tijde door de werkster doen, amateur![]()
Wat heeft leeftijd ermee te maken? Vind het zo absurd als mensen seks(uele handelingen) gelijk aan een leeftijd koppelen, maar idd ik ben nog niet zo oud maar heb de nodige ervaringquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet zo oud he?
En een gevoel voor de verkeerde uitkiezen blijkbaar.
Shit die las zag ik over het hoofdquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef het.ismij het volgende:
sweet is trouwens wel erg gefrustreerd,.. aangezien dit en een ander post puur om het feit gaat dat haar sexpartners in het verleden allemaal prutsers waren/zijn.
Das ook zo,..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Shit die las zag ik over het hoofdneee niet allemaal prutsers/ten alle tijden prutsers
soms moet je ze even op weg helpen, maarja voor je ze op weg kan helpen moeten ze toch eerst iets fout hebben gedaan![]()
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en op weg helpen is niks mis mee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:11 schreef Friek_ het volgende:
Nooit meegemaakt, eigenlijk. Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel.![]()
Lees eens goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
een man die niet gepijpt wil worden
![]()
O wacht... ik dachtquote:
Ze had vast gewoon hongerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef DemonRage het volgende:
Vrouwen die pijpen als een kwijlende hond die op een stuk bot aant kluiven is.
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:34 schreef staticdata het volgende:
gewoon vragen of je vriendin d'r kunstgebit uit wilt doen
Briljante intrepetatie.quote:Op donderdag 12 juli 2007 17:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
O wacht... ik dacht
Nooit meegemaakt, eigenlijk.( <- ben nooit gepijpt) Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<- wil niet gepijpt worden)
maar het was dus
Nooit meegemaakt, eigenlijk. (<-tanden op zijn eikel)Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel. (<-en dat wilt hij ook niet)
![]()
Zet dan @OP bovenaan je post![]()
![]()
Tong wellicht welquote:Op maandag 16 juli 2007 03:33 schreef Blackhouse het volgende:
[..]
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...
Bij tong heeft het volgens mij alleen een hartslag nodig.quote:
... en dan doorslikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 08:45 schreef Bright het volgende:
De 1 wil graag een kwakkie in haar mond......
Ja dan moet het eigenlijk wel als laatst anders pijpt zij hem en dan zegt tie ja ik heb mijn pleziertje al gehad je kan de boom in ;Dquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Serieus.... het recept voor om alles gedaan te krijgen van de man.
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
[..]
... en dan doorslikken
Niet generaliseren svp.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:58 schreef Tarot het volgende:
You're right ... Ik verwees uiteraard naar mezelf.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Niet generaliseren svp.
Even vooropgesteld, ik vind sperma zelf behoorlijk ranzig ruiken. Maar het schijnt (doorgaans) niet ongezond te zijn... en een vrouw die zo graag je zaad wil hebben en dapper genoeg is om dit door te slikken is veel waard!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
Dat dusquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vindenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Wat heeft een man er nou aan als zij slikt? Ik krijg eerder een iel-gevoel als een man zijn vingers bijvoorbeeld af gaat likken na het vingeren, om het maar even daarmee te vergelijkendus leg jij dat eens uit!
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:11 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nou dan vind ze het lekker en als ze zelfs jouw sperma wilt doorslikken moet ze je wel helemaal geweldig vinden
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
mannen zijn vreemde wezens, serieus. Ik bedoel; wat moet je er dan mee als je het toch al in je mond hebt?
![]()
Japiequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:22 schreef Haarloze_Aap het volgende:
[..]
Slikken is gewenst omdat je dan als man in haar warme mond kan blijven zodat Japie het niet koud krijgt. Simpel![]()
Neeeequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:47 schreef Haarloze_Aap het volgende:
Vooruit, voor jou zou ik hem best Arnie willen noemen!
Dju!!...een pijnlijke zaakquote:Op woensdag 18 juli 2007 01:57 schreef Bernard0s het volgende:
Ik heb eens het heilige gevoel mogen hebben dat een meid met een fucking blokjesbeugel mijn eikel per ongeluk 'aanknatste' met haar gebit+beugel.. Ik kon wel janken en had het niet meer, zij dacht dat ik het lekker vond, jammer.
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpenquote:
Overal heb je natuurtalenten inquote:Op woensdag 18 juli 2007 02:03 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Zeg dat wel ja. Gelukkig geen blijvend letsel ofzo, maar wel blijvend wanvertrouwen in meiden die beetje voor het eerst gaan pijpen.
Gelukkig vindt je dat zelf.quote:
quote:
Hoe kom je daar nou weer bijquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:45 schreef het.ismij het volgende:
[..]
![]()
![]()
Logisch,.. om 1 of andere reden steun jij altijd diegene tegenover mij.
Ik heb zo mijn skillsquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:50 schreef MrHoodigan het volgende:
En wat nou als ze ja zei?
Hahahahahaquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:49 schreef outsidr het volgende:
*slachtoffer meld
Mijn ex kon het ook niet
Dus ik zo een keer vragen tijdens het pijpen.... moet ik het gvd voor doen ofzo ?
![]()
Mn vriendin.. eerste nacht dat ze bleef slapen, gelijk keihard klaargepijptquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:35 schreef MrHoodigan het volgende:
Ik kan ook niet uitleggen waarom het zo lekker is als een vrouw het doorslikt... Mijn ex deed het eigelijk standaard al. Ik wist niet eens beter man. Anders moest ze het uitspugen, of ik moet het ergens overheen knallen, maar daar heb je alleen maar troep van. Slikken is wel de meest relaxte manier om klaargepijpt te worden. Maar jongens als een vrouw het niet wil dan houd het op.
Vrouw met klasse ?quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn vriendin.. eerste nacht dat ze bleef slapen, gelijk keihard klaargepijptZe zegt zelf ook, slikken geeft de minste troep en je went eraan... Heerlijk toch?
wat is daar nou weer iel aan...quote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:03 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
zo hoort het ook (Y)..quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:01 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Mn vriendin.. eerste nacht dat ze bleef slapen, gelijk keihard klaargepijptZe zegt zelf ook, slikken geeft de minste troep en je went eraan... Heerlijk toch?
Yeah babey!quote:Op donderdag 19 juli 2007 20:31 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
wat is daar nou weer iel aan...ben jij vies van jezelf? k neem aan dat je jezelf netjes schoonhoudt, er hoeft niks vies aan te zijn... beter nog... het zelf van zijn vingers aflikken
![]()
meiden die keihard klaarpijpen én slikken een zeldzaamheid ofzo?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 12:43 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
zo hoort het ook (Y)..
nooit meer laten gaan die meid![]()
Mijn ervaring zegt me dat er genoeg rondlopen die dat erg graag doenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
meiden die keihard klaarpijpen én slikken een zeldzaamheid ofzo?gezien die reacties...
![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Ladyxima het volgende:
meiden die keihard klaarpijpen én slikken een zeldzaamheid ofzo?gezien die reacties...
![]()
Precies.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
![]()
Tis absoluut geen showstopper als ze het niet doet, maar het is wel een heeeeeeel groot pluspunt![]()
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 23:44 schreef Tarot het volgende:
[..]
![]()
Tis absoluut geen showstopper als ze het niet doet, maar het is wel een heeeeeeel groot pluspunt![]()
* het.ismij wacht afquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:33 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
![]()
Dat was een onvervalste zaterdag avond reactiequote:
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 08:28 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Dat was een onvervalste zaterdag avond reactie![]()
ja,.. ik zag het al.quote:
Iedere keer als ik het.ismij lees/zie dan denk ik aan:quote:
Whehe,.. het is mij,.... heet alleen geen robert,.. en is een stuk knapperquote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:50 schreef Natural_Mystic het volgende:
[..]
Iedere keer als ik het.ismij lees/zie dan denk ik aan:
'Het is mij....RRRRobert'
Van PIttige Tijden![]()
haha wie is een stuk knapper, jij of robert?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:16 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Whehe,.. het is mij,.... heet alleen geen robert,.. en is een stuk knapper
Dat meot jij toch weten?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 13:38 schreef Ladyxima het volgende:
[..]
haha wie is een stuk knapper, jij of robert?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |