Lijkt me ook helemaal niet leuk als de ander er niks aan vind ......quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:48 schreef lilililili het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet wel van twee kanten komen
* het.ismij bied zich aan voor een test.quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:09 schreef Gekke_mus het volgende:
lolly of lully zuigen, das toch niet zo een groot verschil...alleen de maat en het materiaal, voor de rest hard, nat, sappig en uiteraard met inhoudLekker toch? En echt niet zo moeilijk!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 15:31 schreef het.ismij het volgende:
[..]
* het.ismij bied zich aan voor een test.
Ik was bloedserieus eigenlijk.quote:
Tsja tis toch zo,..quote:
hoe kom je dr bij?quote:Op woensdag 11 juli 2007 18:50 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Tsja tis toch zo,..
je stalkt me nog steeds.![]()
Geen idee.quote:
niet helemaal volgens mij.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:37 schreef MouzurX het volgende:
Ontopicis er nou al gezegd hoe het wel moet?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 02:06 schreef Manono het volgende:
[..]
de doucheput laat je ten alle tijde door de werkster doen, amateur![]()
Wat heeft leeftijd ermee te maken? Vind het zo absurd als mensen seks(uele handelingen) gelijk aan een leeftijd koppelen, maar idd ik ben nog niet zo oud maar heb de nodige ervaringquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:22 schreef het.ismij het volgende:
[..]
Jij bent ook nog niet zo oud he?
En een gevoel voor de verkeerde uitkiezen blijkbaar.
Shit die las zag ik over het hoofdquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef het.ismij het volgende:
sweet is trouwens wel erg gefrustreerd,.. aangezien dit en een ander post puur om het feit gaat dat haar sexpartners in het verleden allemaal prutsers waren/zijn.
Das ook zo,..quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:50 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Shit die las zag ik over het hoofdneee niet allemaal prutsers/ten alle tijden prutsers
soms moet je ze even op weg helpen, maarja voor je ze op weg kan helpen moeten ze toch eerst iets fout hebben gedaan![]()
Dat hoor je mij niet zeggenquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:04 schreef het.ismij het volgende:
[..]
en op weg helpen is niks mis mee?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:11 schreef Friek_ het volgende:
Nooit meegemaakt, eigenlijk. Ook geen behoefte aan tanden op m'n eikel.![]()
Lees eens goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
![]()
een man die niet gepijpt wil worden
![]()
O wacht... ik dachtquote:
Ze had vast gewoon hongerquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:57 schreef DemonRage het volgende:
Vrouwen die pijpen als een kwijlende hond die op een stuk bot aant kluiven is.
De meeste mensen zijn hier geloof ik geen gerontofiel...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 04:34 schreef staticdata het volgende:
gewoon vragen of je vriendin d'r kunstgebit uit wilt doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |