Dank uquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Fototje in het fotoboek ziet er ook lekker uituser
Mannen hebben een 6de zintuig voor het opsporen van dit soort postsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:54 schreef starkiss het volgende:
wowjullie zijn echt snel zeg
![]()
hebben jullie daar vaker last van?
Was over het fotoboek van starkissquote:
Weet ikquote:
quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:57 schreef lobotomie het volgende:
fotoboeken kunnen niet pijpen
dat wil ik ook, kan ik t ergens kopenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:55 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Mannen hebben een 6de zintuig voor het opsporen van dit soort posts![]()
Ik heb er hier nog wel eentje liggen je moet wel betalen in naturaquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:02 schreef starkiss het volgende:
[..]
dat wil ik ook, kan ik t ergens kopen?
Alleen nog maar?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:51 schreef starkiss het volgende:
ik hou echt van pijpen!
heb ook alleen nog maar super positieve reacties erop gehad.
Ok, had erger kunnen zijn.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:16 schreef starkiss het volgende:
ja miljoenen natuurlijk
nee 3
in 17 jaar dus
Lijkt mij van niet.. maar ja ben meisje hequote:Op maandag 9 juli 2007 21:42 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nog nooit gedaan maar volgens mij is dat keimoeilijk![]()
![]()
Jij bent ook nog niet zo oud he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Lijkt mij van niet.. maar ja ben meisje he![]()
Jongens zou je eigenlijk gewoon een routebeschrijving naar de clit moeten gevenje wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
kan best lekker zijn heurquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
je wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
God damnz,..quote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:23 schreef het.ismij het volgende:
[..]
God damnz,..
het wordt nu wel freaky.
Snapte in het begin niet waarom mijn vriendinnetje me aan m'n haren trok.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Jongens zou je eigenlijk gewoon een routebeschrijving naar de clit moeten gevenje wordt er ook niet vrolijk van als ze hun tong zo ver mogelijk in je proberen te steken
de doucheput laat je ten alle tijde door de werkster doen, amateurquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Snapte in het begin niet waarom mijn vriendinnetje me aan m'n haren trok.
Zat dat gat maar schoon te likken. Wist ik veel dat ik bij haar klit moest zijn.
Soort handleidingtje zou handig zijn ja + tomtomquote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
stille hint dat ze op zoek is wsquote:Op woensdag 11 juli 2007 02:14 schreef het.ismij het volgende:
sweet is trouwens wel erg gefrustreerd,.. aangezien dit en een ander post puur om het feit gaat dat haar sexpartners in het verleden allemaal prutsers waren/zijn.
Je moet het feit dat ze het niet goed doen niet verwarren met het idee dat ze niet weten waar ie zit.quote:Op woensdag 11 juli 2007 01:16 schreef sweetMisery het volgende:
[..]
Een week geen sex en ze lopen als een mak lammetje achter je aan hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 13:34 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Je moet het feit dat ze het niet goed doen niet verwarren met het idee dat ze niet weten waar ie zit.
Heb je er wel eens aan gedacht dat het ze misschien geen fuck interesseert wat jij er van vindt ?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 14:23 schreef lilililili het volgende:
[..]
Een week geen sex en ze lopen als een mak lammetje achter je aan hoor![]()
Daar ben ik het wel mee eens. Het moet wel van twee kanten komenquote:Op woensdag 11 juli 2007 14:32 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom zouden wij er niet om geven of jullie het ook lekker vinden ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |